Producenci

Startuje wielka urodzinowa loteria Hochland To jest pyszne od 25 lat!

Loteria Hochland

Marka Hochland znowu zaskakuje! 19 lutego startuje ogólnopolska loteria Hochland z okazji 25 lat obecności marki na polskim rynku. W urodzinowej akcji do wygrania będą bardzo atrakcyjne nagrody – 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne. Loteria potrwa do 15 kwietnia. Urodzinowa fiesta! Huczne obchody 25 lat obecności marki Hochland na naszym rynku to ćwierć wieku tradycji wyjątkowego smaku, który pokochali fani serów w całej Polsce. Na przestrzeni lat marka umacniała swoją pozycję, rozszerzając […]

Delecta rozgrzewa tegoroczne ferie zimowe

Delecta rozgrzewa tegoroczne ferie zimowe

Ferie zimowe to czas, który wystawia zdrowie całej rodziny na próbę. Sanki, lepienie bałwana, rzucanie się śnieżkami – to tylko niektóre ze sposobów spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu przez dzieci i ich opiekunów. Aby w tym okresie nie dopadło nas niechciane przeziębienie,  marka Delecta zachęca do przygotowania całej rodzinie pysznego kisielu, który ma nie tylko wyjątkowy, owocowy smak, ale jest też słodką, rozgrzewającą przekąską. Kampania promocyjna kisieli Owocowy Kubek KIDS oraz Owocowy Kubek FIT […]

Bezglutenowe marki zmieniają swoje szaty

Bezgluten mąka owsiana

Rosnąca popularność diety bezglutenowej powoduje, że produkcją żywności ze znakiem przekreślonego kłosa zainteresowały się mainstreamowe marki branży spożywczej. Coraz większa konkurencja, to duże wyzwanie dla marek bezglutenowych. Jeszcze kilka lat temu osoby cierpiące na celiakię i różnego rodzaju alergie czy nietolerancje pokarmowe wywoływane spożywaniem glutenu, miały spore trudności z zakupem produktów bezglutenowych. Produkcja takiej żywności była niszowa, a artykuły bezglutenowe można było kupić tylko w sklepach specjalistycznych. Od kilku lat grupa konsumentów poszukujących produktów bez […]

V Kongres Branży Spirytusowej

Branża spirytusowa

Branża spirytusowa ma szansę, by stać się jedną z lokomotyw polskiej gospodarki. Świadczy o tym nie tylko kwota danin jakimi zasila budżet państwa, czy liczba miejsc pracy jakie zapewnia, ale także jej silny wpływ na kilka sektorów gospodarki, takich jak chociażby rolnictwo, czy wkład w budowanie dodatniego bilansu wymiany handlowej naszego kraju. Ważna jest także jej rola w edukacji społecznej poprzez kreowanie modelu odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Takie wnioski można wyciągnąć po V Kongresie Branży Spirytusowej, […]

Producent kawy premium Julius Meinl wchodzi na polski rynek

Julius Meinl

Julius Meinl – działająca w 70 krajach wiedeńska palarnia kawy weszła na polski rynek z szerokim asortymentem produktów premium. Poprzez dołączenie do Coffee Zone jako udziałowiec większościowy, marka Julius Meinl zyskała w Polsce nową spółkę zależną – 20 już filię firmy na świecie. Julius Meinl Coffee Group to palarnia kawy założona w Wiedniu w 1862 roku. Oprócz produkcji wysokiej jakości kaw i herbat, dopasowanych do potrzeb rynku HoReCa, firma zapewnia kompleksową obsługę rynku kawowego (maszyny, […]

Grupa Sokołów finalizuje przejęcie Grupy Mięsnej Gzella

Sokołów

Grupa Sokołów, jeden z liderów na polskim rynku wyrobów mięsnych, ogłosiła sfinalizowanie zapowiadanej w lutym 2018 r. transakcji połączenia z Grupą Mięsną Gzella – znanego producenta wędlin z Borów Tucholskich. W marcu 2018 r. Sokołów uzyskał zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie. Na mocy dokumentów podpisanych dnia 30.05.2018 r. Sokołów przejął kontrolę nad jednym z najnowocześniejszych zakładów przetwórstwa mięsnego w Europie o potencjale produkcyjnym ponad 6 000 ton mięsa miesięcznie, a także zapleczem […]

Bracia Sadownicy – nowa marka na polskim rynku

Bracia Sadownicy

Sad to nasz dom… – mówią założyciele marki Bracia Sadownicy. Tłoczą, musują, przecierają, ale przede wszystkim uprawiają jabłka. Wiedza o tych owocach w ich rodzinie przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. Wiedzą o nich wszystko. Ich doświadczenie, pasja oraz miłość do sadu pozwoliła stworzyć nową markę na polskim rynku. Wszystko zaczęło się w Śmiłowicach W niewielkiej miejscowości na Kujawach w 1905 roku Józef Jędrzejewski zaczął uprawiać warzywa, a następnie owoce. W jego ślady poszły kolejne […]

Dlaczego branża FMCG powinna postawić na design?

Odpowiedź jest prosta – ponieważ design to jedno z najważniejszych dziś narzędzi do budowania przewagi na rynku FMCG. Zapewne mijając sklepowe półki, często zastanawiamy się, dlaczego niektóre produkty omijamy i wydają się nam „nie dla nas”. Mamy wątpliwości co do ich wiarygodności i skuteczności. W koszyku ostatecznie lądują marki znane, które darzymy zaufaniem i które… zupełnie przypadkiem nieźle w naszej ocenie wyglądają. To nie przypadek, a efekt pracy zespołu designerów, marketingowców i handlowców, którzy zaczęli […]

Nowa odsłona marki Odra

Odra - Najlepiej Razem

Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra, należąca do Grupy Otmuchów przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem. Zmiana identyfikacji wizualnej marki Odra z jednej strony ma na celu otwarcie się na nowych odbiorców, wskazanie im dlaczego warto jej zaufać, sięgnąć po nią i zaprzyjaźnić się z nią. Z drugiej zaś jest narzędziem powrotu do korzeni. Kotwica, symbol który towarzyszył marce od 1950, powraca w logo […]

Grupa Sokołów i Grupa Mięsna Gzella razem

Sokołów

Grupa Sokołów, jeden z liderów na polskim rynku wyrobów mięsnych, zapowiada powiększenie o spółki należące do Grupy Mięsnej Gzella – znanego i cenionego producenta wędlin z Borów Tucholskich. Konsolidacja z Grupą Mięsną Gzella, do której ma dojść w ramach umowy warunkowej, umocni pozycję połączonych podmiotów i ich marek na rynku krajowym i międzynarodowym. Grupa Mięsna Gzella działa na rynku od ponad 30 lat. Główny zakład firmy zlokalizowany jest w miejscowości Osie – w ekologicznym i […]