Inne

Dlaczego branża FMCG powinna postawić na design?

Odpowiedź jest prosta – ponieważ design to jedno z najważniejszych dziś narzędzi do budowania przewagi na rynku FMCG. Zapewne mijając sklepowe półki, często zastanawiamy się, dlaczego niektóre produkty omijamy i wydają się nam „nie dla nas”. Mamy wątpliwości co do ich wiarygodności i skuteczności. W koszyku ostatecznie lądują marki znane, które darzymy zaufaniem i które… zupełnie przypadkiem nieźle w naszej ocenie wyglądają. To nie przypadek, a efekt pracy zespołu designerów, marketingowców i handlowców, którzy zaczęli […]

Mleko – promocja i jakość europejskiego produktu

Mleko i jego właściwości są doceniane przez lekarzy i dietetyków. Zaleca się spożywanie dziennie 3-4 porcji produktów mlecznych przez dzieci i 2-3 przez dorosłych. Ma to odzwierciedlenie w działaniach Komisji Europejskiej, która prowadzi szereg akcji na rzecz promocji mleczarstwa i podkreślenia jakości europejskich, w tym polskich produktów mlecznych. Europejskie przepisy w dużym zakresie regulują kwestie dotyczące odżywiania (np. wprowadzając dopłaty do spożycia mleka w szkołach), znakowania żywności, edukacji na temat korzyści zdrowotnych (np. profile składników […]

Forum Polskiego Handlu postuluje o kwotę wolną od podatku w wysokości 300 mln euro rocznie

Forum Polskiego Handlu uważa, że wprowadzenie nowego podatku obrotowego dla handlu powoduje wiele niepotrzebnych emocji, wymaga czasochłonnych i dogłębnych analiz, wnikliwego zbadania rynku w Polsce, opracowania reguł oraz definicji dotyczących branży, Forum Polskiego Handlu rekomenduje do rozważenia przez Władze RP: Odstąpienie od wprowadzenia dodatkowego opodatkowania handlu w roku 2016. Zamiennie, w roku 2016 podwyższyć podatek VAT o 0,3%, co zapewni Rządowi RP planowane i zabudżetowane wpływy z przeznaczeniem na ważne cele społeczne (tymczasowo, tylko na rok […]

Konsumpcja chleba w Polsce wzrosła o 16% w ciągu ostatnich 4 lat

Chleb jest podstawowym elementem naszej diety i wchodzi w skład pierwszego poziomu piramidy żywienia. Pieczywo dostarcza mnóstwa składników odżywczych, stawiając pod znakiem zapytania sens utożsamiania jego spożycia wyłącznie ze wzrostem wagi. W Polsce roczne spożycie chleba na osobę podwyższyło się w ciągu ostatnich czterech lat. Podczas gdy w 2010 statystyczny Polak zjadał rocznie 59kg chleba, w 2014 ilość ta wzrosła o 16%, do 70kg na rok. W roku 2010 w Polsce spożywano statystycznie 59kg chleba […]

Patronat medialny: „Sprzedaż prowokacyjna – okrzyknięta czwartą rewolucją sprzedażową”

29 października w Warszawie odbędzie się otwarte spotkanie Polish Business Club. Gościem specjalnym będzie Mateusz Mrozowski, manager i doradca biznesowy, który opowie o rewolucji w sprzedaży. Spotkanie będzie miało formułę merytorycznego spotkania biznesowego, połączonego z networkingiem. Polish Business Club co miesiąc organizuje spotkania, które mają na celu promowanie przedsiębiorczości i nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych. Najbliższe spotkanie odbędzie się  29 października w Businessman Institute (Trakt Lubelski 40A). Spotkanie rozpocznie się o godzinie 14:00. Tym razem uczestnicy […]

Żywiec promuje akcję „Seans z Żywcem”

Polskie kino doceniane jest licznymi nagrodami i wyróżnieniami. Dowodem na to są dzisiejsze nominacje do Oscara filmu „Ida” w kategoriach najlepszy film nieanglojęzyczny oraz najlepsze zdjęcia. Każdy, kto nie widział jeszcze tej znakomitej produkcji może wejść na www.101filmow.pl, wpisać kod spod kapsla lub zawleczki piwa Żywiec, w promocyjnym opakowaniu i nadrobić zaległości przed ceremonią rozdania nagród. Aktywacja „Seans z Żywcem” umożliwia obejrzenie jednych z najlepszych i wielokrotnie nagradzanych na całym świecie filmów, które na stałe zapisały […]

2 urodziny Przeglądu Handlowego

2 urodziny Przeglądu Handlowego

Dokładnie dwa lata temu, 14 lutego 2012 r. w Walentynki, Przegląd Handlowy ujrzał światło dzienne. Dziś nasz serwis obchodzi swoje drugie urodziny. Za całe te dwa lata dziękujemy wszystkim naszym Współpracownikom, Partnerom, Reklamodawcom, Użytkownikom i każdemu, kto choć raz zainteresował się Przeglądem Handlowym – dziękujemy za wspólny czas i głęboko wierzymy, że ciągły rozwój naszego projektu sprawi, że marka Przegląd Handlowy stanie się jeszcze bardziej rozpoznawanym medium branżowym w Polsce. Mirosław Szul, wydawca www.PrzeglądHandlowy.pl

Bielmar promuje zasady zdrowego odżywiania wśród seniorów

Bielmar

Spółka Bielmar we współpracy z Akademią Techniczno – Humanistyczną w Bielsku – Białej organizuje pilotażowy cykl wykładów dla seniorów, studentów Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Spotkania poświęcone będą promocji zasad zdrowego odżywiania i roli diety w jesieni życia człowieka. Od lat dużą wagę przykładamy do popularyzacji wiedzy na temat prawidłowych nawyków żywieniowych, jakości produktów, trafiających na polskie stoły. Do tej pory nasze działania, w szczególności kampania edukacyjna Śniadaniowa Klasa, skierowane były przede wszystkim do młodzieży, dzieci, ich rodziców oraz […]

Piwo Książęce nagrodzone na Golden Beer Poland 2013

Piwo Książęce

Podczas odbywającego się w Rzeszowie Golden Beer Poland 2013 Książęce otrzymało trzy medale zdobywając całe podium w kategorii „Ciemny lager”. To kolejna prestiżowa nagroda dla Książęcego po medalach International Beer Challenge 2013 oraz „Chmielakach Krasnowstawskich”. Golden Beer Poland 2013 jest konkursem, w którym oceny dokonują eksperci i znawcy piwa. Do konkursu polskie browary zgłosiły 80 piw, które startowały w 14 kategoriach. Ocena piwa dokonana została przez zespół jurorów, którzy ocenili wygląd, smak, aromat oraz tzw. […]

Piwo domowe w profesjonalnym browarze

Piwo domowe

Piwowarzy domowi mają praktycznie nieograniczone możliwości testowania kombinacji i smaków. Dlatego piwo domowe staje się coraz większą inspiracją dla dużych browarów. Browar Amber wytypował najlepszego domowego portera. Właśnie zakończyła się już VI edycja jednego z najbardziej prestiżowych w Polsce konkursów piw domowych – im. Sławomira Pahlke. Współorganizatorem konkursu jest Browar Amber. Jury złożone ze znawców złotego trunku (Andrzej Sadownik, prezes Polskiego Stowarzyszenia Piwowarów Domowych, Maciej Chołdrych, prekursor sensoryki piwnej, Roman Kotlewski, piwowar Browaru Amber,  Agnieszka […]