Wraz z początkiem marca firma HENKELL & CO. VINPOL Polska Sp. z o.o. odświeżyła wizerunek znanej marki LUBUSKI GIN & TONIC. To tradycyjne połączenie ginu o wyraźnym smaku jałowca oraz gorzkiego napoju gazowanego ma na całym świecie ogromną rzeszę fanów. Gin uznawany jest za jeden z pierwszych, smakowych alkoholi. Najczęściej łączy się go z tonikiem, który niweluje jego goryczkę. Na takie połączenie decyduje się nawet sama brytyjska Królowa Matka. Idealne połączenie to 50 ml alkoholu […]
Alkohol
Finlandia® Vodka po raz kolejny zdobyła pozycję lidera pod względem ocen konsumentów. Według badań przeprowadzonych w 2013 roku przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR, okazała się w świadomości konsumentów najbardziej zbliżona do ideału. Jeden z dwóch najmocniejszych brandów w portfolio Brown-Forman, został najwyżej oceniony we wszystkich kategoriach spośród wszystkich analizowanych marek wódek. Według badań zrealizowanych przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR w 2013 roku zdecydowanie najbardziej znanymi napojami alkoholowymi były wódki czyste i białe gatunkowe. W kategorii […]
Grono miłośników wina wciąż rośnie. W 2013 polska branża winiarska odnotowała poprawę wartości sprzedaży i zwiększanie się udziałów wina w rynku. Jak oceniają miniony rok eksperci z Polskiej Rady Winiarstwa i czy rok 2014 będzie równie korzystny? Członkowie Polskiej Rady Winiarstwa jednogłośnie stwierdzają, że ubiegły rok można zaliczyć do udanych. Dzięki licznym inwestycjom oraz sukcesom w pozyskiwaniu nowych klientów oraz rynków zbytu rok 2013 zakończyliśmy pod względem wielkości sprzedaży wyrobów winiarskich wzrostem o 170%, a […]
Ruszyła zimowa akcja promocyjna marki Soplica w najpopularniejszych kurortach zimowych na Podhalu. Promocyjne ceny na rozgrzewające shoty nalewek Soplicy to propozycja marki na urozmaicenie wieczorów dla wszystkich tych, którzy do końca lutego będą spędzać czas w polskich górach. W akcji Soplicy biorą udział najpopularniejsze karczmy, restauracje i bary w górskich miejscowościach wypoczynkowych: Zakopane, Białka Tatrzańska i, Bukowina Tatrzańska. Każdy współpracujący lokal otrzymuje wsparcie marketingowe Soplicy w postaci materiałów reklamowych tj: standy na stoliki, tace, koszulki […]
Znane ze swoich wszechstronnych zastosowań likiery DeKuyper od stycznia dostępne są w nowej odsłonie. Odświeżony wygląd butelki oraz etykiet DeKuyper tworzą idealnie wyważoną mieszankę klasyki oraz nowoczesnego designu. Nowe opakowanie pozostaje wierne kluczowym wartościom marki, wśród których najistotniejszymi są: poszanowanie dziedzictwa, jakość oraz pasja. Nowa butelka, zachowuje typową dla likierów długą szyjkę na krótkim korpusie, który przyjął kształt rozszerzającego się ku górze walca, zakończonego ostrymi krawędziami. Detale te sprawiły, że opakowanie zyskało bardziej dynamiczną linię, […]
Cydr Lubelski, produkowany przez Grupę Ambra S.A., otrzymał prestiżowy znak „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawany przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. To kolejne wyróżnienie dla tego produktu, potwierdzające jego najwyższą jakość. Cydr Lubelski, obok przyznanego niedawno certyfikatu „Doceń Polskie”, teraz może poszczycić się również wyróżnieniem „Poznaj Dobrą Żywość”. Spośród prawie 1300 polskich produktów dotychczas odznaczonych w ministerialnym programie, Cydr Lubelski jest pierwszym cydrem, który zdobył ten znak jakości. Program „Poznaj Dobrą Żywność” od 2004 roku nagradza […]
Te żółte, drobne śliwki o wdzięcznej nazwie cieszą się ogromną popularnością w Lotaryngii, gdzie uznawane są za symbol dostatku. Oryginalny smak owoców mirabelki ma również swoich wielbicieli w naszym kraju. Doskonale nadają się bowiem do kulinarnych wypieków, przetworów, a także pysznych nalewek. Pite małymi łyczkami w schłodzonym kieliszku mirabelkowe nalewki, sprawią, że pokochamy ich wyjątkowy, bogaty smak i aromat. Gdy marzysz o czymś smacznym i kuszącym, sięgnij po najnowszą propozycję Nalewki Babuni o smaku dojrzałych […]
Na początku listopada br. na sklepowych półkach zadebiutuje limitowany wariant piwa marki Książęce – Burgundowe Trzy Słody. Nowość Książęcego została przygotowana specjalnie z myślą o sezonie jesienno-zimowym. Dzięki dodatkowi owoców dzikiej róży stanowi idealną propozycję na długie, chłodne wieczory. Piwo Burgundowe Trzy Słody to specjalna kompozycja słodów oraz owoców dzikiej róży. Do uwarzenia nowego Książęcego użyto trzech słodów – jasnego, karmelowego ciemnego i karmelowego aromatycznego (Caraaroma), dzięki którym w jego aromacie dominują nuty zbożowe, karmelowe, […]
Podczas odbywającego się w Rzeszowie Golden Beer Poland 2013 Książęce otrzymało trzy medale zdobywając całe podium w kategorii „Ciemny lager”. To kolejna prestiżowa nagroda dla Książęcego po medalach International Beer Challenge 2013 oraz „Chmielakach Krasnowstawskich”. Golden Beer Poland 2013 jest konkursem, w którym oceny dokonują eksperci i znawcy piwa. Do konkursu polskie browary zgłosiły 80 piw, które startowały w 14 kategoriach. Ocena piwa dokonana została przez zespół jurorów, którzy ocenili wygląd, smak, aromat oraz tzw. […]
W tym roku listopad zapowiada się niezwyczajnie. Wówczas na rynku pojawi się nowa, limitowana edycja Finlandia® Vodka. Tym razem, znana z najwyższej jakości wódka, dostępna będzie w unikalnej butelce. Kiedy trunek osiągnie temperaturę idealną do spożycia, butelka da nam o tym znać. W listopadzie na rynku pojawi się limitowana edycja Finlandia® Vodka, dostępna w białej butelce, która przywodzi na myśl misterną, lodową rzeźbę. Nie sama jednak butelka czyni tę limitowaną edycję niezwyczajną. Na opakowaniu znajduje się […]