12 maja br. rozpoczyna się kampania reklamowa Jogurtów naturalnych z Piątnicy. Potrwa ona 5 tygodni, obejmując emisje spotów w największych stacjach telewizyjnych, w internecie, oraz działania w prasie branżowej. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów na najważniejsze cechy produktu: prosty skład, wyjątkowo delikatny smak oraz aksamitną konsystencję. Jogurt naturalny z Piątnicy powstaje wyłącznie z mleka oraz żywych kultur bakterii jogurtowych. Ma aksamitną konsystencję i pyszny, naturalny smak. Stanowi cenne źródło wapnia, fosforu oraz witaminy B2. […]
Nabiał
Ayran, legendarny produkt wywodzący się z Turcji, zyskuje coraz większą popularność w wielu krajach, także w Polsce. Ten orzeźwiający, kwaśno-słony napój jogurtowy, który doskonale gasi pragnienie, od teraz dostępny jest także pod marką Mlekpol. Ayran od Mlekpolu odznacza się prostym składem oraz wysoką zawartością składników odżywczych, a jego poręczne opakowanie z zakrętką w całości nadaje się do recyklingu. Klasyczny ayran to tylko trzy składniki: jogurt, woda i sól. Dzięki sprawdzonej technologii produktowa nowość Mlekpolu ma […]
Wraz z nadejściem sezonu grillowego Mlekpol rusza z nową kampanią reklamową dipów śmietanowych typu crème fraiche. Hasło „Razem smaczniej” podkreśla wszechstronność zastosowania tych produktów w kuchni – także tej ogrodowej. Grill z rodziną, impreza ze znajomymi, film we dwoje – jest tyle okazji, by połączyć ulubione składniki i przekąski z gotowymi dipami śmietanowymi! Te wyjątkowe, pełne aromatu produkty od Mlekpolu dostępne są w trzech wariantach: z czosnkiem i ziołami, z karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz […]
Lidl Polska współpracuje z polskimi mleczarniami, tworząc produkty pod marką Pilos. Krajowy nabiał to jedna z grup asortymentowych najczęściej eksportowana przez sieć na rynki, na których obecny jest Lidl. Firma rozpoczęła właśnie kampanię promującą markę Pilos z podkreśleniem, że produkty powstają z polskiego mleka. Lidl Polska od lat współpracuje z polskimi mleczarzami, oferując produkty pod marką Pilos. W portfolio marki dostępnych jest ponad 100 produktów – nabiału oraz przetworów mlecznych. W sklepach znajdziemy twarogi oraz […]
Już w lutym w sklepach pojawi się nowość w kategorii serków puszystych – MINI Almette śmietankowy bez laktozy. To odpowiedź marki na rosnące oczekiwania konsumentów z obniżoną tolerancją laktozy oraz konsumentów, którzy w ogóle nie mogą spożywać standardowych produktów mlecznych. Wprowadzeniu na rynek nowego produktu towarzyszyć będzie wsparcie w strefie digital, w social mediach oraz w punktach sprzedaży. Od kilku lat produkty odpowiadające na potrzeby diet specjalnych, np. bez laktozy czy bez glutenu, cieszą się […]
Do produktów oferowanych przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol pod marką Mazurski Smak dołącza nowość – Twarożek ze śmietanką, cebulą i pieprzem. To doskonała propozycja dla konsumentów poszukujących wyrobów nabiałowych, które idealnie sprawdzą się, zarówno na śniadanie, jak i do przygotowania wielu tradycyjnych potraw. Wśród produktów pod marką Mazurki Smak obecnie znajdują się niezwykle lubiane przez konsumentów – mleka, maślanki, twarogi, masło, ser Mazdamer oraz śmietany. Podstawą sukcesu jest najwyższej jakości surowiec dostarczany przez polskich rolników. To […]
„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube. Łaciate to mleko pochodzące prosto z natury, smaczne, bogate w naturalne wartości odżywcze, bez dodatków i konserwantów. Marka obecna w polskich domach od ponad 25 lat, dla wielu stała się […]
„Gdybyśmy my, mleczarze robili reklamę, tradycję byśmy Wam pokazali” – właśnie tymi słowami rozpoczyna się debiut telewizyjny marki Rolmlecz. Spot reklamowy powstał w ramach trwającej od maja ogólnopolskiej kampanii pt. „Od mleczarzy. Tradycyjnie z krówką”. Tej jesieni, do standardowych działań promocyjnych, dołączy także reklama telewizyjna. Konsumenci zobaczą w niej mleczarzy, którzy z sentymentem i uśmiechem na twarzy pokazują nam ulubione momenty, swojej codziennej pracy. We wrześniu pierwszy raz w historii marka Rolmlecz pojawi się w […]
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie, właściciel marki Łaciate, rozszerza asortyment masła Łaciate i wprowadza na rynek dwa nowe produkty: osełka 300 g oraz osełka 500 g. Łaciate osełka to masło, które swoim owalnym kształtem nawiązuje do domowych i tradycyjnych wyrobów gospodyń wiejskich. Masło ekstra Łaciate osełka to tradycyjne polskie masło o naturalnym smaku i wyjątkowej jakości. Masło Łaciate jest idealne do kanapek i znakomicie sprawdza się jako składnik tradycyjnych ciast, kremów i deserów. Nadaje delikatności […]
Każdy rodzic ze szczególną troską dba o swoje dzieci, wybierając dla nich tylko to, co najlepsze. Wyjątkowo ważna jest jakość produktów spożywczych przeznaczonych dla dzieci. Rodzice zwracają również coraz większą uwagę na ich skład i pochodzenie. Już nie tylko wybierają warzywa zamiast słodyczy lub chipsów, ale coraz częściej szukają produktów BIO, czyli najprościej mówiąc – ekologicznych. Najnowsze Danonki BIO są po prostu BIO – tylko pyszny owocowy smak i krótka lista składników! Zawarte w Danonkach […]