Napoje

Kubuś Waterrr Summer Fruits

Kubuś Waterrr Summer Fruits

Lato to czas wakacyjnych smaków – soczystych, kojarzących się ze słońcem i beztroską. Dlatego Kubuś wprowadził do oferty limitowanej trzy nowości w serii Summer Fruits – typowo letnie i wyjątkowo pyszne propozycje. Edycja limitowana napojów Kubuś Waterrr Summer Fruits to trzy wyjątkowe smaki, dostępne tylko na sezon wiosenno letni. Arbuzolada to połączenie arbuza i cytryny, Mango Sorbet to smak mango-cytryna-mięta z dodatkowym efektem chłodzącym, a Łoter Lemon to kombinacja cytryna-limonka-mięta. Każdy smak reprezentuje zupełnie inny […]

Owocowe lemoniady QEENCY z 20% zagęszczonych soków

Qeency lemoniada - KGH Polska

Wiosenne i letnie dni sprzyjają przygotowywaniu lekkich posiłków. Zmienia się również menu w napojach. Konsumenci chętniej sięgają po orzeźwiające, owocowe napoje, takie jak lemoniada. Coraz częściej też zwracają uwagę na zawartość naturalnych składników. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, firma KGH przygotowała ofertę lemoniad, które zawierają 20% zagęszczonych soków owocowych. Lemoniady: QEENCY Mojito, QEENCY Cytryna i Arbuz to kultowe smaki nadchodzącego lata. Przypominające smaki dzieciństwa, gazowane i niegazowane lemoniady, idealnie nadają się do przygotowania owocowych koktajli. Połączenie […]

KeVita – niezwykły smak odświeżającej kombuchy ze słonecznej Kalifornii już w Warszawie

KeVita

Na zabiegane życie skarżą się już wszyscy, nie tylko mieszkańcy dużych miast. Dla każdego chwila wytchnienia jest na wagę złota. Niezależnie od tego czy to poranny trening jogi na łonie natury, popołudniowa sesja pilatesu w nowym, modnym studio czy wieczorne wyjście ze znajomymi na szybkiego drinka, znalezienie momentu dla siebie jeszcze nigdy nie wydawało się tak ważne i potrzebne. To chwile, którym towarzyszyć chce kombucha o nazwie KeVita – nowość na polskim rynku, dostępna jest […]

Dodaj lekkości swojemu dniu z Lipton Ice Tea Green

Lipton Ice Tea green

30 stopni w cieniu, żar lejący się z nieba, a wokół sam beton – w takich momentach wszyscy szukamy orzeźwienia. W chwilach gdy nic nie jest w stanie przynieść nam ulgę, do gry wkracza Lipton Ice Tea Green – naturalna, pyszna alternatywa, która dodaje lekkości. Rusza nowa kampania o nazwie „Dodaj lekkości swojemu dniu”, którą wspierają znane osoby ze świata kultury, sportu, Youtube’a i Instagrama. Do wyboru jest wiele wariantów smakowych – począwszy od klasycznej […]

Nowe smaki Fuzetea na bazie ekstraktów z Oolong i Rooibos

FUZETEA Oolong

Do rodziny sześciu wariantów mrożonej herbaty Fuzetea dołączają dwa kolejne smaki. W pierwszej połowie roku, marka zaprezentowała Fuzetea Bez Cukru, czyli fuzję smaków zielonej herbaty i marakui, a teraz proponuje dwa nowe zaskakujące warianty – Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem. Z początkiem czerwca, nowe smaki trafią do szerokiej dystrybucji. Marka stawia na nieoczywiste połączenia ekstraktów herbacianych i ziołowych z dodatkiem owoców, nawiązując do głównej filozofii Fuzetea, czyli niezwykłej fuzji […]

Lemoniada Tymbark wraca z nowym, arbuzowym smakiem

Lemoniada Tymbark

Letnie, ciepłe dni potrzebują odpowiedniej dawki owocowego smaku i orzeźwienia. Właśnie dlatego do limitowanej oferty Tymbarku wracają Lemoniady – do dwóch już znanych smaków dołączył trzeci, unikalny wariant. Cytryna i Arbuz to obok Cytryny i Limonki oraz Cytryny i Maliny kolejna owocowa propozycja Tymbarku! Tymbark niezmiennie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Linia limitowanych Lemoniad to napoje doceniane przez każdego, kto szuka nie tylko unikalnych smakowych połączeń, ale i popularnych produktów w oryginalnej formie. Letnie owoce połączone […]

Tymbark prezentuje źródło odporności i przyjemności. Naturalnie!

Spot Tymbark - sok 100% Pomarańcza

Jest wiele naturalnych źródeł odporności. W nowej odsłonie kampanii „Zdrowo pomyślane” Tymbark humorystycznie udowadnia, że można wspierać odporność w naturalny, a także przyjemny sposób. Dbanie o zdrowie może być łatwe. Wystarczy sięgnąć po szklankę soku 100% pomarańczowego z naturalną witaminą C, by codziennie i przyjemnie wspierać funkcjonowanie układu odpornościowego oraz cieszyć się jeszcze lepszym samopoczuciem! Tymbark w najnowszej kampanii prezentuje zdrowo pomyślany produkt. Sok 100% Pomarańcza od Tymbarku zawiera naturalną witaminą C pochodzącą prosto z […]

Naturalnie i bez cukru – zdrowe nowości OSHEE

OSHEE natural green tea

Rosnąca świadomość w zakresie prawidłowego odżywiania sprawia, że konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty naturalne, wolne od konserwantów, barwników, a nawet cukru. Dlatego firma OSHEE, od lat promująca zdrowy styl życia, wprowadza linię napojów Natural Tea. Dostępne w dwóch smakach – herbaty zielonej z cytryną i czarnej z jaśminem – są złożone wyłącznie z 3 organicznych składników bez dodatku cukru. W Polsce systematycznie przybywa entuzjastów zdrowego żywienia. Wg badań przeprowadzonych przez agencję badawczą MANDS na […]

Dwa nowe smaki od Mirindy – Mandarynka oraz Czerwona pomarańcza

Mirinda dwa smaki

Kampania pod hasłem „Za dobre, by wybrać” wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy – mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli wziąć udział w „Bitwie smaków”. Głosując zdecydowali, który z nowych smaków ma pozostać w sprzedaży. Tym razem konsumenci mogą przenieść się w stan cytrusowej rzeczywistości, delektując się soczystym smakiem Czerwonej Pomarańczy oraz pysznym smakiem Mandarynki. W zakręconym spocie TV Mirindy ponownie występuje niecodzienny dwugłowy sprzedawca. Tym razem przenosi […]

Wild Grass wprowadza dwa nowe napoje i podsumowuje sezon wiosna-lato 2017

ChaiKola ChaiMate Sobear

Dwa nowe napoje i wzrost obrotów o 54 proc. – tak wygląda podsumowanie sezonu wiosna-lato 2017 dla polskiej firmy Wild Grass produkującej napoje. Producent pierwszej naturalnej koli na rynku polskim (ChaiKola), w sezonie wiosenno-letnim br. rozszerzył swoją ofertę o dwa naturalne napoje orzeźwiające – Sobear Bitter Italian i Sobaer Ginger Ale. Cztery produkty w portfolio oraz coraz większa dostępność, spowodowały, że firma w sezonie letnim zanotowała obrót o 54 proc. większy niż w roku poprzednim. […]