Sieci handlowe

Dino Polska dynamicznie rozwija sieć – już 2835 sklepów w całej Polsce

Dino Polska logo

Dino Polska S.A. kontynuuje ekspansję na krajowym rynku handlu detalicznego. Tylko w pierwszym półroczu 2025 roku firma otworzyła aż 147 nowych sklepów, systematycznie zwiększając swoją obecność zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i na obrzeżach dużych miast. Nowe placówki pojawiły się m.in. w województwach: wielkopolskim, mazowieckim, dolnośląskim i łódzkim. Liczba sklepów Dino rośnie – ponad 330 nowych placówek w skali roku Na dzień 30 czerwca 2025 r. sieć Dino liczyła łącznie 2835 sklepów, co oznacza wzrost […]

ALDI otwiera 13. sklep w Poznaniu

Sklep ALDI - zakupy

W środę, 9 lipca, sieć ALDI otworzyła swój 13. sklep w Poznaniu. Nowa placówka, zlokalizowana przy ulicy Moniki Gruchmanowej 2, zwiększa obecność sieci w województwie wielkopolskim do 35 sklepów, a w całej Polsce – do 374 lokalizacji. Na klientów czekają atrakcyjne promocje, degustacje produktów marek własnych oraz nowoczesne udogodnienia zakupowe. Nowy ALDI przy ulicy Moniki Gruchmanowej To doskonała okazja, by poznać unikalny asortyment sieci w komfortowych warunkach i nowoczesnej aranżacji. Rok 2025 to dla ALDI […]

ALDI otwiera w Warszawie nowy sklep w koncepcie URBAN

ALDI URBAN Wrocław Szybowcowa

28 maja ALDI otworzył kolejny sklep w Polsce, tym razem w innowacyjnym koncepcie ALDI URBAN, przy ul. Łasaka w Warszawie. To już 15. placówka sieci w stolicy i 371. w całym kraju. Nowy format łączy wygodę zakupów z funkcjonalnością miejskiej przestrzeni – odpowiadając na rosnące potrzeby klientów w dużych aglomeracjach. Dwupoziomowy sklep ALDI URBAN zdobywa Warszawę i uznanie branży Koncept ALDI URBAN wyróżnia się dwukondygnacyjną konstrukcją, w której: na pierwszym poziomie zlokalizowany jest parking dla klientów, […]

E.Leclerc świętuje 30 lat obecności w Polsce

E.Leclerc logo

W październiku 2025 roku mija 30 lat od otwarcia pierwszego sklepu E.Leclerc w Polsce. Od tamtej pory marka konsekwentnie rozwija się na polskim rynku, stając się najdłużej działającą siecią super- i hipermarketów w kraju. Dziś E.Leclerc to 36 placówek w 32 miastach i 13 województwach – każda z nich to niezależne, często rodzinne przedsiębiorstwo silnie zakorzenione w lokalnej społeczności. Lokalne zarządzanie, silna wspólnota Model E.Leclerc opiera się na autonomii lokalnych sklepów, które – będąc częścią […]

Lidl Polska otwiera pierwszy sklep w Pniewach

Lidl

Już w czwartek, 22 maja br., Lidl Polska otworzy swoją pierwszą placówkę w Pniewach – mieście liczącym ponad 8 tys. mieszkańców, położonym w województwie wielkopolskim. To kolejny krok sieci w kierunku rozwoju i zwiększania dostępności produktów w mniejszych miejscowościach, przy jednoczesnej trosce o środowisko naturalne. Nowoczesna placówka i udogodnienia dla klientów Nowy sklep zlokalizowany przy ul. Międzychodzkiej 2B dysponuje salą sprzedaży o powierzchni ok. 1067 m² oraz parkingiem z 92 miejscami postojowymi. Zespół nowo otwartej […]

ALDI otwiera nowe centrum logistyczne pod Warszawą – 43 000 mkw. w CTPark Warsaw Emilianów

ALDI - Centrum dystrybucyjno-logistyczne na Mazowszu

ALDI, jedna z wiodących sieci dyskontowych w Polsce, uruchamia trzecie centrum dystrybucyjne w kraju. Nowoczesny magazyn o powierzchni 43 000 mkw. powstanie w CTPark Warsaw Emilianów, a jego otwarcie zaplanowano na pierwszy kwartał 2026 roku. Nowoczesna logistyka ALDI – większa efektywność i świeżość produktów Centrum w Emilianowie zostało zaprojektowane z myślą o zwiększeniu wydajności łańcucha dostaw. Dzięki specjalnej strefie chłodniczej około 25% dostaw ALDI będzie realizowanych w warunkach kontrolowanej temperatury, co zapewni klientom najwyższą świeżość […]

Dino Polska stale rośnie – 58 nowych sklepów w pierwszym kwartale 2025 roku

Dino Polska

Dino Polska S.A., jedna z najszybciej rozwijających się sieci detalicznych w Polsce, kontynuuje intensywną ekspansję. W pierwszym kwartale 2025 roku spółka otworzyła 58 nowych sklepów, powiększając liczbę placówek do 2746 na koniec marca. W analogicznym okresie rok wcześniej, Dino posiadało 2438 sklepów, co oznacza wzrost o ponad 300 lokalizacji w skali roku. Większa powierzchnia, większy zasięg Dynamiczny rozwój sieci przekłada się także na wzrost całkowitej powierzchni handlowej. Łączna powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino osiągnęła na […]

Eurocash świętuje 30-lecie: lider franczyzy i hurtu FMCG podkreśla swój wpływ na handel w Polsce

30 lat Eurocash

Grupa Eurocash, największy hurtownik FMCG i największy franczyzodawca w Polsce, obchodzi w tym roku 30-lecie działalności. Z okazji jubileuszu firma podsumowuje swoje osiągnięcia, prezentując konkretne dane liczbowe i rynkowe analizy, które potwierdzają jej kluczową rolę w transformacji polskiego handlu. Lider pod każdym względem Z ponad 15,5 tys. placówek zrzeszonych w sieciach takich jak Delikatesy Centrum, ABC, Groszek, Euro Sklep, Lewiatan czy Gama, Eurocash wyraźnie dominuje na rynku. Zgodnie z danymi Ministerstwa Finansów za 2023 r., […]

Action świętuje otwarcie 400. sklepu w Polsce! Nowa lokalizacja w Poznaniu

Action sklep

Action, popularna sieć dyskontów niespożywczych rodem z Holandii, kontynuuje dynamiczną ekspansję w Polsce. Najnowszy, 400. sklep sieci Action zlokalizowany jest w Galerii Panorama w Poznaniu. To już dziesiąta lokalizacja tej marki w mieście, co podkreśla rosnącą popularność sieci wśród polskich klientów. Nowy sklep Action w Poznaniu – większy wybór i atrakcyjne ceny Od 5 kwietnia mieszkańcy Poznania i okolic mogą korzystać z wyjątkowej oferty Action. Nowa lokalizacja to: Powierzchnia 1010 m² pełna różnorodnych produktów, 12 […]

Krakowski Kredens otworzy pierwszy sklep stacjonarny w Warszawie

Marka Krakowski Kredens, znana z wysokiej jakości wyrobów tradycyjnych, wkracza w nowy etap rozwoju. Po grudniowym debiucie odświeżone sklepu internetowego, teraz przyszedł czas na pierwszy sklep stacjonarny. Nowy lokal o powierzchni 40 m2. otworzy swoje drzwi w kwietniu w warszawskim centrum handlowym KEN Center, największej galerii handlowej na Ursynowie. Powrót w nowej odsłonie Nowy właściciel marki, posiadający prawa do znaku towarowego Krakowski Kredens, postawił na reaktywację brandu w odświeżonej formie. Pierwszym krokiem było uruchomienie w […]