Delecta reklamuje Babeczki Nadziane (wideo)

Delecta Babeczki Nadziane

20 lutego br. Delecta startuje z produktową kampanią reklamową nowej linii Babeczek Nadzianych budyniem. Działania potrwają do końca marca i obejmą telewizję, VOD, Internet oraz prasę kobiecą. Kreacje do kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa.

Oś komunikacji stanowi nowy produkt – linia Babeczek Nadzianych Delecta, wprowadzona jako unikalny na rynku koncept babeczek do samodzielnego wypieku z nadzieniem budyniowym instant.

Konwencję spotów reklamowych osadzono w kontekście nowej platformy komunikacyjnej Delecty, wykorzystującej wizerunek jeżowej rodziny. Sympatyczne jeże podpatrują z ogrodu ludzką rodzinę w codziennych, spontanicznych sytuacjach.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie w ofercie oraz wzmocnienie wizerunku rodzinnej i inspirującej marki Delecta.

Emisje spotów zaplanowano głównie w stacjach należących do: TVP, TVN, Polsat, At Media. Reklamy prasowe pojawią się w miesięcznikach i dwutygodnikach prasy kobiecej.

Kreacje spotów i ogłoszeń prasowych opracowała agencja DDB Warszawa. Media do kampanii zakupił Starcom. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

Reklama TV:

Delecta

2 koment.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Babeczki Nadziane, Delecta, Domowe wypieki, Kampania reklamowa, Reklama, Rieber Foods, Spot reklamowy
delecta anatol kawa zbozowa
Kawa zbożowa Anatol produktem na medal

Anatol klasyczna ekspresowa kawa zbożowa Delecty została nagrodzona tytułem Produkt na medal 2011 w plebiscycie magazynu „Pani Domu”, w kategorii...

Zamknij