Marketing & Reklama

Majonez Kielecki “rośnie” na Wielkanoc

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce jakim jest Majonez Kielecki, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Wielkanocny materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz przypomnieć, że sos idealnie sprawdzi się w roli dodatku zarówno na co dzień, jak i od święta. Kampania rozpocznie się już 1 marca br. 15 sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Całość dopełni komunikacja PR, materiały […]

Firma Profi z nową stroną internetową

Z początkiem lutego br. wystartowała nowa strona internetowa firmy Profi. Zmienił się wygląd i układ treści oraz dołączone zostały nowe funkcjonalności. Nowa witryna to efekt dynamicznego rozwoju firmy, która od kilu lat sukcesywnie poszerza gamy istniejących produktów oraz wchodzi w nowe kategorie rynkowe. Nowa strona to odświeżony sposób prezentacji wszystkich produktów Profi oraz większa ilość informacji, zdjęć, grafik i filmów video. Strona wzbogacona jest o poradniczy blog, pod hasłem „Odzyskaj dzień”, którego narratorem jest rodzina Zabieganych. Strona […]

Rusza “Słodka Rozgrzewka” od Dr. Oetkera

Wraz z końcem stycznia Dr. Oetker będzie konkursowo rozgrzewać sklepowe półki i wszystkich miłośników Słodkiej Chwili. Biorąc udział w zabawie, konsumenci mogą wygrać jeden z 5000 kubków w zimowych sweterkach. „Słodka Rozgrzewka” – to zimowy konkurs dla konsumentów promujący Słodką Chwilę Dr. Oetkera – jedne z najpopularniejszych deserów jednoporcjowych rozpoczyna się 25 stycznia 2016 r. i potrwa do 6 marca 2016 r. Wystarczy tylko kupić dowolne produkty Słodka Chwila za minimum 8 złotych (na jednym […]

Świąteczna kampania promocyjna marki Cukier Królewski

Na przełomie listopada i grudnia Südzucker Polska S.A. rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię promocyjną produkty Cukru Królewskiego. Działania podjęte w minionych latach odniosły sukces, dlatego producent marki zdecydował o powtórzeniu sprawdzonych praktyk. Tym samym, poza reklamą i komunikacją PR, tegoroczna kampania skupi się na: promocji konsumenckiej, eventach z gofrobusem w roli głównej oraz degustacjach w wybranych sklepach. Polacy uwielbiają „Słodkie gesty” Wzajemna wymiana życzliwości i pyszne gofry z cukrem pudrem to znak rozpoznawczy akcji „Słodkie gesty”, która […]

Dynamiczny wzrost nakładów branży FMCG w mediach w III kwartale 2015 – analiza wydatków reklamowych

FMCG

W trzecim kwartale 2015 roku sektor FMCG przeznaczył na reklamę ponad 224 miliony złotych, notując tym samym 12% wzrost w stosunku do analogicznego okresu z poprzedniego roku. Również na tle innych branż producenci FMCG, w zestawieniu do roku 2014, zaliczyli wzrost najbardziej zwiększając wydatki na promocję (o ponad 23 mln zł). Największe nakłady pochłonęła reklama telewizyjna, a wśród magazynów prym wiodły media branżowe – wynika z analizy przeprowadzonej przez niezależny dom mediowy Codemedia. Producenci soków i […]

Rusza ogólnopolski konkurs konsumencki firmy Konspol

Firma Konspol – producent wyrobów w 100% z mięsa kurczaka – przygotowała dla swoich konsumentów konkurs z nagrodami. Akcja promocyjna potrwa dwa tygodnie i będzie wspierana ogólnopolską kampanią reklamową. Jesienią dni są dłuższe, więcej czasu spędzamy w domu, na spotkaniach rodzinnych czy imprezach towarzyskich, w związku z tym częściej przygotowujemy posiłki w domu. Swoim jesiennym konkursem Konspol zachęca konsumentów do kulinarnych eksperymentów w gronie przyjaciół i przesyłania zdjęć potraw z wykorzystaniem produktów marki. Wiemy, że […]

Lokalne odmiany owoców w kampanii Herbapol

Herbapol - Dżemy klasyczne

Firma Herbapol rusza z nową kampanią reklamową dżemów, którą otwiera emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Tomka Jakubiaka, ambasadora marki. Komunikacja skupia się na podkreśleniu lokalności oraz odmianowości najlepszych polskich owoców pochodzących od sprawdzonych i zaufanych dostawców Herbapol. Główną osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny prezentujący dżemy: Truskawka z Lubelszczyzny, Malina Polka, Wiśnia Nadwiślanka, Czarna porzeczka z okolic Nałęczowa oraz Powidła Węgierkowe. Produkty poleca Tomek Jakubiak, który jako dziennikarz kulinarny i kucharz, od lat przekonuje Polaków […]

Goplana i Solidarność w jednej kampanii telewizyjnej

Marki Goplana oraz Solidarność z portfolio Grupy Colian łączą swoje siły. W telewizji wystartowała kampania spotowa, w której promowane są sztandarowe produkty obu marek. Grupa Colian posiada bogate portfolio rozpoznawalnych produktów spożywczych. W ofercie firmy znajdują się słodycze doskonale znane konsumentom pod silnymi brandami: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Akuku!, Familijne, Jeżyki. Najnowsza kampania telewizyjna ma za zadanie poinformować konsumentów o połączeniu polskich tradycji cukierniczych: czekolady „Goplana” i nadzień „Solidarności”. Działania komunikacyjne bazują na trzech 15’’ […]

Rusza zapowiadana kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin

Na początku października wystartowała kolejna w tym roku telewizyjna kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Tym razem na jej potrzeby przygotowane zostały spoty dedykowane nowej linii produktów – parówkom z szynki z Chrzanowa. Spoty o długości 30, 15 i bilbordy sponsorskie 8 sek. emitowane będą przez cały październik na antenach telewizji ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych. W kolejnej kampanii marki po raz kolejny spotykamy sympatycznego Mistrza Masarstwa, który tym razem wprost z Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin przenosi się do […]

“Anatol – Klasyka poranka” – Jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol

Z końcem września wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol, która potrwa do końca listopada br. Działania realizowane pod hasłem “Anatol – Klasyka poranka” mają na celu wzmocnienie świadomości marki Anatol, odmłodzenie grupy docelowej oraz komunikacyjne wprowadzenie nowych wariantów kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami: Klasyczna (z błonnikiem), Koncentracja (z magnezem i witaminą B6) oraz Witalność (z witaminami C i E oraz cynkiem). Pierwsza odsłona kampanii telewizyjnej ma charakter sponsoringowy. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano od 1 października […]