Handel

Niedziele handlowe w 2024 roku

Handel w niedzielę

W 2023 roku 7 razy mieliśmy niedziele handlowe, które to często nazywane są dniem „handlu bez ograniczeń”. Ile razy niedziela handlowa wypadnie w 2024 roku? Co ciekawe, według aktualnych rozporządzeń, w 2024 roku nic nie zmieni się w związku z niedzielami handlowymi względem poprzedniego roku. Oznacza to, że w 2024 roku będziemy mieli również 7 niedziel handlowych. Pierwsza niedziela handlowa w 2024 roku wypada 28 stycznia. Tego dnia wszystkie sklepy oraz galerie handlowe będą otwarte […]

TEDi nowym najemcą Libero Katowice

TEDi - Libero Katowice

Libero Katowice konsekwentnie rozwija swoją ofertę zakupową. Do grona międzynarodowych i popularnych marek w Libero dołącza sieć TEDi. Tym samym galeria dysponuje pełnym portfolio topowych najemców dyskontowych dostępnych na polskim rynku, które uzupełnia wielowymiarową ofertę obiektu. Odpowiadając na zmieniające się trendy zakupowe i preferencje klientów Libero wprowadza do swojej oferty kolejną, międzynarodową markę – sieć TEDi. Już 5 grudnia na poziomie „1” otwarty został ponad 700-metrowy, przestronny sklep. Sieć TEDi oferuje klientom artykuły pierwszej potrzeby […]

Kolejny sklep sieci Kaufland w Opolu

Kaufland Opole

Kaufland otwiera kolejny sklep w Opolu. Sieć będzie operatorem spożywczym centrum handlowego Ozimska Park. Na 16 listopada zaplanowano oficjalne otwarcie centrum handlowego Ozimska Park w Opolu. Kaufland jako główny operator spożywczy, a także najemca największej powierzchni w całym obiekcie uruchomi tym samym swoją 241 placówkę w Polsce. Ozimska Park to jeden z największych tego rodzaju obiektów w regionie. Kaufland ze swoim marketem o powierzchni blisko 4 4002. jest największym najemcą w całym centrum handlowym. W […]

Przyszłość Retail w epoce cyfrowej: optymalizacja, innowacje i strategie budowania lojalności klienta

RetailTec Congress 2023

23 października 2023 r. w hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbyła się 5. edycja RetailTec Congress. Podczas wydarzenia ponad 400 uczestników wysłuchało wystąpień oraz debat z udziałem najbardziej cenionych ekspertów w branży retail – prezesów i członków zarządu kluczowych dla rynku podmiotów, przedstawicieli firm technologicznych oraz instytucji doradczych. Przegląd Handlowy był Patronem Medialnym tego wydarzenia. Kongres uroczyście otworzyły Współprzewodniczące Rady Programowej: Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu POHiD, Wiceprezydent EuroCommerce oraz Agnieszka Kubera, Country Managing Director, Accenture Poland. […]

Żabka rusza z nową kampanią wizerunkową „Masz to jak… w Żabce!”

W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak… w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały, w tym tradycyjne nośniki reklamowe, podcasty i media społecznościowe. Elastyczne podejście i działanie zgodnie z ideą franczyzocentryczności od 25 lat towarzyszą sieci Żabka w rozwoju polskiej przedsiębiorczości. Pomimo zmieniającej się sytuacji rynkowej i pojawiających się wyzwań, swoje lokalne biznesy pod jej szyldem prowadzi z […]

5. RetailTec Congress już 23 października w Warszawie

Już 23 października 2023 r. w hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbędzie się 5. edycja RetailTec Congress. Liderzy branży retail spotkają się, aby wyznaczyć kluczowe kierunki rozwoju polskiego sektora handlu, przeanalizować aktualne trendy oraz dokonać przeglądu najnowszych technologii dedykowanych branży. Myślą przewodnią kongresu będzie szeroko rozumiana optymalizacja: zarówno w zakresie racjonalizacji kosztów, usprawnienia procesu doświadczenia zakupowego, jak i inwestycji w przyszłość, jaką są technologie i innowacje. Właśnie te trzy obszary tematyczne zostaną ujęte w agendzie 5. […]

Nowy Dyrektor działu Marek Własnych w Intermarché

Bogdan Gałuszka - Intermarché

Wraz z początkiem czerwca br. Bogdan Gałuszka, specjalista z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży handlu detalicznego, objął stanowisko Dyrektora Działu Marek Własnych w Intermarché. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii sieci w zakresie private labels. Marki własne rosną w siłę Intermarché nieustannie rozszerza asortyment produktów marek własnych. Obecnie w swoim portfolio posiada blisko 1500 produktów, występujących prawie we wszystkich kategoriach – od artykułów spożywczych, przez kosmetyki, środki czystości czy detergenty, aż po urządzenia i akcesoria gospodarstwa […]

Stokrotka największym pracodawcą i firmą handlową na Lubelszczyźnie

Stokrotka - Złota Setka

W całej Polsce zakupy można zrobić już w ponad 900 Stokrotkach. Sieć dynamicznie się rozwija i jest doceniana zarówno za dopasowanie sklepów i oferty do potrzeb klientów, jak i tempo wzrostu. Ostatnio została wyróżniona w rankingu Dziennika Wschodniego Najlepszych Firm Lubelszczyzny, czyli regionu, w którym firma ma swoją centralę. Stokrotka znalazła się w gronie Najlepszych Firm Lubelszczyzny w Rankingu Złota Setka 2022 organizowanym przez redakcję Dziennika Wschodniego. Zajęła trzecie miejsce w głównym zestawieniu oraz pierwsze […]

Retail Summit: Nagrody „Retailer of the Year 2023” przyznane

Retail Summit 2023

W dniach 29-30 marca 2023 r. w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbyła się 13. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę European Conferences United. To największe tego typu wydarzenie branży retail w Polsce. Tegoroczna edycja Retail Summit przyciągnęła rekordową liczbę uczestników. W dwudniowym wydarzeniu udział wzięło blisko 2000 uczestników i ok. 200 prelegentów z branży retail. Nagroda “Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest […]

Pepco ma już 100 sklepów we Włoszech

Pepco

Grupa Pepco, dynamicznie rozwijająca się sieć dyskontowej sprzedaży detalicznej, do której należą marki Pepco, Dealz oraz brytyjski Poundland, ogłosiła właśnie otwarcie swojego setnego sklepu Pepco we Włoszech. Otwarcie sklepu w Centrum Handlowym Parco Da Vinci w Rzymie jest istotnym osiągnięciem grupy, które udowadnia sukces jej programu paneuropejskiej ekspansji, po regularnym w ostatnich latach uruchamianiu nowych sklepów zarówno na nowych rynkach, jak i na tych, na których już była obecna. Pepco ma już ponad 3 000 […]