Sieci handlowe

Kaufland ruszył z kampanią „Marnowanie? Nie mam w planie!”

Kampania Kaufland - nie marnuj jedzenia

Kaufland wystartował z nową odsłoną kampanii „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Można ją zobaczyć m.in. w internecie oraz gazetkach promocyjnych sieci. Inicjatywa ta ma na celu zwrócić uwagę Polek i Polaków na problem marnowania żywności. Akcja jest częścią strategii działań podejmowanych przez sieć w duchu zero waste. Zrównoważony rozwój to jeden z kluczowych elementów strategii Kaufland, w którą wpisują się m.in. działania na rzecz środowiska. Do takich działań należy m.in. inwestycje w energooszczędne rozwiązania w […]

Eurocash tworzy detaliczną grupę zakupową Równi w Biznesie

Grupa Eurocash siedziba

Deklarację o przystąpieniu do grupy zakupowej podpisały już wszystkie spółki będące organizatorami związanych z Grupą Eurocash sieci handlowych. W sumie należy do nich ok. 15,5 tys. placówek franczyzowych i partnerskich, czyli aż ¼ wszystkich sklepów spożywczych w Polsce1. Utworzenie grupy zakupowej to odpowiedź Eurocash i innych uczestników Grupy na oczekiwania konsumentów co do wysokiej jakości produktów i rozsądnej ceny, a także trwającą od wielu miesięcy wojnę cenową i rosnącą pozycję rynkową dyskontów. Grupa Eurocash od […]

Chorten Arena – Grupa Chorten sponsorem tytularnym Stadionu w Białymstoku

Chorten Arena w Białymstoku

Grupa Chorten podpisała 5-letnią umowę na sponsoring Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który od dziś nosi nazwę Chorten Arena. Wartość kontraktu to 4 055 000 złotych netto. Stadion przekazuje Grupie Chorten m.in. prawo do użycia znaku towarowego sponsora tytularnego w nazwie tego obiektu sportowego, która zostanie wyeksponowana na jego elewacji. Również w oficjalnych kanałach informacyjnych, mediach społecznościowych oraz wszelkich materiałach promocyjnych nastąpią zmiany w nazwie stadionu. Stadion piłkarski w Białymstoku – Chorten Arena Grupa Chorten ma […]

Audyt w sklepie producent może przeprowadzić bez pośredników

Kosz na zakupy

Audyt jest dla producentów okazją do poznania mocnych i słabych stron produktów w sklepie. W tym zakresie producenci często korzystają z usług wyspecjalizowanych partnerów, ale możliwe jest także przeprowadzenie go na inne sposoby. Samodzielne zorganizowanie audytu staje się coraz łatwiejsze dzięki szerokiemu dostępowi do wiedzy, nowoczesnym technologiom oraz możliwościom, jakie mają sieci sklepów. Jak dzisiaj można podejść do tego tematu samodzielnie? Przedstawiciel handlowy przyjeżdża do sklepu, sprawdza stan półek, rozmawia z przedstawicielem sklepu o możliwości […]

Nowy Kaufland w Warszawie

Kaufland Warszawa ul. Górczewska

5 września 2024 roku sieć Kaufland otworzyła swój kolejny market w Warszawie. Nowy sklep znajduje się w pasażu handlowym przy ul. Górczewskiej 218. Sklepy Kaufland zapewniają klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach. W stałej ofercie nowego sklepu Kaufland w Warszawie znajduje się 24 tys. artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych. Wyselekcjonowany asortyment serów, wędlin, przekąsek oraz wyrobów garmażeryjnych jest dostępny przy ladzie obsługowej, gdzie klienci mogą liczyć na fachową poradę personelu. […]

Platforma handlowa Kaufland Marketplace już online

W dniu dzisiejszym wystartowała platforma Kaufland Marketplace. Każdy kto wejdzie na stronę internetową Kaufland.pl lub otworzy aplikację Kaufland w smartfonie, będzie miał dostęp zarówno do oferty stacjonarnych sklepów sieci, jak również do ponad dwóch milionów artykułów. Zostały one pogrupowane w ponad 6400 kategoriach, takich jak np. dom, elektronika, ogród, majsterkowanie, kuchnia i gospodarstwo domowe, sport, moda, niemowlę i dziecko. Wszystkie artykuły można kupić on-line w dowolnym momencie, a następnie zamówić wygodną dostawę do domu. Asortyment […]

Intermarché i Bricomarché ze wzrostami sprzedaży w I półroczu 2024

Grupa Muszkieterów

Grupa Muszkieterów osiągnęła w pierwszym półroczu 2024 r. łączny obrót w wysokości blisko 5,2 mld zł w ramach zrzeszonych sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując niemal 7% wzrost rok do roku. W ciągu sześciu miesięcy obie marki konsekwentnie realizowały obraną strategię rozwoju, co przełożyło się zarówno na otwarcia nowych placówek, jak i nowe udogodnienia oraz programy dla klientów. Tym samym Grupa Muszkieterów potwierdza założone cele i zakłada, iż mimo dynamicznej sytuacji rynkowej powinna osiągnąć pułap 11 […]

ALDI przedłuża współpracę logistyczną z Frigo Logistics

Frigo Logistics

Frigo Logistics, wiodący w Polsce operator logistyczny produktów głęboko mrożonych, oraz sieć handlowa ALDI przedłużyły współpracę. W ramach umowy operator świadczy usługi w zakresie magazynowania wszystkich rodzajów produktów mrożonych i ich dystrybucji do 163 sklepów sieci. Obsługa logistyczna ALDI Frigo Logistics odpowiada za obsługę logistyczną sklepów ALDI w południowej części Polski – w województwach dolnośląskim, lubelskim, łódzkim, małopolskim, mazowieckim, opolskim, podkarpackim, śląskim i świętokrzyskim. Operacje wykonywane są z centrum dystrybucyjnego Frigo Logistics w Czeladzi na […]

Otwarcie nowego sklepu Chorten na Podlasiu

Sklep Chorten nowy Dobrzyniewo Duże

Dobrzyniewo Duże to miejscowość, w której otwiera się nowoczesny market o powierzchni 500 m2. Kolejna placówka pod logo Grupy Chorten ma pełną ofertę ogólnospożywczą i dogodną lokalizację dla okolicznych mieszkańców. Sklep Chorten w Dobrzyniewie Dużym Najnowszy sklep sieci Chorten znajduje się przy ul. Białostocka 29 w Dobrzyniewie Dużym. Zajmuje on cały parter w nowej inwestycji handlowo-usługowej i był przygotowywany do wielkiego otwarcia przez kilka miesięcy. Na zmotoryzowanych klientów czeka blisko 30 miejsc parkingowych. Są tu […]

Otwarcie nowego sklepu Lidl w Warszawie

Otwarcie Lidl Warszawa Radzymińska 314

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 11 lipca, Lidl Polska otworzy nowy sklep w Warszawie przy ul. Radzymińskiej 314. Otwarcie nastąpi o godzinie 6:00. Zawsze wysoka jakość i niska, lidlowa cena W nowo otwartych sklepach klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw […]