Słodycze

Mondelez Polska rozszerza portfolio tabliczek o nową czekoladę – Milka darkmilk

Milka darkmilk Almond

Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech kuszących wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Dzięki specjalnemu procesowi produkcji łączy ona w sobie intensywny smak kakao z delikatnością czekolady z alpejskiego mleka. Rezultatem jest innowacyjna ciemna czekolada mleczna: delikatna w smaku i z dodatkową nutą kakaową. Nowość trafiła do sklepów w kwietniu. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie […]

Kwaśna przygoda od Chupa Chups Sour Infernals

Chupa Chups Sour Inffernals cukierki do żucia 83 g

Słodycze muszą być słodkie – to nie podlega dyskusji. Ale co się stanie, gdy słodki smak połączymy z inną wyrazistą i orzeźwiającą nutą? Nowość od Perfetti Van Melle – seria Chupa Chups Sour Infernals to prawdziwa bomba intensywnie kwaśnej radości, którą warto dzielić się z najbliższymi. Millenialsi lubią eksperymenty Jak wynika z badań Nielsen[1], aż 45% młodych Polaków podczas ostatnich zakupów sięgnęło po nowe produkty. Nie dziwi więc fakt, że firmy chcąc trafić w gusta […]

Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym

Goplana Break

Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem “Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej. Goplana Break to linia batoników impulsowych z lekkim kremem w 3 smakach, wprowadzona na rynek z początkiem bieżącego roku. Wiosną marka będzie promowana pod hasłem “Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych (we współpracy z zasięgowymi influencerami oraz […]

Nowy KitKat Green Tea Matcha – poczuj smak prosto z Japonii!

KitKat Green Tea Matcha

Odpowiadając na oczekiwania miłośników czekolady z całego świata Nestlé wprowadza na rynek europejski nowy KitKat Green Tea Matcha. Ten wyjątkowy smak przybywa do nas prosto z Japonii i stanowi unikalne połączenie zielonej herbaty z białą czekoladą. Od teraz możemy się nim cieszyć w dowolnym momencie, bez konieczności odbywania dalekiej podróży. Już od połowy marca miłośnicy czekolady w Polsce będą mogli się cieszyć smakiem nowego KitKat Green Tea Matcha. To wyjątkowe połączenie matcha, czyli sproszkowanej zielonej […]

Specjalna oferta Perfetti Van Melle na walentynki

Chupa Chups Mini Mega 6x120g

Z okazji zbliżającego się święta zakochanych producent kultowych lizaków Chupa Chups oraz dystrybutor ekskluzywnych czekoladek The Belgian przygotował specjalną ofertę. Święto Zakochanych to jedno z największych handlowych świąt w Polsce, które popularnością niewiele ustępuje Bożemu Narodzeniu i Wielkanocy. Ten boom zakupowy jest świetnie wykorzystywany przez producentów FMCG, którzy przygotowują na Walentynki specjalny asortyment. Jednymi z najpopularniejszych słodkich upominków na 14 lutego są lizaki. W tym dniu konsumenci szukają na sklepowych półkach takich wariantów, które pomogą […]

Czekolady proteinowe Bossman od ZPC Bałtyk

Czekolady Bossman

Fabryka Czekolady „Bałtyk” rozpoczęła produkcję specjalnych czekolad proteinowych „BOSSMAN” dla osób aktywnych i sportowców. Są to czekolady, które wyróżnia wysoka zawartość białka i części kakaowych. Tworzone są na bazie gorzkiej czekolady bez dodatku cukru w trzech smakach. Nowe czekolady zadebiutowały w najstarszym biegu ulicznym w kraju –  56. Biegu Westerplatte w Gdańsku oraz w przełajowym ultramaratonie „Kaszubska Poniewierka”. Czekolady proteinowe to kolejny etap rozwoju rodziny produktów „Bałtyku” przeznaczonych dla osób aktywnych, dbających o kondycję i zdrowy […]

Słodki powrót do szkoły z produktami Perfetti Van Melle

Powrót do szkoły

Codzienne wstawanie, długie lekcje, sprawdziany, odrabianie prac domowych – ciężko przywyknąć do wszystkich tych obowiązków po długim wakacyjnym odpoczynku. Ponowne przyzwyczajenie się do szkolnego rytmu bywa trudne. Warto umilić najmłodszym te chwile i zadbać o słodki dodatek do drugiego śniadania. Wielu rodziców próbuje uprzyjemnić swoim pociechom początek roku szkolnego. Po długich wakacyjnych wyjazdach i labie nie jest to najłatwiejsze. Dzieci przyzwyczajają się do luźnej atmosfery, swobody działania, braku obowiązków. Dlatego powrót do szkolnej dyscypliny wymaga […]

Grześki & paczka Jazda do szkoły – odjazdowa promocja marki Grześki

Grześki jazda do szkoły

W połowie sierpnia wystartowała ogólnopolska akcja promocyjna marki Grześki. Producent kultowych wafelków oferuje słodycze w atrakcyjnych cenach w związku ze zbliżającym się nowym rokiem szkolnym. Akcja Grześki & paczka Jazda do szkoły potrwa do połowy września. Marka Grześki przygotowała specjalną ofertę promocyjną dla dzieci wracających do szkół. Wszystkim uczniom producent kultowych wafelków oferuje przekąski w atrakcyjnych cenach. Na dodatkowych ekspozycjach z wyróżniającą się grafiką szkolnego autobusu, dostępnych w punktach sprzedaży, znajdują się wafelki Grześki, batony Jeżyki […]

25 lat Mentos w Polsce: czy wiecie, że słynny cukierek narodził się w Krakowie?

Mentos

Perfetti Van Melle – jeden z największych producentów słodyczy na świecie, m.in. popularnych cukierków Mentos czy lizaków Chupa Chups, od ćwierć wieku jest obecny na polskim rynku. Kto wie, jak wyglądałyby specjały tej firmy, gdyby nie podróż braci Van Melle do Polski na początku XX wieku? Niewielki, na pierwszy rzut oka niepozorny cukierek, który zrobił ogromną karierę na całym świecie. Mentos, bo o nim mowa, jest doskonale znany każdemu miłośnikowi słodyczy. W Polsce pojawił się na […]

Mondelez Polska rozwija kategorię ciastek impulsowych z nowym produktem – Milka Crunchy Break

Milka Crunchy Break

Na polski rynek wprowadzony został nowy produkt globalnego koncernu Mondelez International – ciastka Milka Crunchy Break. To odpowiedź firmy na rosnące znaczenie produktów on-the-go, po które coraz częściej sięgają żyjący w biegu konsumenci. Globalny trend konsumpcji w biegu on-the-go stymuluje wzrost znaczenia produktów wybieranych impulsowo. Polacy coraz częściej sięgają po produkty w wygodnym opakowaniu. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów Mondelez Polska wprowadził na rynek nowy produkt uzupełniając ofertę tzw. impulsów. Milka Crunchy Break to ciastko […]