Dyskont

Otwarcie nowego sklepu sieci Lidl na poznańskich Smochowicach

Już 12 lutego o godzinie 8:00 przy ul. Wejherowskiej 4 w Poznaniu otwarty zostanie nowy sklep Lidl. Będzie to już 15 placówka w tym mieście. Z tej okazji sieć Lidl zaprasza wszystkich do uczestniczenia w festynie oraz na zakupy w promocyjnych cenach. W nowym sklepie sieci na poznańskich Smochowicach Klienci będą mogli znaleźć produkty dobrze im znanych marek Lidl  m.in.: pieczywo „Chrupiące z Pieca”, wędliny PIKOK czy ryby marki Nautica, świeże owoce i warzywa dostępne w […]

Największy sklep sieci Lidl w Łodzi

20 listopada o godzinie 8:00 przy ul. Zakładowej 17 zostanie otwarty nowy sklep sieci Lidl! Będzie to największa placówka tej sieci w Łodzi. Podczas uroczystego otwarcia dla wszystkich Klientów organizatorzy przygotowali liczne atrakcje oraz promocje! Z okazji otwarcia nowego obiektu zostanie przygotowany festyn z wieloma atrakcjami! Wszyscy Klienci będą mogli wziąć udział w kulinarnym show – degustacji wyśmienitych potraw przygotowanych z produktów dostępnych w sklepach sieci Lidl. Ponadto barmani i bariści częstować będą aromatyczną kawą. Dla najmłodszych gości […]

Lidl otwiera swój pierwszy sklep w Suchym Lesie

Już 23 października o godzinie 7:00 przy ul. Obornickiej 127 w Suchym Lesie zostanie otwarty nowy sklep sieci Lidl! Z okazji uroczystego otwarcia dla wszystkich Klientów sieć przygotowała liczne atrakcje oraz promocje! Suchy Las jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się podpoznańskich gmin. Na mapie licznych punktów handlowych i usługowych w tej okolicy pojawił się również sklep sieci Lidl. Pierwszy obiekt Lidla w Suchym Lesie zlokalizowany przy ul. Obornickiej 127, ma blisko 1300 m2 powierzchni. Do obsługi […]

Nowy sklep sieci Lidl w Warszawie

Lidl Warszawa Modlińska

Już 25 września o godzinie 7:00 przy ul. Modlińskiej 35 w Warszawie zostanie otwarty nowy sklep sieci Lidl. Podczas uroczystego otwarcia dla wszystkich Klientów sklep przygotował liczne atrakcje i promocje. Z okazji otwarcia w dniach od 25.09 do 5.10 w sklepie Lidl w  Warszawie przy ul. Modlińskiej 35 klienci będą mogli znaleźć mnóstwo wysokiej jakości produktów w promocyjnych cenach. Wszystkie świeże owoce, a więc asortyment „Ryneczku Lidla”, oferowane będą 20% taniej. Liczne konkursy z nagrodami, występy szczudlarzy, […]

Produkty Brześcia w sklepach Biedronki

ZPC Brześć

Od czerwca klienci sieci sklepów Biedronka znajdą na półkach flagowe produkty firmy Brześć – ptysiową słomkę z cukrem oraz ptysiową słomkę z cukrem i cynamonem, sprzedawanych w marce własnej supermarketu. Jest to efekt nawiązania współpracy między firmą z Brześcia Kujawskiego a jedną z najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce. Słomka ptysiowa pojawi się na akcji in-outowej w 1956 sklepach na terenie całego kraju. Produkty Brześcia świetnie pasują do przesłania Biedronki, którym jest promowanie polskich wyrobów najwyższej jakości. […]

Klienci Biedronki będą testować nowe produkty

Biedronka - Testujemy

7 kwietnia wystartował nowy projekt konsumencki sieci Biedronka Testujemy. Dzięki dedykowanej platformie internetowej www.testujemy.biedronka.pl klienci mogą uczestniczyć w testach produktów i wybierać te, które pojawią się w asortymencie sklepów Biedronka. Projekt Testujemy powstał z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Znakiem rozpoznawczym programu jest dedykowane logo Testujemy, co najlepsze do Biedronki, które nawiązuje do logotypu sieci. Aby zostać testerem, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisie www.testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy będą otrzymywać informacje […]

Czerwona Torebka zwiększa przychody

Czerwona Torebka

W 2013 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Czerwona Torebka przekroczyły 210 mln zł w porównaniu do 75,8 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Oznacza to wzrost o 135 mln zł, czyli o 178%. Taki wynik to z jednej strony skutek wzrostu przychodów z tytułu sprzedaży powierzchni handlowych, będących w okresie sprawozdawczym podstawą głównego segmentu działalności Grupy, z drugiej zaś strony pojawienia się wpływów z nowego segmentu działalności Grupy, jakim jest handel. Ze względu […]

My Polacy tak mamy! – przekonuje sieć Biedronka w nowej kampanii

Biedronka

Sieć sklepów Biedronka rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: “My Polacy tak mamy!”. Kampania odwołuje się do cech, które najczęściej przypisujemy sobie jako Polacy. Jesteśmy towarzyscy, lubimy spotykać się z bliskimi, ale cenimy też wysoką jakość, smaczne jedzenie i niskie ceny – przekonują bohaterowie spotów. Polskość jest jedną z najbardziej charakterystycznych cech oferty sieci Biedronka. Obecnie 9 na 10 produktów spożywczych sprzedawanych w naszych sklepach pochodzi od krajowych dostawców. W nowej kampanii chcemy podkreślić dopasowanie […]

Rekordowa świąteczna zbiórka żywności w sklepach Biedronka

Biedronka

W sieci sklepów Biedronka, podczas Świątecznej Zbiórki Żywności w dniach 7-9 grudnia 2012 roku, zebrano rekordową ilość żywności – blisko 264 tony. Organizatorem akcji była Federacja Polskich Banków Żywności. Biedronka prowadzi zorganizowane zbiórki produktów spożywczych i chemii gospodarczej już od 2004 roku. Pod hasłem: „Święta nie brzmią radośnie, gdy doskwiera głód” przez trzy dni, w ponad 1000 wybranych placówkach sieci Biedronka, przy specjalnie oznakowanych koszach, czekali wolontariusze Banków Żywności. Dzięki hojności Klientów zebrano łącznie aż […]

Lidl odkrył potencja​ł w sprzedaży wina

Amarone della Valpolicella Classico 2008

W Polsce sprzedaż win będzie systematycznie rosnąć. Prognozy Euromonitor International na temat rynku wina w Polsce wskazują, że w ciągu zaledwie czterech lat możemy liczyć na ponad 30% wzrost sprzedaży klasycznych win gronowych, która w 2016 roku ma osiągnąć około 131 mln litrów. Na bazie popularności szerokiej oferty wysokojakościowych win francuskich, która zadebiutowała w Lidlu 1 października br., kolej na wina włoskie i hiszpańskie, z przewagą tych pierwszych. Już w najbliższy poniedziałek, 22 października, w […]