Handel

Znamy laureatów nagrody “Retailer of the Year 2019”

Retailer of the Year 2019 - laureaci

W piątek 19 czerwca br. podczas webinarium „Branża handlu i dystrybucji wobec COVID-19. Największe wyzwania szansą na rozwój w opinii zwycięzców konkursu Retailer of the Year”, zostały przyznane nagrody “Retailer of the Year 2019”. Nagroda Główna „Retailer of the Year 2019” została przyznana firmie CARREFOUR, w kategorii „Sieci Multiformatowe”, zwycięzcą została również firma CARREFOUR, w kategorii „Supermarkety”, zwycięzcą została Sieć Sklepów TOPAZ, w kategorii „Dyskonty”, zwycięzcą została firma LIDL, w kategorii „Sklepy Małego Formatu”, zwycięzcą […]

Retailer of the Year 2019 – zaproszenie na webinarium

Retail Summit 2020 - webinarium

W imieniu European Conferences United, organizatora nagrody “Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców”, oraz firmy badawczej Nielsen, partnera merytorycznego nagrody, zapraszamy na bezpłatne webinarium „Branża handlu i dystrybucji wobec COVID-19. Największe wyzwania szansą na rozwój w opinii zwycięzców konkursu Retailer of the Year”, które odbędzie się 19 czerwca 2020 o godz. 11.00-13.00. W trakcie wydarzenia, wspólnie z Karoliną Zajdel-Pawlak, Dyrektor Zarządzającą Nielsen Connect w Polsce, oraz Casprem Haringiem, CEO ECU: poznamy laureatów “Retailer of the Year 2019”, posłuchamy dyskusji z prezesami nagrodzonych sieci o wyzwaniach branży handlu i dystrybucji, wysłuchamy wystąpień wybranych sieci handlowych. Zapraszamy do bezpłatnej […]

O rynku bakalii w czasie koronawirusa opowiada Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland

Piotr Bieliński - Prezes marki Bakal

O rynku bakalii i marce Bakal opowiada Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Jak pandemia związana z koronawirusem wpływa na branżę bakalii i przekąsek? Sytuacja spowodowana pandemią zaskoczyła wszystkich i wpłynęła na zmianę dotychczasowych nawyków zakupowych. Konsument rzadziej dokonuje zakupów, jednakże wartość jego koszyka jest wyższa. W przypadku bakalii, zauważyliśmy zdecydowanie mniejsze zainteresowanie konsumentów produktami sprzedawanych luzem. Sprzedaż produktów konfekcjonowanych natomiast wykazuje lekko wzrostowy trend. Konsumenci nadal wybierają standardowe […]

Sektor handlowy w nowej rzeczywistości

Sylwia Wiszowata-Łazarz i Joanna Kłusek

4 maja centra handlowe zostały ponownie otwarte. To światełko w tunelu dla właścicieli i najemców, jednak panująca pandemia i tak wywrze ogromny wpływ na całą branżę. O tym jak wygląda obecna sytuacja, jak zmieniają się nawyki konsumentów i jakie działania podjąć, by mogli oni bezpiecznie wrócić do zakupów stacjonarnych, opowiedziały Sylwia Wiszowata-Łazarz i Joanna Kłusek z międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield podczas webinaru pt. „Disconnect to Reconnect, czyli o rynku retail w nowej rzeczywistości”. […]

12. edycja Retail Summit 2020 przełożona na drugą połowę roku

Retail Summit 2020

W związku z decyzją rządowego zespołu zarządzania kryzysowego dotyczącą odwołania imprez masowych w Polsce z powodu rozprzestrzeniania się koronawirusa, 12. edycja Poland & CEE Retail Summit została przesunięta na drugą połowę roku 2020. Nową datę wydarzenia organizatorzy podadzą wkrótce. Koronawirus bez wątpienia będzie miał wpływ na działalność firm z branży retail i FMCG. Lecz dzięki wspólnym wysiłkom możemy dążyć do ograniczenia jego negatywnego wpływu na biznes oraz społeczeństwo, dostosowując do obecnej sytuacji podejmowane działania komercyjne […]

E.Leclerc świętuje jubileusz ze wzrostem sprzedaży

Jean-Philippe Magré

E.Leclerc podsumował wyniki finansowe za 2019 rok. Po raz pierwszy w dwudziestopięcioletniej historii funkcjonowania w Polsce grupa przekroczyła granicę 3 mld zł obrotów. Sprzedaż jej sklepów na poziomie 3,1 mld zł oznacza wzrost o 6,5% rok do roku. Wyniki za 2019 rok potwierdziły , że model biznesowy E.Leclerc w dalszym ciągu jest efektywny w kontekście wzrastającej konkurencji, dodatkowo zaostrzonej poprzez stopniowo rozszerzane ograniczenie handlu w niedzielę. Od 25 lat funkcjonowania na polskim rynku konsekwentnie budujemy […]

Przekazywanie wiedzy w rozproszonych sieciach handlowych

Sklep koszyk

Kiedy zarząd sieci handlowej chce wdrożyć nową strategię, w pierwszej kolejności powinien zadbać o to, aby dostarczyć pracownikom niezbędne informacje, potrzebne do zrealizowania jej założeń. To przecież właśnie pracownicy mają bezpośredni kontakt z klientem i to od nich zależy, czy ustalona przez kierownictwo strategia odniesie sukces. Niska efektywność tradycyjnych działań Wyobraźmy sobie, że do sieci zostaje wprowadzona nowa promocja. Jak pracownicy najczęściej dowiadują się, w jaki sposób przedstawiać ją klientom? Obecny transfer wiedzy na linii zarząd/dział […]

12. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit już w kwietniu 2020

Retail Summit 2020

W dniach 1-2 kwietnia 2020, w Global Expo ul. Modlińska 6D w Warszawie, odbędzie się 12. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę ECU. Podczas kongresu spotkamy się w gronie ekspertów sektora retail i FMCG, by rozmawiać o najważniejszych zmianach, trendach i wyzwaniach branży w Polsce oraz w regionie. To tu będzie można spotkać ponad 250 prelegentów z Polski i zagranicy, 22 gości specjalnych, będziesz także okazja po raz pierwszy wysłuchać inspirujących […]

Poligon Szefów Sprzedaży już 21-22 listopada w Warszawie!

Forum Szefów Sprzedaży

Praca menedżera sprzedaży to codzienna walka na wielu frontach. Bez dobrego przygotowania sztabowego trudno jednak liczyć na spektakularne efekty. Dokładny wywiad, umożliwiający rozpoznanie sytuacji oraz uważna lektura raportów z pola bitwy o klienta są niezbędne do opracowania zwycięskiej strategii i taktyki. Bez lojalności i oddania podległych jednostek oraz udanych sojuszy z sieciami dystrybucyjnymi sprzedażowy plan ataku nie ma jednak szans powodzenia. Forum Szefów Sprzedaży skierowane jest do tych, którzy przygotowują się do kampanii sprzedażowej, diagnozują […]

Nowe Delikatesy Raj w Grupie Chorten Mazowsze

Sklep Raj

150 m2 powierzchni mają nowootwarte Delikatesy Raj w województwie mazowieckim, które są kolejnym punktem partnerskim Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten. Obecnie w Grupie Chorten działa już 1676 sklepów, zaś w ramach Grupy Chorten Mazowsze współpracuje niemal 300 detalistów. Kolejna placówka otwarta została w miejscowości Podolszyn Nowy przy ul. Długiej 17. Samoobsługowy sklep ma cała ofertę ogólnospożywczą, jest tu także dział ze świeżym mięsem oraz wyspa z owocami i warzywami. Zatrudnienie znalazło w sklepie blisko 10 […]