Producenci

Tymbark prezentuje źródło odporności i przyjemności. Naturalnie!

Spot Tymbark - sok 100% Pomarańcza

Jest wiele naturalnych źródeł odporności. W nowej odsłonie kampanii „Zdrowo pomyślane” Tymbark humorystycznie udowadnia, że można wspierać odporność w naturalny, a także przyjemny sposób. Dbanie o zdrowie może być łatwe. Wystarczy sięgnąć po szklankę soku 100% pomarańczowego z naturalną witaminą C, by codziennie i przyjemnie wspierać funkcjonowanie układu odpornościowego oraz cieszyć się jeszcze lepszym samopoczuciem! Tymbark w najnowszej kampanii prezentuje zdrowo pomyślany produkt. Sok 100% Pomarańcza od Tymbarku zawiera naturalną witaminą C pochodzącą prosto z […]

Odpowiedzialność wobec społeczeństwa i środowiska – moda czy biznesowa konieczność?

Geraldine Huse podczas Retail Summit 2019

Podczas odbywającej się w dniach 3-4 kwietnia w Warszawie XI edycji Poland & CEE Retail Summit, eksperci sektora retail i FMCG dyskutowali o najważniejszych zmianach, trendach i wyzwaniach branży. Jednym z kluczowych tematów konferencji była rola branży w obliczu wyzwań środowiskowych. Geraldine Huse, Prezes Procter & Gamble w Europie Centralnej, która była gościem konferencji, podkreśliła w swoim wystąpieniu, jak ważna w inicjowaniu zmian na rzecz zrównoważonego rozwoju jest rola marek, innowacji i współpraca pomiędzy wszystkimi […]

Fanex wchodzi na rynek przypraw

Przyprawy Fanex

Fanex – lider w produkcji sosów dla branży HoReCa, poszerza swoją ofertę dla gastronomii i wprowadza na rynek markę Fusion Spices oferującą klientom najwyższej jakości przyprawy, kompozycje rosołowe oraz wyjątkowe marynaty. Dwa lata temu Fanex wprowadził na rynek markę Tress Amigos, dzięki której zaoferował swoim klientom naturalne, starannie wyselekcjonowane dodatki dla gastronomi najwyższej jakości, tj. pomidory, oliwki i inne warzywa. Dzięki poszerzeniu oferty o przyprawy, restauratorzy będą mogli liczyć na szeroką i komplementarną ofertę w […]

Bezpieczeństwo żywności w praktyce a systemy HACCP, IFS, BRC, ISO 22000, FSSC

Warzywa

Polska oraz wszystkie kraje Unii Europejskiej są zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych przepisów dotyczących bezpieczeństwa żywności. Odbiorca produktu żywnościowego musi mieć pewność, że dany towar spożywczy spełnia wymogi bezpieczeństwa. Żeby jednak w sprzedaży detalicznej oferować artykuły bezpieczne, konieczne jest w pełni kompleksowe podejście, które obejmuje każdy element łańcucha żywnościowego. Normy bezpieczeństwa przestrzegane być muszą na etapie produkcji, podczas wyboru surowców, w trakcie przetwarzania żywności, a następnie jej składowania, transportu, znakowania. Zasady obejmują także każdy etap importu i […]

Frutavita – kwintesencja smaku zamknięta w owocach południa

Frutavita

Moda na superfood trwa w najlepsze. Po zdrowe przekąski sięgają już nie tylko osoby będące na zbilansowanej diecie, ale każdy, kto ma świadomość jak ważne jest wartościowe odżywianie. Powiedzenie jesteś tym, co jesz nabiera coraz większego znaczenia. Odpowiedzią na oczekiwania konsumentów globalny dystrybutor dodatków spożywczych, firma Katolik Group skonfekcjonowała najpopularniejsze bakalie i najzdrowsze dodatki spożywcze, które nabyć można pod nazwą Frutavita. Nie tylko cena, ale coraz częściej jakość przekonuje klientów do zakupu poszczególnych produktów. Producenci […]

System jakości Certyfikowany Produkt (CP) – dlaczego warto dołączyć?

Certyfikowany Produkt

Konsumenci są coraz bardziej świadomi, że to co spożywają ma realny wpływ na funkcjonowanie ich organizmu. 85% badanych deklaruje, że zwraca uwagę na informacje zawarte na etykiecie właśnie pod kątem wpływu danego produktu na zdrowie.[1] Odpowiedzią branży owocowo-warzywnej na te potrzeby jest system jakości Certyfikowany Produkt (CP). Znak jakości CP na produkcie gwarantuje kupującym, że sięgają po produkt o wysokiej wartości odżywczej, a producentom ułatwia wyróżnienie ich artykułów na sklepowej półce. Ich rozpoznawalność zwiększy także […]

Joyfood z kapitałem na rozwój i dalszą ekspansję

Joyfood - Kurczak w sosie śródziemnomorskim z kaszą bulgur i warzywami

Firma Joyfood Sp. z o.o. pozyskała od prywatnych inwestorów kapitał pozwalający na dalszy rozwój produkcji oraz poszerzenie kanałów sprzedaży produktów. Joyfood to spółka specjalizująca się w produkcji, dystrybucji oraz kreacji zdrowej żywności i gotowych dań. Artykuły spożywcze dostępne są pod czterema głównymi markami: PROporcja – dietetyczne dania gotowe, Wa:żywo na pieczywo – naturalne pasty warzywne, Zdrowe Pola tzw. superfoods oraz Smartfood, czyli dania i przekąski funkcjonalne z kategorii weight management. Najbardziej innowacyjną cześć portfolio produktowego […]

Startuje wielka urodzinowa loteria Hochland To jest pyszne od 25 lat!

Loteria Hochland

Marka Hochland znowu zaskakuje! 19 lutego startuje ogólnopolska loteria Hochland z okazji 25 lat obecności marki na polskim rynku. W urodzinowej akcji do wygrania będą bardzo atrakcyjne nagrody – 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne. Loteria potrwa do 15 kwietnia. Urodzinowa fiesta! Huczne obchody 25 lat obecności marki Hochland na naszym rynku to ćwierć wieku tradycji wyjątkowego smaku, który pokochali fani serów w całej Polsce. Na przestrzeni lat marka umacniała swoją pozycję, rozszerzając […]

Delecta rozgrzewa tegoroczne ferie zimowe

Delecta rozgrzewa tegoroczne ferie zimowe

Ferie zimowe to czas, który wystawia zdrowie całej rodziny na próbę. Sanki, lepienie bałwana, rzucanie się śnieżkami – to tylko niektóre ze sposobów spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu przez dzieci i ich opiekunów. Aby w tym okresie nie dopadło nas niechciane przeziębienie,  marka Delecta zachęca do przygotowania całej rodzinie pysznego kisielu, który ma nie tylko wyjątkowy, owocowy smak, ale jest też słodką, rozgrzewającą przekąską. Kampania promocyjna kisieli Owocowy Kubek KIDS oraz Owocowy Kubek FIT […]

Bezglutenowe marki zmieniają swoje szaty

Bezgluten mąka owsiana

Rosnąca popularność diety bezglutenowej powoduje, że produkcją żywności ze znakiem przekreślonego kłosa zainteresowały się mainstreamowe marki branży spożywczej. Coraz większa konkurencja, to duże wyzwanie dla marek bezglutenowych. Jeszcze kilka lat temu osoby cierpiące na celiakię i różnego rodzaju alergie czy nietolerancje pokarmowe wywoływane spożywaniem glutenu, miały spore trudności z zakupem produktów bezglutenowych. Produkcja takiej żywności była niszowa, a artykuły bezglutenowe można było kupić tylko w sklepach specjalistycznych. Od kilku lat grupa konsumentów poszukujących produktów bez […]