W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży. Grześki to silna polska marka z długoletnią tradycją i jedne z najchętniej kupowanych wafelków impulsowych w Polsce. Z szerokiej oferty produktowej, na lato marka rekomenduje szczególnie warianty bez […]
Reklama
Wawel rusza z kampanią promującą wprowadzony w ostatnim czasie do swojego portfolio produkt – Królewskie Mleczko Waniliowe. W ramach promocji przygotowano szeroko zasięgową kampanię w TV i w kinach w całej Polsce. Od stycznia trwa także silne wsparcie produktu w digitalu. Najnowsza kampania Wawel promująca Królewskie Mleczko Waniliowe ruszyła z początkiem marca. Spot wyróżnia nowoczesna, intrygująca forma bazująca na animacji wykonanej techniką motion design. Spot podkreśla to, co najważniejsze, czyli główne atrybuty produktowe – lekkość, […]
Do portfolio Wawel dołącza pyszna nowość, jakiej jeszcze na rynku nie było. Czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk to produkty, które powstały z idealnego połączenia delikatnie gorzkiej czekolady Wawel 43% cocoa z mlecznym nadzieniem Big Milk. W ramach promocji nowych produktów marka przygotowała szeroko zasięgową kampanię telewizyjną oraz digital. W punktach sprzedaży pojawią się także przykuwające uwagę materiały POS. Nowość w portfolio Wawel gwarantuje niepowtarzalne doznania smakowe. Dwie topowe marki kolejny raz przystąpiły do […]
Nie czekaj do Świąt ze wszystkim, co dobre. Lubella w klimatycznej kampanii zwraca uwagę na to, że choć niektóre potrawy przygotowujemy tylko na specjalne okazje, to pysznymi posiłkami można cieszyć się z bliskimi każdego dnia w ciągu roku. Już niebawem Święta. Ale zanim nadejdą, czekają nas coroczne wielkie przygotowania… Pyszne wypieki, pierogi, łazanki i… „Zostaw! To na Święta!” – usłyszmy nieraz w naszych domach. W nowej kampanii Lubella przedstawia klimat klasycznych przedświątecznych dni i przekornie […]
30 stopni w cieniu, żar lejący się z nieba, a wokół sam beton – w takich momentach wszyscy szukamy orzeźwienia. W chwilach gdy nic nie jest w stanie przynieść nam ulgę, do gry wkracza Lipton Ice Tea Green – naturalna, pyszna alternatywa, która dodaje lekkości. Rusza nowa kampania o nazwie „Dodaj lekkości swojemu dniu”, którą wspierają znane osoby ze świata kultury, sportu, Youtube’a i Instagrama. Do wyboru jest wiele wariantów smakowych – począwszy od klasycznej […]
Krakus to produkty, które stanowią idealne uzupełnienie wielu potraw z grilla. W kampanii outdoorowej i digitalowej marka zachęca do wspólnego grillowania. Trwa sezon grillowy, z którym nieodłącznie są kojarzone ogórki Krakus – produkty, które w różnej formie można chrupać podczas spotkań na świeżym powietrzu. Dlatego marka poświęciła im najnowszą kampanię. Krakus koncentruje się w dwóch obszarach działań – reklam na nośnikach zewnętrznych w przestrzeni miejskiej oraz komunikacji banerowej online. W outdoorze kreacje pojawiły się łącznie […]
W nowej kampanii wizerunkowej marka udowadnia, że nikt tak nie podchodzi do ketchupu, jak Kotlin. Troska, nuta dobrego humoru, indywidualne traktowanie i docenienie każdego z komponentów – to świat pomidorów i idealnego ketchupu Kotlin. Dzięki odpowiedniemu doborowi składników, ich kompozycji i recepturze, ketchupy Kotlin mają tak wyjątkowy smak. Przedstawiona w nowym spocie kraina pomidorów, z których powstają ketchupy Kotlin, to metafora staranności i troski, z jaką marka podchodzi do składników. To właśnie odpowiednia ich kompozycja […]
Jest wiele naturalnych źródeł odporności. W nowej odsłonie kampanii „Zdrowo pomyślane” Tymbark humorystycznie udowadnia, że można wspierać odporność w naturalny, a także przyjemny sposób. Dbanie o zdrowie może być łatwe. Wystarczy sięgnąć po szklankę soku 100% pomarańczowego z naturalną witaminą C, by codziennie i przyjemnie wspierać funkcjonowanie układu odpornościowego oraz cieszyć się jeszcze lepszym samopoczuciem! Tymbark w najnowszej kampanii prezentuje zdrowo pomyślany produkt. Sok 100% Pomarańcza od Tymbarku zawiera naturalną witaminą C pochodzącą prosto z […]
Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem “Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej. Goplana Break to linia batoników impulsowych z lekkim kremem w 3 smakach, wprowadzona na rynek z początkiem bieżącego roku. Wiosną marka będzie promowana pod hasłem “Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych (we współpracy z zasięgowymi influencerami oraz […]
Ferie zimowe to czas, który wystawia zdrowie całej rodziny na próbę. Sanki, lepienie bałwana, rzucanie się śnieżkami – to tylko niektóre ze sposobów spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu przez dzieci i ich opiekunów. Aby w tym okresie nie dopadło nas niechciane przeziębienie, marka Delecta zachęca do przygotowania całej rodzinie pysznego kisielu, który ma nie tylko wyjątkowy, owocowy smak, ale jest też słodką, rozgrzewającą przekąską. Kampania promocyjna kisieli Owocowy Kubek KIDS oraz Owocowy Kubek FIT […]