Czekolada

Wiosenne nowości od Wawelu

Wiosenne nowości Wawel

Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej odsłonie oraz atrakcyjne nowości. Wśród nowych propozycji wyróżniają się orzeźwiające słodycze, inspirowane smakami polskiego ogrodu oraz egzotycznych owoców. Nowości na wagę Na wiosnę firma Wawel wprowadziła do portfolio nowe owocowe smaki. Pojawiły się czekoladki nadziewane Mango oraz Agrest z czarnym bzem – o wyrazistych, soczyście owocowych smakach. […]

Snickers Creamy Peanut Butter – nowość z kremowym masłem orzechowym od Mars Wrigley

Snickers Creamy Peanut Butter

„Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny” to flagowe hasło marki Snickers®, znane polskim konsumentom od lat. Odpowiadając na ich różnorodne potrzeby i preferencje Mars Wrigley uzupełnia portfolio o nową, niebanalną propozycję – zaskakująco delikatny i kremowy Snickers® Creamy Peanut Butter. W opakowaniu znajdują się dwie porcje przekąski o smaku masła orzechowego, z których każda ma jedynie 95 kcal. Nowość od Mars Wrigley to delikatny i kremowy baton nadziewany kremem z masła orzechowego, pełen karmelu i posiekanych […]

Słodycze na licencji L.O.L Surprise!

LOL Surprise czekolada z mlekiem

L.O.L Surprise! to nie tylko zabawki! To również… słodycze! LLS Sp. z o.o. oferuje czekoladę, praliny i cukierki z motywem graficznym L.O.L Surprise! na opakowaniu. Fenomen L.O.L Surprise! został dostrzeżony przez firmę LLS Sp. z o.o. Choć firma MGA Enterianment wprowadziła zabawki L.O.L Surprise! stosunkowo niedawno, bo w 2017 roku, produkt bardzo szybko dołączyła do grona osiągających najwyższe wyniki sprzedażowe swojej kategorii. Do tej pory na świecie sprzedano ponad 100 milionów laleczek L.O.L, produkt został […]

Kakao teraz oraz dla przyszłych pokoleń

Kakao teraz oraz dla przyszłych pokoleń

1 października przypada Światowy Dzień Kakao – głównego składnika uwielbianej na całym świecie czekolady. Dla Mars Wrigley to kluczowy surowiec, bez którego nie byłoby cenionych przez konsumentów od dziesięcioleci produktów takich marek jak m.in.: Snickers®, M&Ms®, czy Twix®. Dlatego właśnie firma w sposób szczególny dba o zrównoważone pozyskiwanie kakao, inwestując w realizację swojej strategii „Kakao dla pokoleń” ponad 1 miliard USD. W 2017 roku Mars ogłosił swoją globalną strategię zrównoważonego rozwoju, którą nazwał „Planem Zrównoważonego […]

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Grześki Latem nie pływają w czekoladzie

W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży. Grześki to silna polska marka z długoletnią tradycją i jedne z najchętniej kupowanych wafelków impulsowych w Polsce. Z szerokiej oferty produktowej, na lato marka rekomenduje szczególnie warianty bez […]

Lekkość na okrągło – kampania Królewskiego Mleczka Waniliowego marki Wawel

Wawel Królewskie Mleczko

Wawel rusza z kampanią promującą wprowadzony w ostatnim czasie do swojego portfolio produkt – Królewskie Mleczko Waniliowe. W ramach promocji przygotowano szeroko zasięgową kampanię w TV i w kinach w całej Polsce. Od stycznia trwa także silne wsparcie produktu w digitalu. Najnowsza kampania Wawel promująca Królewskie Mleczko Waniliowe ruszyła z początkiem marca. Spot wyróżnia nowoczesna, intrygująca forma bazująca na animacji wykonanej techniką motion design. Spot podkreśla to, co najważniejsze, czyli główne atrybuty produktowe – lekkość, […]

Czekolada z Wawelu Big Milk – nowe słodkie połączenie w portfolio marki Wawel

Wawel - Big Milk

Do portfolio Wawel dołącza pyszna nowość, jakiej jeszcze na rynku nie było. Czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk to produkty, które powstały z idealnego połączenia delikatnie gorzkiej czekolady Wawel 43% cocoa z mlecznym nadzieniem Big Milk. W ramach promocji nowych produktów marka przygotowała szeroko zasięgową kampanię telewizyjną oraz digital. W punktach sprzedaży pojawią się także przykuwające uwagę materiały POS. Nowość w portfolio Wawel gwarantuje niepowtarzalne doznania smakowe. Dwie topowe marki kolejny raz przystąpiły do […]

Czekolady Premium marki Wawel z certyfikatem UTZ

Wawel UTZ

Marka Wawel pozyskała certyfikat UTZ dla linii Czekolad Premium, co oznacza, że kakao wykorzystane do ich produkcji pochodzi z upraw prowadzonych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, a pozyskanie surowca nie ma negatywnego wpływu na środowisko naturalne i sytuację ludzi zatrudnionych przy jego produkcji. Certyfikacja UTZ Czekolad Premium Wawel jest wynikiem kolejnego etapu rozwoju pionierskiego projektu „Dobre Składniki”, w ramach którego producent wyeliminował ze swoich produktów wszelkie niepożądane dodatki – już od 2017 roku Wawel konsekwentnie […]

Mondelez Polska rozszerza portfolio tabliczek o nową czekoladę – Milka darkmilk

Milka darkmilk Almond

Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech kuszących wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Dzięki specjalnemu procesowi produkcji łączy ona w sobie intensywny smak kakao z delikatnością czekolady z alpejskiego mleka. Rezultatem jest innowacyjna ciemna czekolada mleczna: delikatna w smaku i z dodatkową nutą kakaową. Nowość trafiła do sklepów w kwietniu. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie […]

Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym

Goplana Break

Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem “Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej. Goplana Break to linia batoników impulsowych z lekkim kremem w 3 smakach, wprowadzona na rynek z początkiem bieżącego roku. Wiosną marka będzie promowana pod hasłem “Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych (we współpracy z zasięgowymi influencerami oraz […]