W dniach 9-10 kwietnia 2024 r. w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się 15. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, który organizowany jest przez firmę European Conferences United. To największe tego typu wydarzenie branży retail w Polsce. W tegorocznej edycji Retail Summit udział wzięła rekordowa liczba uczestników. W dwudniowym wydarzeniu udział wzięło ponad 2500 uczestników i ok. 300 prelegentów z branży retail. Nagroda “Retailer of the Year – […]
Carrefour
W dniach 29-30 marca 2023 r. w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się 13. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę European Conferences United. To największe tego typu wydarzenie branży retail w Polsce. Tegoroczna edycja Retail Summit przyciągnęła rekordową liczbę uczestników. W dwudniowym wydarzeniu udział wzięło blisko 2000 uczestników i ok. 200 prelegentów z branży retail. Nagroda “Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest […]
Redakcja Przeglądu Handlowego wznawia akcję monitoringu cen towarów na półkach marketów w Polsce. 18 marca br. postanowiliśmy sprawdzić nasz rodzimy Olsztyn, a w nim cztery super i hipermarkety: Auchan, Carrefour, Kaufland oraz Stokrotka. Raport uwzględnia ceny 23 losowo wybranych produktów ze sklepowych półek, których lista została przygotowana wcześniej. We wszystkich sklepach sprawdziliśmy te same produkty. W przypadku, gdy produkt znajdujący się na liście nie zawiera konkretnej nazwy lub producenta, oznacza najtańszy szukany produkt w ofercie […]
W związku z wojskową inwazją Rosji na Ukrainę, większość sieci handlowych w Polsce, podjęła decyzję o wycofaniu z oferty rosyjskich i białoruskich produktów. Jakie sklepy wycofują rosyjskie produkty? Wśród największych sieci, które zdecydowały się na taką formę walki z rosyjskich agresorem, są m.in.: Carrefour, Auchan, Biedronka, Lidl, Żabka, Netto, Stokrotka, Polomarket, Intermarche, Kaufland, Lewiatan, Aldi, Topaz i wiele innych. 1 marca br. sieć Biedronka wycofuje produkty wyprodukowane przez dostawców zarejestrowanych na terenie Federacji Rosyjskiej oraz […]
Carrefour uruchomił dziewiąty już sklep w formacie Supeco. Nowy sklep, będący atrakcyjnym połączeniem dyskontu i hurtowni, został otwarty 29 października w Skarżysku Kamiennej. Carrefour rozwija strategię omnikanałowości, oferując klientom możliwość zakupów w różnych formatach, od małych osiedlowych sklepów poprzez supermarkety, hipermarkety, sklepy specjalistyczne oraz oraz on-line. W ramach tej strategii, sieć otworzyła 29 października kolejną, dziewiątą już placówkę Supeco, tym razem w Skarżysku-Kamiennej. Nowy sklep liczy 1100 metrów kwadratowych i oferuje klientom około 4500 produktów. […]
Carrefour aktywnie rozbudowuje format Supeco, będący połączeniem dyskontu i hurtowni. Po niedawnych sierpniowych otwarciach, kolejne dwa sklepy dołączyły do sieci. 17 września br. Carrefour uruchomił placówkę w Zgorzelcu, a 18 września br. – w Bogatyni. Tym samym grono sklepów Supeco będzie liczyło już 8 placówek. Supeco to format rozwijany przez Carrefour, wpisujący się w przyjętą przez sieć strategię omnikanałowości. Sklepy będące połączeniem hurtowni i dyskontu są dostępne zarówno dla klientów biznesowych, prowadzących działalność gospodarczą w […]
Klienci mogą już korzystać z bogatej oferty supermarketu prowadzonego na zasadzie franczyzy. W sklepie na powierzchni 500 m2 znalazło się 10 tysięcy artykułów, w tym szeroki wybór produktów lokalnych, delikatesowych i wspierających zdrową dietę. Sklep oferuje ponad 200 rodzajów warzyw i owoców oraz soków i bakalii, w tym wiele nowości marki własnej Carrefour oraz bogaty wybór świeżych wędlin i serów, a także mięsa. Stoisko sprzedaży tradycyjnej prowadzone jest we współpracy z lokalnymi producentami. Klienci znajdą […]
W piątek 19 czerwca br. podczas webinarium „Branża handlu i dystrybucji wobec COVID-19. Największe wyzwania szansą na rozwój w opinii zwycięzców konkursu Retailer of the Year”, zostały przyznane nagrody „Retailer of the Year 2019”. Nagroda Główna „Retailer of the Year 2019” została przyznana firmie CARREFOUR, w kategorii „Sieci Multiformatowe”, zwycięzcą została również firma CARREFOUR, w kategorii „Supermarkety”, zwycięzcą została Sieć Sklepów TOPAZ, w kategorii „Dyskonty”, zwycięzcą została firma LIDL, w kategorii „Sklepy Małego Formatu”, zwycięzcą […]
Sieć Carrefour wprowadza do Polski nowy format sklepów z certyfikowaną żywnością ekologiczną. Pierwszy w kraju sklep Carrefour BIO otwarty zostanie 15 listopada br. w Warszawie przy ulicy Marszałkowskiej 87 i będzie 900 sklepem sieci w Polsce. Na klientów czeka szeroka i zróżnicowana oferta około 2500 produktów, w tym wiele nowości niedostępnych w innych sklepach sieci. Zgodnie z realizowaną strategią transformacji żywieniowej oraz w odpowiedzi na potrzeby klientów, sieć Carrefour otwiera w Polsce pierwszy sklep zawierający […]
Nowa sekretarz generalna i wiceprezes firmy objęła swoje funkcje z początkiem lipca 2019 roku, poszerzając tym samym zakres odpowiedzialności. W obecnej roli odpowiada za obszar zasobów ludzkich, prawny, komunikacji zewnętrznej, strategii i transformacji, jakości, ochrony i CSR. Justyna Orzeł posiada ponad 20-letnie doświadczenie w handlu, w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, operacji, marketingu, handlu i sprzedaży. Z Carrefour Polska związana jest od 1998 roku, gdzie w ostatnich latach jako dyrektor zasobów ludzkich, z sukcesami tworzyła i […]