Aktualności

Lemoniada Tymbark wraca z nowym, arbuzowym smakiem

Lemoniada Tymbark

Letnie, ciepłe dni potrzebują odpowiedniej dawki owocowego smaku i orzeźwienia. Właśnie dlatego do limitowanej oferty Tymbarku wracają Lemoniady – do dwóch już znanych smaków dołączył trzeci, unikalny wariant. Cytryna i Arbuz to obok Cytryny i Limonki oraz Cytryny i Maliny kolejna owocowa propozycja Tymbarku! Tymbark niezmiennie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Linia limitowanych Lemoniad to napoje doceniane przez każdego, kto szuka nie tylko unikalnych smakowych połączeń, ale i popularnych produktów w oryginalnej formie. Letnie owoce połączone […]

OSM Piątnica wprowadza nowe mleka smakowe

OSM Piątnica - Mleko belgijskie czekolada i malina - migdał i kokos

OSM Piątnica przedstawia nowe warianty mlek smakowych: belgijska czekolada z maliną oraz migdał z nutą kokosa. Produkty wyróżniają naturalne składniki, prosty skład i wyjątkowe kompozycje smakowe. Dostępne są w wygodnej butelce z zakrętką. W ofercie dla partnerów handlowych pojawią się w maju 2019 roku. W nadchodzącym sezonie letnim OSM Piątnica wprowadza dwie nowe, oryginalne propozycje mlek smakowych. Wyjątkowe połączenie belgijskiej czekolady z maliną oraz smakowitą kompozycję migdałów z nutą kokosa. Te przyjemne, deserowe smaki mają […]

Nowy Actimel Bez Dodatku Cukru

Actimel Bez Dodatku Cukru

Tej wiosny Actimel motywuje podwójnie – dzięki nowej odsłonie produktu Bez Dodatku Cukru zadbamy zarówno o odporność, jak i o prawidłową dietę. Dla wszystkich, którzy dbają o zdrowy styl życia, nowość od Danone to wybór idealny: prosty i niezwykle smaczny. Produkt składa się z jogurtu, żywych kultur bakterii, witamin B6 + D i niczego więcej! Wsparcie dla zdrowia w codziennych wyzwaniach Koniec zimy to doskonały moment, by przygotować się na nadchodzący sezon i nadrobić kilka […]

Retail u progu cyfrowej transformacji – komentarze ekspertów po Modern Retail Forum

Modern Retail Forum

28 marca br. w ramach międzynarodowej wystawy Retail & Development Business Expo w Kijowie odbyło się Modern Retail Forum 2019. Tematem tegorocznej edycji były technologiczne transformacje, postępujące w sektorze handlu detalicznego. Zgromadzeni na konferencji eksperci z Ukrainy, Niemiec, Szwajcarii, Włoch i Polski w ramach paneli tematycznych dyskutowali o prognozach zmian, które czekają branżę retail. Prelegenci byli zgodni – nadchodzące lata będą wymagały od detalistów elastyczności wobec ewoluujących potrzeb klientów. W ramach tegorocznej, trzeciej edycji konferencji […]

Tymbark prezentuje źródło odporności i przyjemności. Naturalnie!

Spot Tymbark - sok 100% Pomarańcza

Jest wiele naturalnych źródeł odporności. W nowej odsłonie kampanii „Zdrowo pomyślane” Tymbark humorystycznie udowadnia, że można wspierać odporność w naturalny, a także przyjemny sposób. Dbanie o zdrowie może być łatwe. Wystarczy sięgnąć po szklankę soku 100% pomarańczowego z naturalną witaminą C, by codziennie i przyjemnie wspierać funkcjonowanie układu odpornościowego oraz cieszyć się jeszcze lepszym samopoczuciem! Tymbark w najnowszej kampanii prezentuje zdrowo pomyślany produkt. Sok 100% Pomarańcza od Tymbarku zawiera naturalną witaminą C pochodzącą prosto z […]

Expo Marketing: jak odnieść sukces na targach w czasach nowych oczekiwań klientów?

Expo marketing

5 czerwca 2019 r. w Warszawie dowiemy się, jak wykorzystać wiedzę o nowych potrzebach klientów, by ich pozyskać dzięki najnowszym narzędziom marketingu wystawienniczego i sprzedaży. Tegoroczna, czwarta już edycja Expo Marketing, którego Patronem Honorowym jest Polska Izba Przemysłu Targowego, odbędzie się 5 czerwca, w światowy dzień targów Global Exhibitions Day. Branża targowa spotka się w Centrum Praskim Koneser w Warszawie, które jest jednocześnie Partnerem Głównym wydarzenia. Celem Expo Marketing jest stworzenie platformy wymiany informacji i […]

Mlekpol wprowadza do oferty ser Mascarpone

MLEKPOL Mascarpone 500 g

Mlekpol rozszerza swoją ofertę produktową o ser Mascarpone. Nowy produkt dołączy do portfolio firmy już w drugiej połowie kwietnia. Powstaje on z naturalnej polskiej śmietanki najwyższej jakości, pochodzącej z mleka od krów karmionych paszami wolnymi od GMO. W Polsce Mascarpone znany jest jako główny składnik popularnego tiramisu, jednak jego aksamitna konsystencja oraz wyjątkowo subtelny, lekko słodkawy smak, pozwalają wykorzystać ten ser na wiele sposobów. Mascarpone w połączeniu ze szpinakiem stanowi wspaniały sos do makaronu tagliatelle […]

Odpowiedzialność wobec społeczeństwa i środowiska – moda czy biznesowa konieczność?

Geraldine Huse podczas Retail Summit 2019

Podczas odbywającej się w dniach 3-4 kwietnia w Warszawie XI edycji Poland & CEE Retail Summit, eksperci sektora retail i FMCG dyskutowali o najważniejszych zmianach, trendach i wyzwaniach branży. Jednym z kluczowych tematów konferencji była rola branży w obliczu wyzwań środowiskowych. Geraldine Huse, Prezes Procter & Gamble w Europie Centralnej, która była gościem konferencji, podkreśliła w swoim wystąpieniu, jak ważna w inicjowaniu zmian na rzecz zrównoważonego rozwoju jest rola marek, innowacji i współpraca pomiędzy wszystkimi […]

Naturalnie i bez cukru – zdrowe nowości OSHEE

OSHEE natural green tea

Rosnąca świadomość w zakresie prawidłowego odżywiania sprawia, że konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty naturalne, wolne od konserwantów, barwników, a nawet cukru. Dlatego firma OSHEE, od lat promująca zdrowy styl życia, wprowadza linię napojów Natural Tea. Dostępne w dwóch smakach – herbaty zielonej z cytryną i czarnej z jaśminem – są złożone wyłącznie z 3 organicznych składników bez dodatku cukru. W Polsce systematycznie przybywa entuzjastów zdrowego żywienia. Wg badań przeprowadzonych przez agencję badawczą MANDS na […]

Nagrody „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” przyznane. Relecja z gali podczas Retail Summit 2019

Retail Summit 2019 - gala

Już po raz 10. na uroczystej gali podczas XI edycji kongresu Retail Summit 2019, który w dniach 3-4 kwietnia 2019 roku odbył się w Warszawie, przyznano nagrody w plebiscycie “Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców”. Nagroda “Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest jedynym wyróżnieniem na polskim rynku przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców. Jej celem jest wyróżnienie sieci detalicznych oraz hurtowych, działających w poszczególnych formatach na polskim rynku. […]