Paolo Cozza wystąpi w kampanii promocyjnej wina firmy Jantoń

Paolo Cozza gotuje

fot. Jantoń

W połowie września br. rozpocznie się kampania promocyjna wina marki Celebro firmy Jantoń. Ambasadorem marki został Paolo Cozza – znany z programu “Europa da się lubić”.

Hasło kampanii to “Celebro wino do posiłku – Odkorkuj wyobraźnię!”. Trwa już kampania promocyjna win Celebro w prasie handlowej i Internecie (działania promocyjne na Facebooku). Prowadzone są także działania BTL (m.in. standy, zawieszki na butelki). Planowana na 15 września miesięczna kampania promocyjna obejmie zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne i kanały tematyczne.

Kreacją kampanii i zakupem mediów zajęła się agencja reklamowa Studio ARRM.

Jantoń

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Alkohol, Celebro, Jantoń, Paolo Cozza, Reklama
Jim Beam Honey
Bourbon z miodem? – Jim Beam osładza sklepowe półki

Bourbon Jim Beam Honey to już trzeci innowacyjny produkt z rodziny Jim Beam wprowadzany na polski rynek w 2012 roku....

Zamknij