Sieci handlowe

Justyna Orzeł sekretarzem generalnym i wiceprezesem Carrefour Polska

Justyna Orzeł

Nowa sekretarz generalna i wiceprezes firmy objęła swoje funkcje z początkiem lipca 2019 roku, poszerzając tym samym zakres odpowiedzialności. W obecnej roli odpowiada za obszar zasobów ludzkich, prawny, komunikacji zewnętrznej, strategii i transformacji, jakości, ochrony i CSR. Justyna Orzeł posiada ponad 20-letnie doświadczenie w handlu, w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, operacji, marketingu, handlu i sprzedaży. Z Carrefour Polska związana jest od 1998 roku, gdzie w ostatnich latach jako dyrektor zasobów ludzkich, z sukcesami tworzyła i […]

Rodzinna sieć Arhelan otwiera kolejne sklepy

Polski Sklep Arhelan - Olecko

Najwyższa jakość produktów spożywczych, przemysłowych i chemii gospodarczej, serdeczna, wręcz rodzinna atmosfera oraz konkurencyjne ceny – to cechy, które wyróżniają sieć marketów Arhelan. Nic więc dziwnego, że tylko w czerwcu marka uruchomiła sześć kolejnych sklepów. Obecnie posiada 93 markety w 52 miejscowościach, w których zatrudnionych jest już ponad 1400 pracowników. Od początku naszej działalności staramy się jak najlepiej dbać o naszych klientów, oferując im produkty z najwyższej półki i co ważne, w przystępnych cenach. Stawiamy […]

Carrefour podpisał 15 kontraktów farmerskich z polskimi rolnikami

Carrefour - podpisanie kontraktów farmerskich

Carrefour Polska kontynuuje rozwój nowego modelu współpracy z polskimi producentami warzyw i owoców – z początkiem kwietnia sieć podpisała łącznie 15 kontraktów farmerskich. Rozwój bliskiej współpracy z polskimi dostawcami to ważny element realizowanej strategii transformacji żywieniowej, a także gwarancja wysokiej jakości lokalnych produktów dla klientów sieci. Nawyki żywieniowe współczesnych konsumentów uległy na przestrzeni ostatnich lat zmianie. Wpłynęło to znacząco na metody produkcji i dostaw. Klienci coraz chętniej sięgają po rodzime produkty, które z gospodarstw rolnych […]

Sieć Netto walczy z marnowaniem żywności i pracuje nad nową aplikacją

Sieć sklepów Netto kończy prace nad wdrożeniem na polskim rynku nowej aplikacji, której celem jest walka z marnowaniem żywnością. Aplikacja jest kolejnym krokiem, który ma pomóc w przeciwdziałaniu zjawisku masowego wyrzucania produktów, które nadają się do spożycia. “Nie marnujemy żywności” to nazwa nowej aplikacji, która już w tej chwili jest dostępna dla klientów sklepów App Store oraz Google Play. Aplikacja została stworzona przez programistów w Danii we współpracy z duńskim bankiem żywnościowym Fødevarebanken. Doskonale sprawdziła […]

POLOmarket: blisko 1,2 mln uczestników programu lojalnościowego POLOkarta

POLOkarta

Po 3 latach od uruchomienia programu lojalnościowego POLOkarta, największa polska sieć supermarketów może się pochwalić już blisko 1,2 mln wydanych kart. Program lojalnościowy POLOkarta daje uczestnikom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty promocyjnej. Każdego tygodnia posiadacze POLOkarty mogą zakupić produkty z różnych kategorii w niższej cenie. Dzięki temu klienci POLOmarketu, którzy korzystają z karty mogą oszczędzać i dokonywać tańszych kompleksowych zakupów. Użytkownicy POLOkarty otrzymują także za pośrednictwem SMS informacje o specjalnych ofertach, co ułatwia im zaplanowanie […]

E.Leclerc otworzył sklep w Stalowej Woli

E.Leclerc Stalowa Wola

W Stalowej Woli powstał kolejny sklep E.Leclerc. Hipermarket został otwarty 14 listopada w obiekcie handlowo-usługowym przy ul. Niezłomnych 70. Podkarpacka placówka, funkcjonująca wcześniej przez kilkanaście lat pod szyldem sieci Frac, to hipermarket kompaktowy o powierzchni 3500 mkw. W ostatnich miesiącach sklep przeszedł znaczącą modernizację. Objęła ona m.in. trwającą od 30 czerwca br. rozbudowę, w ramach której podwojono powierzchnię sprzedaży. Zmieniono także sposób poruszania się po obiekcie oraz usytuowanie pozostałych należących do niego lokali. Modernizacja objęła […]

Carrefour zmodernizował kolejne sklepy

Koncept Carrefour Nasza wędzarnia

Carrefour Polska konsekwentnie realizuje rozpoczętą w 2014 roku strategię modernizacji posiadanych aktywów. Od początku roku remodeling zakończono już w ośmiu lokalizacjach. Carrefour Polska chce zapewnić klientom swoich sklepów najwyższy komfort zakupów, dlatego systematycznie inwestuje w remodelingi, których celem jest przystosowanie wnętrz nie tylko do obecnie panujących standardów oraz polityki sieci, lecz także do potrzeb współczesnych konsumentów. Od początku roku nowe oblicze zyskało już 8 sklepów należących do sieci, między innymi w Płocku, Olkuszu, Starachowicach, Ostrowcu […]

Już 500 sklepów Stokrotka w całej Polsce

Stokrotka Krzczonów

Dynamiczny rozwój sieci sklepów Stokrotka zaowocował otwarciem 500-setnego sklepu pod tym brandem. Do końca roku sieć sklepów planuje powiększyć się jeszcze o około 60 placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju. Uroczyste otwarcie 500-setnego sklepu odbyło się 27 września w miejscowości Krzczonów w woj. lubelskim o godzinie 9:00. W tym dniu na wszystkich klientów czekały atrakcyjne upominki, konkursy z nagrodami i liczne niespodzianki. Dodatkowo każdy, kto dokonał zakupów w Stokrotce na kwotę powyżej 50 zł, otrzymał […]

E.Leclerc z 50-tym sklepem w Polsce

E.Leclerc Tarnów

W Tarnowie otworzono 50 sklep E.Leclerc w Polsce. Supermarket uruchomiono 30 maja. Jest to pierwsza placówka otwarta pod szyldem E.Leclerc w tym roku. Nowy sklep o powierzchni 1350 mkw mieści się w Tarnowie przy ul. Romanowicza 59. Należy on do spółki Nasza Tradycja, prowadzonej przez Pawła i Monikę Stańców. Małżeństwo posiada także jeszcze jeden supermarket w Tarnowie oraz  dwie placówki w formacie E.Leclerc Express w Tarnowcu i Zbylitowskiej Górze. Uruchomione w zeszłym roku mniejsze sklepy […]

Dynamiczny wzrost SPAR w I kwartale 2018 roku

SPAR

SPAR Polska odnotował wzrost obrotów w I kwartale 2018 r. aż o 21,37%, w porównaniu do analogicznego okresu roku 2017, przy wzroście like for like na poziomie 8,35%. Firma kontynuuje rozwój sieci, raportując dynamiczne wzrosty po zamknięciu ubiegłego roku rekordową kwotą ponad 1 170 mln zł obrotu. Wskaźnik LfL, porównujący sprzedaż tych samych placówek w chwili obecnej i przed rokiem, dający możliwość zmierzenia efektywności sklepów, oceny ich kondycji oraz tempa rozwoju sieci SPAR Polska liczącej […]