Alkohol

CEDC doradza i edukuje – Dni Whisky 2012

Grant's Whisky

W piątek 19 października rusza trzecia edycja kampanii promocyjnej „Dni Whisky”. Skierowana do konsumentów akcja cieszy się wielkim powodzeniem powodując wzrost sprzedaży whisky oraz zwiększenie wiedzy na jej temat. Polski rynek whisky wart jest ponad 860 milionów złotych i zanotował niemal 24% wzrostu wartości w porównaniu z 2011 rokiem. Chętniej kupujemy alkohole z tej kategorii, coraz częściej zwracając uwagę na ich jakość, pochodzenie i rocznik. W związku z rosnącym zainteresowaniem konsumentów segmentem whisky, marki: Grant’s, Jim Beam, […]

Rozgrzewające koktajle na jesienne wieczory

Revolution

Za oknami jesienne kolory i coraz niższe temperatury. Wieczorami coraz rzadziej mamy ochotę gdzieś wychodzić – chętniej zostajemy w cieple domowego zacisza. Na poprawę nastroju i przełamanie jesiennej rutyny marka Baron Otard proponuje wyjątkowe koktajle. Owocowa rewolucja  Zaskakujące zdarzenia kryją się za historią niewinnie wyglądającego koktajlu Revolution na bazie koniaku Baron Otard. W roku 1793, Baron Otard został aresztowany, a następnie skazany na śmierć za swoje poglądy na temat monarchii. Wtedy też wydarzyła się najbardziej niezwykła […]

Pełne słodyczy i lod​owego blasku nowe Ca​rlo Rossi​

Carlo Rossi - słodkie czerwone

Carlo Rossi, jedna z najpopularniejszych marek wina w Polsce, wprowadza nowy wariant smakowy. Z początkiem września na rynek trafia łagodne, słodkie, czerwone wino Carlo Rossi Sweet Red, czyli niesamowita mieszanka słodyczy i świata glamour zamknięta w mocno schłodzonej butelce. Subtelna słodycz Sweet Red to zupełnie nowy smak w rodzinie Carlo Rossi i jednocześnie niespodzianka dla wielbicieli słodkich win. Carlo Rossi Sweet Red zaskakuje subtelną delikatnością oraz bogactwem aromatu świeżych owoców z domieszką nuty wanilii. Najlepiej […]

Podróże szlakiem Rad​lera​

Warka Radler butelka

Już od 90 lat piwo typu Radler znane jest w całej Europie ze swych właściwości orzeźwiających. Od Hiszpanii po Słowację, od Irlandii po Szwajcarię, Radler spożywany jest równie chętnie przez mężczyzn jak i przez kobiety, niezależnie od pory roku. Jednak dopiero od tego sezonu Radler, którego godnym przedstawicielem jest Radler Warka – produkowana na bazie oryginalnej receptury monachijskiego browarnika – zagościł na dobre na naszych stołach. Choć pierwsze wzmianki na temat receptury piwa typu Radler […]

William Lawson’s wyróżniony przez IWSR

William Lawson's

Marka szkockiej whisky William Lawson’s znalazła się na liście pięćdziesięciu najlepszych międzynarodowych marek alkoholowych według badań International Wine & Spirit Research. Dodatkowo, markę uznano za najszybciej rozwijający się brand w swojej kategorii. International Wine & Spirit Research IWSR, czyli International Wine & Spirit Research to jedno z najbardziej popularnych oraz wiarygodnych źródeł badań i analiz światowych rynków win, alkoholi mocnych oraz kategorii RTD. Firma regularnie dostarcza danych o obecnej sytuacji rynkowej oraz przewidywanych kierunkach jej […]

Rusza kampania Soplicy “Bój o słój” – uczy robić nalewki i nagradza najlepszych

Soplica Spirytus Nalewkowy 500ml

17 września b.r. wystartowała kampania Spirytusu Nalewkowego Soplicy pt. „Bój o słój”. Uczy ona jak robić nalewki i nagradza najlepszych. Marka Soplica – ekspert od nalewek, rozpoczęła kampanię promocyjną, w ramach której edukuje konsumentów jak zrobić własną, domową nalewkę według prostego i sprawdzonego przepisu. Gwiazdą akcji jest innowacyjny Spirytus Nalewkowy Soplicy o mocy 60%. Akcja ma postać konkursu konsumenckiego dostępnego na stronie marki w serwisie społecznościowym facebook pod adresem www.facebook.com/antek.soplica. Na potrzeby kampanii „Bój o słój” stworzono specjalną […]

Drinki CIN&CIN w najgorętszych kolorach i smakach

CIN&CIN drink list

Egzotyczne kiwi, soczysty arbuz, rześki ogórek, aromatyczne wiśnie i winogrona – to nowoczesne i pomysłowe smaki, które odkrywa przed Tobą CIN&CIN! Niech wykwintne, niezwykle kobiece wina CIN&CIN, zainspirują Cię do stworzenia pysznych, kolorowych koktajli, które są łatwe i szybkie w przygotowaniu! CIN&CIN, znawca gustu kobiet oraz specjalista od wybornych smaków, odkrywa nową, owocową słodycz. Delikatne i orzeźwiające drinki CIN&CIN chłodzą ciało, odprężają, cieszą oczy tęczą najróżniejszych barw oraz zapewniają lepsze samopoczucie. Są dopełnieniem każdej zabawy, […]

Nowe piwo z Browaru ​Amber na największej​ corocznej biesiadzi​e na Pomorzu​

Aż 15 tys. osób bawiło się w sobotę na Koźlakach Bielkowskich – największej corocznej biesiadzie na Pomorzu. Amatorzy piwa i przysmaków regionalnych przybyli do Bielkówka z Polski i zza granicy. Na IX Koźlaki Bielkowskie, organizowane tradycyjnie w drugą sobotę września przez pomorski Browar Amber przyjechało aż 15 tys. osób. – To rekordowa frekwencja – podkreśla Marek Skrętny, dyrektor marketingu Browaru Amber. Impreza cieszy się coraz większą popularnością. Przyciąga nie tylko mieszkańców Pomorza, ale też turystów […]

William Lawson’s na tropie haka

William Lawson's No Rules

Szkocka whisky William Lawson’s to trunek z charakterem. Przekonali się już o tym polscy konsumenci, którzy szybko pokochali jego unikatowy smak. Furorę w sieci robi również spot „haka”, który doskonale wyraża filozofię Williama. Haka, czyli co? Wykonywana przed bitwą, bądź na powitanie. Niezwykle widowiskowa i poruszająca. Haka – bo o niej mowa – to zbiorcza nazwa rytualnych prezentacji taneczno-wokalny, wykonywanych od wieków w rejonie Oceanu Spokojnego. Szczególnie umiłowali ją sobie Maorysi. Istnieje kilka odmian tego […]

Paolo Cozza wystąpi w kampanii promocyjnej wina firmy Jantoń

Paolo Cozza gotuje

W połowie września br. rozpocznie się kampania promocyjna wina marki Celebro firmy Jantoń. Ambasadorem marki został Paolo Cozza – znany z programu “Europa da się lubić”. Hasło kampanii to “Celebro wino do posiłku – Odkorkuj wyobraźnię!”. Trwa już kampania promocyjna win Celebro w prasie handlowej i Internecie (działania promocyjne na Facebooku). Prowadzone są także działania BTL (m.in. standy, zawieszki na butelki). Planowana na 15 września miesięczna kampania promocyjna obejmie zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne i […]