Alkohol

Czeskie piwo Kozel Cerny obchodzi 90-lecie istnienia

Kozel Cerny

Tradycja warzenia piwa w browarze rozpoczęła się w 1874 roku, ale oficjalne lokalne piwo Kozel jest nierozerwalnie związane z sylwetką kozła dopiero od 1 marca 1922, kiedy to znak towarowy został zarejestrowany. Kozel to popularne, czeskie piwo, które obecnie jest najlepiej sprzedającym się czeskim piwem za granicą. Kozel jest marką, która posiada stałe miejsce na rynku piwnym. Jest to marka piwa z najbardziej dynamicznym wzrostem zarówno na rynku czeskim jak i zagranicznym. Kozel Cerny jest liderem na rynku ciemnych […]

Piwny naród polski – Dzień św. Patryka

Tyskie

Ponad 60% Polaków deklaruje, że piwo to ich ulubiony napój. Przy czym aż 96% naszych rodaków twierdzi, że woli raczyć się nim w towarzystwie. Dlatego Kompania Piwowarska na Dzień św. Patryka – patrona piwa – proponuje DUŻE JASNE w gronie przyjaciół. Dzień Świętego Patryka obchodzony co roku 17 marca to święto wszystkich piwoszy. Jest to także najprawdopodobniej jedyne święto narodowe, obchodzone poza granicami rodzimego kraju. W tym dniu wszyscy piwosze świętują, bawiąc się w pubach oraz […]

Wina Carlo Rossi z tysiącem róż na Dzień Kobiet

Carlo Rossi

Carlo Rossi – najpopularniejsza marka wina w Polsce – jak co roku przygotowała specjalną niespodziankę na Dzień Kobiet. Tego dnia na butelkach wina Carlo Rossi pojawią się tysiące róż. Elegancki dodatek do wina Carlo Rossi w limitowanej edycji znajdzie się na półce tylko na jeden dzień – 8 marca stając się unikalnym upominkiem. Tego dnia połączenie dwóch idealnych prezentów dla każdej kobiety – wina i kwiatów – zaistnieje jako jedność. To wyjątkowe połączenie wina Carlo Rossi i […]

Marka BOLS wprowadza na rynek specjalną edycję wódki

Bols

Produkt związany jest z osiągnięciem przez markę pełnoletności i obchodami 18-tych urodzin. Ponad 50 basenów olimpijskich potrzebne byłoby aby zmieścić objętość wódki BOLS sprzedanej tylko w ciągu ostatnich 10 lat w Polsce. Ta czołowa marka premium wśród polskich wódek pojawi się w marcu na sklepowych półkach w specjalnych, przyciągających wzrok opakowaniach. Urodzinowa edycja wódki BOLS dostępna będzie na rynku w unikalnych, stylizowanych na szronione, butelkach, które dając wrażenie zmrożenia produktu przypominają o odpowiedniej temperaturze jego […]