„Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny” to flagowe hasło marki Snickers®, znane polskim konsumentom od lat. Odpowiadając na ich różnorodne potrzeby i preferencje Mars Wrigley uzupełnia portfolio o nową, niebanalną propozycję – zaskakująco delikatny i kremowy Snickers® Creamy Peanut Butter. W opakowaniu znajdują się dwie porcje przekąski o smaku masła orzechowego, z których każda ma jedynie 95 kcal. Nowość od Mars Wrigley to delikatny i kremowy baton nadziewany kremem z masła orzechowego, pełen karmelu i posiekanych […]
Czekolada
L.O.L Surprise! to nie tylko zabawki! To również… słodycze! LLS Sp. z o.o. oferuje czekoladę, praliny i cukierki z motywem graficznym L.O.L Surprise! na opakowaniu. Fenomen L.O.L Surprise! został dostrzeżony przez firmę LLS Sp. z o.o. Choć firma MGA Enterianment wprowadziła zabawki L.O.L Surprise! stosunkowo niedawno, bo w 2017 roku, produkt bardzo szybko dołączyła do grona osiągających najwyższe wyniki sprzedażowe swojej kategorii. Do tej pory na świecie sprzedano ponad 100 milionów laleczek L.O.L, produkt został […]
1 października przypada Światowy Dzień Kakao – głównego składnika uwielbianej na całym świecie czekolady. Dla Mars Wrigley to kluczowy surowiec, bez którego nie byłoby cenionych przez konsumentów od dziesięcioleci produktów takich marek jak m.in.: Snickers®, M&Ms®, czy Twix®. Dlatego właśnie firma w sposób szczególny dba o zrównoważone pozyskiwanie kakao, inwestując w realizację swojej strategii „Kakao dla pokoleń” ponad 1 miliard USD. W 2017 roku Mars ogłosił swoją globalną strategię zrównoważonego rozwoju, którą nazwał „Planem Zrównoważonego […]
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży. Grześki to silna polska marka z długoletnią tradycją i jedne z najchętniej kupowanych wafelków impulsowych w Polsce. Z szerokiej oferty produktowej, na lato marka rekomenduje szczególnie warianty bez […]
Wawel rusza z kampanią promującą wprowadzony w ostatnim czasie do swojego portfolio produkt – Królewskie Mleczko Waniliowe. W ramach promocji przygotowano szeroko zasięgową kampanię w TV i w kinach w całej Polsce. Od stycznia trwa także silne wsparcie produktu w digitalu. Najnowsza kampania Wawel promująca Królewskie Mleczko Waniliowe ruszyła z początkiem marca. Spot wyróżnia nowoczesna, intrygująca forma bazująca na animacji wykonanej techniką motion design. Spot podkreśla to, co najważniejsze, czyli główne atrybuty produktowe – lekkość, […]
Do portfolio Wawel dołącza pyszna nowość, jakiej jeszcze na rynku nie było. Czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk to produkty, które powstały z idealnego połączenia delikatnie gorzkiej czekolady Wawel 43% cocoa z mlecznym nadzieniem Big Milk. W ramach promocji nowych produktów marka przygotowała szeroko zasięgową kampanię telewizyjną oraz digital. W punktach sprzedaży pojawią się także przykuwające uwagę materiały POS. Nowość w portfolio Wawel gwarantuje niepowtarzalne doznania smakowe. Dwie topowe marki kolejny raz przystąpiły do […]
Marka Wawel pozyskała certyfikat UTZ dla linii Czekolad Premium, co oznacza, że kakao wykorzystane do ich produkcji pochodzi z upraw prowadzonych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, a pozyskanie surowca nie ma negatywnego wpływu na środowisko naturalne i sytuację ludzi zatrudnionych przy jego produkcji. Certyfikacja UTZ Czekolad Premium Wawel jest wynikiem kolejnego etapu rozwoju pionierskiego projektu „Dobre Składniki”, w ramach którego producent wyeliminował ze swoich produktów wszelkie niepożądane dodatki – już od 2017 roku Wawel konsekwentnie […]
Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech kuszących wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Dzięki specjalnemu procesowi produkcji łączy ona w sobie intensywny smak kakao z delikatnością czekolady z alpejskiego mleka. Rezultatem jest innowacyjna ciemna czekolada mleczna: delikatna w smaku i z dodatkową nutą kakaową. Nowość trafiła do sklepów w kwietniu. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie […]
Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem “Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej. Goplana Break to linia batoników impulsowych z lekkim kremem w 3 smakach, wprowadzona na rynek z początkiem bieżącego roku. Wiosną marka będzie promowana pod hasłem “Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych (we współpracy z zasięgowymi influencerami oraz […]
Odpowiadając na oczekiwania miłośników czekolady z całego świata Nestlé wprowadza na rynek europejski nowy KitKat Green Tea Matcha. Ten wyjątkowy smak przybywa do nas prosto z Japonii i stanowi unikalne połączenie zielonej herbaty z białą czekoladą. Od teraz możemy się nim cieszyć w dowolnym momencie, bez konieczności odbywania dalekiej podróży. Już od połowy marca miłośnicy czekolady w Polsce będą mogli się cieszyć smakiem nowego KitKat Green Tea Matcha. To wyjątkowe połączenie matcha, czyli sproszkowanej zielonej […]