Żubrówka Biała w klubie milionerów

Żubrówka Biała 500ml

fot. CEDC

Najpopularniejsza wódka z portfolio CEDC – Żubrówka Biała zadebiutowała w Milionaires’ Club – prestiżowym międzynarodowym rankingu największych alkoholowych marek świata, przygotowywanym przez Drinks International. Marka od razu wspięła się na 18 pozycję wśród najlepiej sprzedających się wódek bijąc rekord wśród debiutantów listy.

Wprowadzona na rynek w listopadzie 2010 roku Żubrówka Biała już w ciągu roku istnienia osiągnęła roczną sprzedaż powyżej 22 mln litrów stając się najlepiej sprzedającą się marką w portfolio CEDC w Polsce. Dało jej to 18. pozycję wśród najlepiej sprzedających się wódek i 83. pośród wszystkich alkoholi w rankingu Milionaires’ Club.

Wprowadzenie Żubrówki Białej na rynek było dla CEDC wielkim sukcesem. Już w trzy miesiące po rozpoczęciu sprzedaży marka osiągnęła 4% rynku, co jest niebywałym osiągnięciem, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że Żubrówka Biała oferowana jest w cenie wyższej niż ceny jej bezpośrednich konkurentów. Pokazuje to, że jesteśmy w stanie przyciągnąć konsumentów stawiających na jakość, a nie cenę. Ten sukces zachęcił nas do dalszego rozszerzenia oferty marki o Żubrówkę Paloną – alkoholu na bazie whiskey, leżakowanego w dębowych beczkach po nalewach wiśniowych. pokazuje pierwsze tygodnie sprzedaży pokazują, że był to trafiony pomysł.

– mówi Paweł Gręda-Szarzyński, Kierownik Marki Żubrówka, CEDC.

Żubrówka Biała jest trzecią najlepiej sprzedającą się wódką w Polsce. Oprócz niej w zestawieniu Milionaires’ Club znalazło się dziewięć innych marek CEDC: Zelenaya Marka/Green Mark, Absolwent, Yamskaya, Parliament, Zhuravli, Bols, Soplica i Żubrówka Bison Grass.

Milionaires’ Club to międzynarodowy ranking najlepiej sprzedających się alkoholi świata. Aby się w nim znaleźć marka musi sprzedać w ciągu roku co najmniej milion 9-litrowych kartonów.

CEDC

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.