Rynek produktów

Nowość: MINI Almette śmietankowy bez laktozy

Almette Mini Zioła

Już w lutym w sklepach pojawi się nowość w kategorii serków puszystych – MINI Almette śmietankowy bez laktozy. To odpowiedź marki na rosnące oczekiwania konsumentów z obniżoną tolerancją laktozy oraz konsumentów, którzy w ogóle nie mogą spożywać standardowych produktów mlecznych. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu towarzyszyć będzie wsparcie w strefie digital, w social mediach oraz w punktach sprzedaży. Od kilku lat produkty odpowiadające na potrzeby diet specjalnych, np. bez laktozy czy bez glutenu, cieszą się […]

Chipsy POLA – polskie jabłko w nowej odsłonie

Chipsy jabłkowe Pola

Rajpol – jedna z największych polskich grup sadowników – wchodzi na rynek z nowym produktem, który ma otworzyć przed polskimi sadownikami nowe możliwości biznesowe, a przed konsumentami nowe doznania smakowe. Chipsy owocowe POLA mają stanowić pomysł na nową odsłonę polskiego jabłka, smaczną i podręczną przekąskę przede wszystkim dla  kobiety XXI wieku. Chcemy odejść od postrzegania jabłka i produktów pochodnych wyłącznie jako naturalnych i zdrowych. POLA jest przede wszystkim pyszna i chrupiąca – jest lekką, nowoczesną, […]

IV. edycja świątecznej współpracy marki Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną” z Frisco.pl

Wawel świątecznie

Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej, dlatego już po raz czwarty ruszyła organizowana przez Fundację „Wawel z Rodziną” i Wawel ogólnopolska akcja „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja”, której partnerem jest sklep internetowy Frisco.pl. Dzięki niej każdy klient sklepu może przyczynić się do pomocy dzieciom z placówek opiekuńczo-wychowawczych. Kolejna edycja świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” wystartowała 14 listopada. Każdy, kto zakupi na Frisco.pl minimum dwa produkty marki Wawel oznaczone symbolem „Kupujesz – Pomagasz”, sprawi, że do placówek […]

Nałęczowianka w nowych formatach

Nałęczowianka Teens

Portfolio marki naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka poszerzyło się o nowe, niegazowane formaty dla dzieci i młodzieży, dostępne w butelkach o dopasowanych do wieku pojemnościach, z atrakcyjnymi etykietami i specjalnymi zakrętkami. Poprzez warianty Nałęczowianki Kids, Junior i Teens marka promuje zdrowe nawodnienie wśród najmłodszych – zwłaszcza w okresie powrotu do szkoły. Zdrowe nawodnienie dzieci i młodzieży jest niezbędne do ich prawidłowego rozwoju i funkcjonowania – zarówno fizycznego, jak i umysłowego, tak istotnego zwłaszcza w okresie powrotu […]

Jeżyki Coolki – przekąska, którą można chrupać na okrągło

Jeżyki Coolki

Marka Jeżyki, do tej pory kojarzona głównie z ciastkami w czekoladzie, rozszerza swoje portfolio o niezwykłe praliny Jeżyki Coolki w dwóch smakach – MILK i DARK. Jeżyki Coolki MILK oraz Jeżyki Coolki DARK to wyjątkowe praliny z puszystym kremem o smaku herbatnikowym i płynnym karmelem w środku, oblane czekoladą mleczną lub deserową oraz obsypane karmelizowaną posypką z orzechów. Bogactwo składników o różnych strukturach oraz wyjątkowy smak zamknięty w Jeżykach Coolki idealnie wpisują się w charakterystykę […]

Rio Mare – oferta z certyfikatem MSC

Kupując ryby z certyfikatem MSC, wybierasz te, które pochodzą ze zrównoważonych połowów, prowadzonych z poszanowaniem oceanów i ich różnorodności biologicznej. Dzięki temu przyszłe pokolenia również będą mogły czerpać z ich bogactwa. Rio Mare posiada już 3 produkty z niebieskim znakiem MSC. To Tuńczyk w oliwie z oliwek 3 x 80 g, Insalatissime Sałatka z komosą ryżową i tuńczykiem 160 g oraz Sałatka z ciecierzycą i tuńczykiem 160 g. Tuńczyk w oliwie z oliwek 3 x 80 […]

Tarczyński rozbudowuje bestsellerową linię kabanosów Exclusive

Kabanosy Tarczyński Exclusive

Firma Tarczyński poszerza swoją bestsellerową linię Exclusive. Do oferty właśnie dołączyła nowa propozycja – kabanosy o smaku chilli & ser. To jednak niejedyne nowości od popularnego producenta przekąsek białkowych. Wśród unikatowych produktów z linii Exclusive Paluszki konsumenci znajdą teraz dwa nowe warianty – chilli oraz indyk. Wybór nie jest przypadkowy, ponieważ to 3. i 4. – zaraz po drobiowym i wieprzowym – najlepiej sprzedający się smak kabanosów branżowego lidera. Tarczyński jest największą marką w kategorii […]

Odkryj etniczne smaki z nową marką Helcom Ethnic

Helcom Ethnic pasty

Firma Greek Trade prezentuje nową markę Helcom Ethnic. To wyjątkowa oferta, w której znalazły się pasty warzywne inspirowane popularnymi na świecie recepturami, z różnych zakątków świata. Nowa marka Helcom Ethnic W odpowiedzi na potrzeby konsumentów firma Greek Trade poszerza swoją ofertę o nową markę. Helcom Ethnic to propozycja dla wielbicieli podróży kulinarnych i tych, którzy szukają w kuchni wyjątkowych smaków. Jej flagowe produkty – pasty warzywne – świetnie uzupełniają śniadaniowe menu, jak również sprawdzą się […]

SM Mlekpol prezentuje Naturę dobrego sera

SM Mlekpol - M jak Mazur

Już w czerwcu miłośnicy kanapkowego must have, czyli żółtego sera, zobaczą nową odsłonę kampanii reklamowej SM Mlekpol, tym razem pod hasłem „Natura dobrego sera”. W stworzonym alfabecie dobrego smaku będą mogli poznać najpopularniejsze gatunki serów, dowiedzą się o ich zaletach, a także naturalnym pochodzeniu. Malownicze kreacje z przyrodą w tle pojawią się w szerokiej kampanii internetowej, prasie, social mediach, a także w największych stacjach telewizyjnych. Ser żółty to dla większości z nas jeden z podstawowych […]

Nowość od Helcom Premium. Owoce z dodatkiem wina

Helcom - owoce z dodatkiem wina

Nowość dla wytrawnych smakoszy od marki Helcom Premium. To owocowe pasty z dodatkiem białego lub czerwonego wina, które dodadzą wyjątkowego smaku i aromatu zarówno deserom, jak i wytrawnym przekąskom. Nowa linia produktów Helcom Premium W katalogu produktów Helcom Premium nie brakuje odważnych i zarazem starannie przemyślanych połączeń smakowych. Tym razem marka postawiła na owocowy rarytas z dodatkiem wina, który świetnie komponuje się na przykład z różnymi gatunkami serów. W ofercie dostępne są cztery wyjątkowe wersje […]