Napoje

Dodaj lekkości swojemu dniu z Lipton Ice Tea Green

Lipton Ice Tea green

30 stopni w cieniu, żar lejący się z nieba, a wokół sam beton – w takich momentach wszyscy szukamy orzeźwienia. W chwilach gdy nic nie jest w stanie przynieść nam ulgę, do gry wkracza Lipton Ice Tea Green – naturalna, pyszna alternatywa, która dodaje lekkości. Rusza nowa kampania o nazwie „Dodaj lekkości swojemu dniu”, którą wspierają znane osoby ze świata kultury, sportu, Youtube’a i Instagrama. Do wyboru jest wiele wariantów smakowych – począwszy od klasycznej […]

Nowe smaki Fuzetea na bazie ekstraktów z Oolong i Rooibos

FUZETEA Oolong

Do rodziny sześciu wariantów mrożonej herbaty Fuzetea dołączają dwa kolejne smaki. W pierwszej połowie roku, marka zaprezentowała Fuzetea Bez Cukru, czyli fuzję smaków zielonej herbaty i marakui, a teraz proponuje dwa nowe zaskakujące warianty – Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem. Z początkiem czerwca, nowe smaki trafią do szerokiej dystrybucji. Marka stawia na nieoczywiste połączenia ekstraktów herbacianych i ziołowych z dodatkiem owoców, nawiązując do głównej filozofii Fuzetea, czyli niezwykłej fuzji […]

Lemoniada Tymbark wraca z nowym, arbuzowym smakiem

Lemoniada Tymbark

Letnie, ciepłe dni potrzebują odpowiedniej dawki owocowego smaku i orzeźwienia. Właśnie dlatego do limitowanej oferty Tymbarku wracają Lemoniady – do dwóch już znanych smaków dołączył trzeci, unikalny wariant. Cytryna i Arbuz to obok Cytryny i Limonki oraz Cytryny i Maliny kolejna owocowa propozycja Tymbarku! Tymbark niezmiennie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Linia limitowanych Lemoniad to napoje doceniane przez każdego, kto szuka nie tylko unikalnych smakowych połączeń, ale i popularnych produktów w oryginalnej formie. Letnie owoce połączone […]

Tymbark prezentuje źródło odporności i przyjemności. Naturalnie!

Spot Tymbark - sok 100% Pomarańcza

Jest wiele naturalnych źródeł odporności. W nowej odsłonie kampanii „Zdrowo pomyślane” Tymbark humorystycznie udowadnia, że można wspierać odporność w naturalny, a także przyjemny sposób. Dbanie o zdrowie może być łatwe. Wystarczy sięgnąć po szklankę soku 100% pomarańczowego z naturalną witaminą C, by codziennie i przyjemnie wspierać funkcjonowanie układu odpornościowego oraz cieszyć się jeszcze lepszym samopoczuciem! Tymbark w najnowszej kampanii prezentuje zdrowo pomyślany produkt. Sok 100% Pomarańcza od Tymbarku zawiera naturalną witaminą C pochodzącą prosto z […]

Naturalnie i bez cukru – zdrowe nowości OSHEE

OSHEE natural green tea

Rosnąca świadomość w zakresie prawidłowego odżywiania sprawia, że konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty naturalne, wolne od konserwantów, barwników, a nawet cukru. Dlatego firma OSHEE, od lat promująca zdrowy styl życia, wprowadza linię napojów Natural Tea. Dostępne w dwóch smakach – herbaty zielonej z cytryną i czarnej z jaśminem – są złożone wyłącznie z 3 organicznych składników bez dodatku cukru. W Polsce systematycznie przybywa entuzjastów zdrowego żywienia. Wg badań przeprowadzonych przez agencję badawczą MANDS na […]

Dwa nowe smaki od Mirindy – Mandarynka oraz Czerwona pomarańcza

Mirinda dwa smaki

Kampania pod hasłem „Za dobre, by wybrać” wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy – mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli wziąć udział w „Bitwie smaków”. Głosując zdecydowali, który z nowych smaków ma pozostać w sprzedaży. Tym razem konsumenci mogą przenieść się w stan cytrusowej rzeczywistości, delektując się soczystym smakiem Czerwonej Pomarańczy oraz pysznym smakiem Mandarynki. W zakręconym spocie TV Mirindy ponownie występuje niecodzienny dwugłowy sprzedawca. Tym razem przenosi […]

Wild Grass wprowadza dwa nowe napoje i podsumowuje sezon wiosna-lato 2017

ChaiKola ChaiMate Sobear

Dwa nowe napoje i wzrost obrotów o 54 proc. – tak wygląda podsumowanie sezonu wiosna-lato 2017 dla polskiej firmy Wild Grass produkującej napoje. Producent pierwszej naturalnej koli na rynku polskim (ChaiKola), w sezonie wiosenno-letnim br. rozszerzył swoją ofertę o dwa naturalne napoje orzeźwiające – Sobear Bitter Italian i Sobaer Ginger Ale. Cztery produkty w portfolio oraz coraz większa dostępność, spowodowały, że firma w sezonie letnim zanotowała obrót o 54 proc. większy niż w roku poprzednim. […]

100% soki owocowe i napój gazowany Frugo Nagazowane już w sprzedaży

W sprzedaży dostępne są już 100% soki owocowe w butelkach typu PET i napój gazowany Frugo Nagazowane Brazylijska Pomarańcza w puszce. Frugo 4 Owoce – sok 100% 100% soki owocowe Frugo to absolutna nowość w portfolio marki. Soki dostępne są w plastikowych butelkach, na co firma zdecydowała się również ze względów bezpieczeństwa. Produkty Frugo dostępne są bowiem w wielu szkolnych sklepikach, stąd nowa, bezpieczna forma opakowania. Dostępne są dwa smaki: jabłko (niesłabnący numer 1 pośród […]

Znamy laureatów konkursu o Złoty Medal Targów WorldFood Warsaw 2017

Ponad 150 produktów spożywczych w jedenastu kategoriach walczyło wczoraj o medale i wyróżnienia targowe. Propozycje producentów i przetwórców przeszły oczekiwania wszystkich, a wysublimowane efekty smakowe i zapachowe zaskoczyły nawet wymagające kubki smakowe profesjonalistów zasiadających w Jury. Dzisiaj podczas spotkania z mediami zostały ogłoszone wyniki. Jury w składzie Jarosław Uściński (Przewodniczący Jury, Prezes OSSKiC), Mirosław Reszczyk (Firma Janex, członek Zarządu OSSKiC), Zbigniew Łęgowski (Szef kuchni hotelu Hilton, członek OSSKIC), Agnieszka Szpaderska (manager Targów) przez wiele godzin, […]

ChaiKola i ChaiMate – herbaciane napoje w szklanych butelkach

ChaiKola i ChaiMate – dwa flagowe produkty polskiego producenta naturalnych napojów herbacianych Wild Grass są już dostępne w opakowaniach szklanych. To nowość, którą Wild Grass wprowadziła z sezonem letnim 2016. Oferta napojów w butelkach kierowana jest przede wszystkim do punktów gastronomicznych. Zdecydowaliśmy się poszerzyć nasze portfolio o napoje w szklanych opakowaniach, by przede wszystkim wyjść naprzeciw oczekiwaniom sektora HoReCa. Nasze obserwacje wskazują, że był tostrzał w dziesiątkę i nie wykluczamy wprowadzenia ChaiKoli i ChaiMate w […]