Alkohol

Paolo Cozza wystąpi w kampanii promocyjnej wina firmy Jantoń

Paolo Cozza gotuje

W połowie września br. rozpocznie się kampania promocyjna wina marki Celebro firmy Jantoń. Ambasadorem marki został Paolo Cozza – znany z programu „Europa da się lubić”. Hasło kampanii to „Celebro wino do posiłku – Odkorkuj wyobraźnię!”. Trwa już kampania promocyjna win Celebro w prasie handlowej i Internecie (działania promocyjne na Facebooku). Prowadzone są także działania BTL (m.in. standy, zawieszki na butelki). Planowana na 15 września miesięczna kampania promocyjna obejmie zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne i […]

Bourbon z miodem? – Jim Beam osładza sklepowe półki

Jim Beam Honey

Bourbon Jim Beam Honey to już trzeci innowacyjny produkt z rodziny Jim Beam wprowadzany na polski rynek w 2012 roku. W marcu marka zaoferowała konsumentom napój z kategorii RTD – Jim Beam White & Cola, a w kwietniu – Bourbon z dodatkiem soków z owoców czarnej wiśni Red Stag. Jim Beam Honey łączy tradycyjne dla marki smaki wanilii i dębu z naturalną słodyczą miodu, tworząc nowy, zaskakujący smak. Sekretem produktu jest naturalny miód – Jim […]

CEDC wprowadza na polski rynek Metaxę 12*

Metaxa 12*

Metaxa oznaczona dwunastoma gwiazdkami  charakteryzuje się bogatym i aksamitnym smakiem z nutami fig, suszonych śliwek i lukrecji. Powstaje z najlepszych destylatów winnych pochodzących z jednych z najdroższych na świecie, zbieranych ręcznie winogron typu Muscat. Dwunastoletni, wieloetapowy proces leżakowania produktu wydobywa z destylatów to, co najlepsze – delikatny, ale bardzo bogaty smak, idealny do rozkoszowania się w czystej postaci lub z jedną kostką lodu. Produkt zapakowany jest w elegancki zestaw upominkowy, podkreślający rolę Mistrza Metaxy Constanintosa […]

Polskie wódki wśród najlepszych na świecie!

Wódka Lubelska Trzy Zboża

Srebro dla Jęczmiennej Żołądkowej Gorzkiej z Lublina  a brąz dla Lubelskiej Trzy Zboża! 34 jurorów potwierdziło jakość i smak polskich wódek podczas zakończonej właśnie, 12. edycji największego konkursu  za oceanem, w którym oceniane są alkohole – San Francisco World Spirits Competition. Wyróżnienia te cieszą tym bardziej, że nasze dwa produkty z segmentu wódek popularnych oceniane były w porównaniu  m.in. do wódek klasy premium w kategorii wódki czyste. – mówi Wojciech Bortkiewicz, Marketing Director Stock Polska. W […]

Radler Warka w orzeźwiającej kampanii

Radler Warka - spot reklamowy

Już 2 lipca Grupa Żywiec rozpoczyna kampanię reklamową  dla nowego piwa ze swojego portfolio – Radler Warka. Orzeźwiający mix piwa i cytrusowej lemoniady pojawi się w telewizji i mediach cyfrowych. Aktywacja digital Na początku czerwca na polskim rynku pojawił się kultowy Radler od Grupy Żywiec. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania oparta na działaniach digitalowych, w szczególności na  Facebooku, gdzie od 18 czerwca można znaleźć profil Radler Warka https://www.facebook.com/Radler.Warka Kolejna odsłona w TV 2 lipca […]

Europejski mix piwny na polskich wakacjach

Warka Radler

Na początku czerwca na polskim rynku pojawił się kultowy w Europie mix jasnego piwa i cytrusowej lemoniady. Radler to jeden z najpopularniejszych w Europie lekkich mixów smakowych, który doskonale uzupełni letni posiłek zapewniając powiew orzeźwienia podczas wakacyjnego wypoczynku. Orzeźwiający smak w Polsce i zagranicą Radler jest napojem cieszącym się ogromną popularnością zwłaszcza w Chorwacji, Austrii, na Węgrzech oraz Słowacji. Gosser Radler, Zipfer Radler czy Bažant Radler to tylko niektóre z najpopularniejszych piw tego rodzaju. Dotychczas […]

Perła Summer – znakomita propozycja na lato

Perła Summer

Od połowy czerwca do asortymentu Perła – Browary Lubelskie S.A. dołączyło piwo smakowe o nazwie Perła Summer. To znakomita wiadomość dla smakoszy Perły. Prace nad nową markę rozpoczęły się w grudniu 2011. Głównym przesłaniem było stworzenie piwa, skierowanego do konsumentów nie przepadających za chmielową goryczką. Dodatkowo nowa Perła musiała się wyróżniać na tle bogatej gamy piw smakowych. Unikalność miała zagwarantować kombinacja naturalnych składników i ich proporcji, które w konsekwencji nadadzą przyjemny i charakterystyczny ale trudny […]

Jim Beam White zmienia etykietę

Jim Beam White

Jim Beam White – najlepiej sprzedający się Bourbon świata wprowadza na rynek nowe opakowanie. Nowa etykieta Jim Beama White mocno eksponuje słowo „bourbon”, czyli nazwę kategorii, której Jim Beam jest wieloletnim liderem. Etykieta zawiera mniej tekstu, dzięki czemu jest bardziej przejrzysta i zwracająca uwagę. Nie zmienia się prostokątny kształt butelki, który jest symbolem marki Jim Beam na całym świecie. Modyfikacje wprowadzone w opakowaniu Jim Beam White wynikają ze strategii informowania konsumentów o jakości produktów Jim […]

Lubelskie wódki na liście najlepiej sprzedających się alkoholi świata

Lubelska łączy smakiem

Rodzina wódek Lubelskie, która odnosi spektakularne sukcesy na polskim rynku jest czwartą marką pod względem wzrostu sprzedaży na świecie w kategorii alkoholi smakowych. To jedyna polska marka w tej kategorii, która odnotowała tak wysoką sprzedaż. Wszystkie marki wymienione w tej kategorii, musiały w minionym roku walczyć ze spowolnieniem sprzedaży. Z wyjątkiem wódek Lubelskie. Marka awansowała na trzecie miejsce z udziałami w całym rynku wódki wynoszącymi już 6,9% (Źródło: Nielsen, Top Vodka Brands udział wolumenowy w rynku […]

Żubrówka Biała w klubie milionerów

Żubrówka Biała 500ml

Najpopularniejsza wódka z portfolio CEDC – Żubrówka Biała zadebiutowała w Milionaires’ Club – prestiżowym międzynarodowym rankingu największych alkoholowych marek świata, przygotowywanym przez Drinks International. Marka od razu wspięła się na 18 pozycję wśród najlepiej sprzedających się wódek bijąc rekord wśród debiutantów listy. Wprowadzona na rynek w listopadzie 2010 roku Żubrówka Biała już w ciągu roku istnienia osiągnęła roczną sprzedaż powyżej 22 mln litrów stając się najlepiej sprzedającą się marką w portfolio CEDC w Polsce. Dało […]