Producent słodyczy

Poczuj magię Świąt z dr Gerard!

Do Świąt Bożego Narodzenia pozostał już niespełna miesiąc. Jak poczuć magię tego wyjątkowego okresu już teraz? To proste! Poznaj najnowsze produkty jednego z wiodących producentów ciastek, firmy dr Gerard. W świątecznej ofercie znajdziesz: Pierniczkowego ludzika, Jabłkowo-cynamonowe Ciasteczka, Pierniczki z nadzieniem pomarańczowo-cynamonowym, Kruche waflowe rurki z nadzieniem o smaku śliwki w czekoladzie oraz Pasję w dwóch odsłonach: zimową wiśniowo-rumową i klasyczną wiśniową w efektownym prezentowym opakowaniu. Zimowe nowości dr Gerard swoim pysznym smakiem i aromatem wprowadzą […]

Królewskie Mleczko Waniliowe – nowość od marki Wawel

Królewskie Mleczko Waniliowe WAWEL

Do portfolio marki Wawel dołącza nowy produkt – Królewskie Mleczko Waniliowe. Nowość wyróżnia się nie tylko delikatnym, pysznym smakiem i oryginalnym, eleganckim opakowaniem, ale również najlepszą jakością i czystym składem, który gwarantują tylko Dobre Składniki. W ramach kampanii przygotowano szerokozasięgową kampanię digital, oraz degustacje w sklepach. Dodatkowo, w punktach sprzedaży pojawią się przykuwające uwagę materiały POS. Grono słodkości marki Wawel wzbogacił właśnie nowy produkt w formie okrągłych, płaskich i puszystych pianek, oblanych ciemną czekoladą Wawel. […]

Mała przyjemność od Perfetti van Melle

Fruittella Jelly Delights saszetka

Fruittella, popularna marka słodyczy, obecna na polskim rynku już od ponad 25 lat, prezentuje nowość – żelki Jelly Delights. To niepowtarzalny produkt, łączący w sobie smak soczystych owoców i delikatnego jogurtu oraz lekka propozycja dla wszystkich tych, którzy marzą o szybkiej chwili relaksu. Nietypowa, zaskakująca forma i subtelny smak to najważniejsze wyróżniki nowości od marki Fruittella. Żelki Jelly Delights to produkt skierowany do wszystkich konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem kobiet. Dlaczego? To właśnie panie najchętniej szukają […]

Czekolady Premium marki Wawel z certyfikatem UTZ

Wawel UTZ

Marka Wawel pozyskała certyfikat UTZ dla linii Czekolad Premium, co oznacza, że kakao wykorzystane do ich produkcji pochodzi z upraw prowadzonych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, a pozyskanie surowca nie ma negatywnego wpływu na środowisko naturalne i sytuację ludzi zatrudnionych przy jego produkcji. Certyfikacja UTZ Czekolad Premium Wawel jest wynikiem kolejnego etapu rozwoju pionierskiego projektu „Dobre Składniki”, w ramach którego producent wyeliminował ze swoich produktów wszelkie niepożądane dodatki – już od 2017 roku Wawel konsekwentnie […]

Słodycze Brześcia jeszcze bardziej naturalne. Firma zmieni składy swoich flagowych produktów

Słomka ptysiowa ZPC Brześć

ZPC Brześć, rodzinny producent słodyczy i przekąsek, zapowiada zmiany w składzie swoich flagowych produktów z ciasta ptysiowego. Firma – odpowiadając na trendy rynkowe oraz oczekiwania klientów – wyeliminuje z receptury słomki oraz groszku ptysiowego składniki, które mogą budzić wątpliwości konsumentów, stawiając na prosty, naturalny skład. Przedsiębiorstwo z Brześcia Kujawskiego koncentruje się na produkcji tradycyjnych wyrobów cukierniczych, opartych na domowych recepturach. Flagowe produkty marki Brześć z ciasta ptysiowego mają krótkie, proste składy i pozbawione są konserwantów. […]

Mondelez Polska rozszerza portfolio tabliczek o nową czekoladę – Milka darkmilk

Milka darkmilk Almond

Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech kuszących wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Dzięki specjalnemu procesowi produkcji łączy ona w sobie intensywny smak kakao z delikatnością czekolady z alpejskiego mleka. Rezultatem jest innowacyjna ciemna czekolada mleczna: delikatna w smaku i z dodatkową nutą kakaową. Nowość trafiła do sklepów w kwietniu. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie […]

Kwaśna przygoda od Chupa Chups Sour Infernals

Chupa Chups Sour Inffernals cukierki do żucia 83 g

Słodycze muszą być słodkie – to nie podlega dyskusji. Ale co się stanie, gdy słodki smak połączymy z inną wyrazistą i orzeźwiającą nutą? Nowość od Perfetti Van Melle – seria Chupa Chups Sour Infernals to prawdziwa bomba intensywnie kwaśnej radości, którą warto dzielić się z najbliższymi. Millenialsi lubią eksperymenty Jak wynika z badań Nielsen[1], aż 45% młodych Polaków podczas ostatnich zakupów sięgnęło po nowe produkty. Nie dziwi więc fakt, że firmy chcąc trafić w gusta […]

Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym

Goplana Break

Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem “Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej. Goplana Break to linia batoników impulsowych z lekkim kremem w 3 smakach, wprowadzona na rynek z początkiem bieżącego roku. Wiosną marka będzie promowana pod hasłem “Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych (we współpracy z zasięgowymi influencerami oraz […]

Nowy KitKat Green Tea Matcha – poczuj smak prosto z Japonii!

KitKat Green Tea Matcha

Odpowiadając na oczekiwania miłośników czekolady z całego świata Nestlé wprowadza na rynek europejski nowy KitKat Green Tea Matcha. Ten wyjątkowy smak przybywa do nas prosto z Japonii i stanowi unikalne połączenie zielonej herbaty z białą czekoladą. Od teraz możemy się nim cieszyć w dowolnym momencie, bez konieczności odbywania dalekiej podróży. Już od połowy marca miłośnicy czekolady w Polsce będą mogli się cieszyć smakiem nowego KitKat Green Tea Matcha. To wyjątkowe połączenie matcha, czyli sproszkowanej zielonej […]

Specjalna oferta Perfetti Van Melle na walentynki

Chupa Chups Mini Mega 6x120g

Z okazji zbliżającego się święta zakochanych producent kultowych lizaków Chupa Chups oraz dystrybutor ekskluzywnych czekoladek The Belgian przygotował specjalną ofertę. Święto Zakochanych to jedno z największych handlowych świąt w Polsce, które popularnością niewiele ustępuje Bożemu Narodzeniu i Wielkanocy. Ten boom zakupowy jest świetnie wykorzystywany przez producentów FMCG, którzy przygotowują na Walentynki specjalny asortyment. Jednymi z najpopularniejszych słodkich upominków na 14 lutego są lizaki. W tym dniu konsumenci szukają na sklepowych półkach takich wariantów, które pomogą […]