Kolekcja Piw Premium Książęce z zimowym wariantem

Piwo Książęce Burgundowe butelkaNa początku listopada br. na sklepowych półkach zadebiutuje limitowany wariant piwa marki Książęce – Burgundowe Trzy Słody. Nowość Książęcego została przygotowana specjalnie z myślą o sezonie jesienno-zimowym. Dzięki dodatkowi owoców dzikiej róży stanowi idealną propozycję na długie, chłodne wieczory.

Piwo Burgundowe Trzy Słody to specjalna kompozycja słodów oraz owoców dzikiej róży. Do uwarzenia nowego Książęcego użyto trzech słodów – jasnego, karmelowego ciemnego i karmelowego aromatycznego (Caraaroma), dzięki którym w jego aromacie dominują nuty zbożowe, karmelowe, herbatników oraz świeżo pieczonego chleba. Nowość Książęcego wyróżnia dodatek owoców dzikiej róży, który nadaje mu delikatnie słodkiego zapachu. Jednocześnie piwo zachowuje typową piwną goryczkę. Dominującą cechą Burgundowego jest jego ciemny kolor, dzięki któremu zyskało swoją nazwę.

Nowy wariant Książęcego otrzyma wsparcie w handlu poprzez materiały POSM oraz ekspozycję. Nie zabraknie również działań w segmencie HoReCa. W wybranych lokalach gastronomicznych zostaną zorganizowane eventy podczas, których będzie można spotkać się m.in. z piwnym sensorykiem. Jak przy okazji poprzednich wariantów limitowanych, marka otrzyma silne wsparcie w Internecie, szczególnie w social media.

Burgundowe Trzy Słody to kolejna limitowana nowość marki Książęce. Od pojawienia się marki na rynku w 2012 roku sezonowo wprowadziliśmy Korzenne Aromatyczne oraz Jasne Ryżowe. Oferując miłośnikom piwa kolejny ciekawy styl kontynuujemy misję Książęcego jaką jest odkrywanie przed konsumentami bogactwa piwnego świata.

– mówi Marta Andreasik, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej.

Nowy wariant Książęcego dostępny jest w lokalach gastronomicznych, sklepach handlu nowoczesnego i wybranych sklepach handlu tradycyjnego. Książęce Burgundowe Trzy Słody można kupić w butelkach 0,5l w cenie 3,49 zł w handlu tradycyjnym i 3,29 zł w handlu nowoczesnym. Książęce Burgundowe Trzy Słody dostępne będzie w sklepach do wyczerpania zapasów.

Za działania digital social media odpowiada agencja Lubię to. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Materiały POSM przygotowała agencja Nairobia, odpowiedzialna również za eventy w lokalach gastronomicznych. Działania PR zaplanowała i prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Opakowania zaprojektowało studio Mango Design.

Kompania Piwowarska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.