Marketing & Reklama

Dzik Polski Cydr z certyfikatem “Doceń Polskie”

Dziki Cydr

Polskim produktom najwyższej jakości już po raz trzynasty w historii przyznano certyfikaty „Doceń Polskie”. Za swój naturalny i niepowtarzalny smak, certyfikat otrzymał również Dzik Polski Cydr. Program „Doceń Polskie” realizowany jest już od 2011 roku i ma na celu wspieranie rodzimych produktów najwyższej jakości. Certyfikaty mogą otrzymywać jedynie wyroby posiadające polski akcent, a więc produkowane na terenie naszej kraju. Warto podkreślić, że nie wszystkie produkty biorące udział w audycie zostają nagrodzone. Specjalne godło promocyjne otrzymują […]

Nowy konkurs marki HIT

Imprezowe Ciacho

18 sierpnia wystartował nowy konkurs organizowany przez firmę Bahlsen, producenta marki HIT – przy współpracy z agencją reklamową The Digitals. Do wygrania jest… domówka. O nagrody można walczyć do 28 września 2014. Zasady konkursu: Chciałbyś by Łoś zorganizował Ci DOMÓWKĘ? Zgłoś się do konkursu! Co musisz zrobić? wybierz atrakcje, które Łoś ma zorganizować na Twoje party zaproś znajomych nazwij swoją imprezę w odjechany sposób kreatywnie OPISZ, dlaczego powinna się odbyć Pamiętaj! MUSISZ PRZEKONAĆ ŁOSIA – to […]

Powrót do szkoły z marką Grześki

Grześki Plakat - Powrót do szkoły

Marka Grześki rozpoczęła ogólnopolską  akcję promocyjną ”Back to school”, przygotowaną z myślą o dzieciach wracających do szkoły. Na najmłodszych wielbicieli słodkich wafelków czeka ponad 170 tys. zeszytów szkolnych, w oryginalnym, grześkim stylu. Akcja realizowana będzie w sieci  placówek handlu tradycyjnego do 31 sierpnia 2014. Wakacje już na półmetku. Z myślą o zbliżającym się roku szkolnym marka Grześki przygotowała wyjątkową promocję „Back to school”, która sprawi, że grześkie wafelki pojawią się w szkolnych plecakach nie tylko […]

Chrup i zgarniaj nagrody – nowa kampania HIT Choco Sticks

HIT Choco Sticks

Chrup i zgarniaj nagrody – pod takim hasłem 28 lipca wystartowała promocja konsumencka Hit Choco Sticks. Promocją objęte są ciastka Hit Choco Sticks oraz Hit Choco Sticks Karmel. Wystarczy kupić jedno dowolne opakowanie z tej linii, zachować paragon i wysłać zgłoszenie SMS-em lub poprzez formularz na stronie internetowej www.chrupizgarniaj.pl. W promocji do wygrania są iPady Mini, iPhony 5C i koszulki obrandowane logo Hit. Promocja potrwa do 19 października. Od 4 sierpnia promocja konsumencka reklamowana jest w Internecie, […]

Nadchodzi siła z młyna! Nowa kampania marki Krakuski

Siła z Młyna Krakuski

Nowość od Krakusków – ciastka Galicyjski Młyn, opanowują już sklepowe półki. Od wczoraj rozsiewają się również w Internecie, po to by zebrać wysokie plony! Powołano do życia Zbożydara – brand hero, który wciela się w rolę hipnotyzera i poszukuje biorców siły. Na cele kampanii przygotowano wizerunkowy spot, w którym Zbożydar obdarowuje nas swą siłą, jak również  kampanie bannerową w popularnych portalach oraz serwisach kobiecych i lifestylowych. Informacje o produkcie można znaleźć na stronie internetowej www.galicyjskimlnyn.pl Film: Na stronie oprócz informacji produktowych, można […]

Bielmar prezentuje nowe logo

Spółka Bielmar wprowadza nowe logo i claim marki – Zawsze smakuje!. Odświeżony znak graficzny zyskał większą czytelność i dynamiczne liternictwo, przy zachowaniu  dotychczasowej kolorystyki i charakterystycznego motywu słonecznika, dominującego w pierwowzorze. Nowe logo to inwestycja w znak nowoczesny i prostszy, a dzięki temu bardziej funkcjonalny w codziennej eksploatacji. Utrzymanie wizualnej spójności między starym i nowym znakiem ma na celu podkreślenie wieloletniej tradycji Spółki. Zmieniamy logo, lecz nie zmieniamy wartości, takich jak: tradycja, natura i jakość, które na przestrzeni niemal […]

Marka lodów Cortina z nową kampanią promocyjną

Lody Cortina - spot reklamowy

Należąca do Nestlé Schöller marka CORTINA prowadzi kilkuetapową kampanię promocyjną pod hasłem „Trójkąt doskonały”! Pierwsza odsłona kampanii objęła reklamę outdoorową, samplingi i sponsoring. Drugi etap to kampania TV, która startuje 26 maja! Celem działań jest wsparcie relaunchu marki i dotarcie do jej grupy docelowej. Pierwszy etap działań promocyjnych skoncentrowany jest na bezpośrednim dotarciu do grupy docelowej i zachęceniu do spróbowania produktu. By osiągnąć ten cel, w 10 miastach w Polsce, na 50 uczelniach wyższych marka […]

Sunvan Lipton Ice Tea rusza w Polskę

Sunvan Lipton

Słoneczny kamper wyruszył w podróż, by przemierzyć Polskę i odkryć przed nami jasną stronę orzeźwienia. Jest to drugi etap projektu wspierającego relaunch marki Lipton Ice Tea. Sunvan wyruszył z Warszawy (10 maja), a na jego mapie podróży znalazły się m.in. Juwenalia czy Festiwal Kolorów w poszczególnych miastach, wybrane uczelnie oraz szkoły średnie. Wraz z nim w miejsca te dotrze 4-osobowa ekipa, która jako gospodarz specjalnie przygotowanych stref chill out (z pufami, leżakami, WiFi) poza animowaniem […]

Słoneczny relaunch Lipton Ice Tea

Sunvan – słoneczny pojazd marki Lipton Ice Tea – rozpoczyna podróż: przemierzy Polskę wzdłuż i wszerz, odkrywając przed nami jasną stronę orzeźwienia. Do trasy przygotuje go Digital One wraz z fanami marki, tak by dotarł do wszystkich zakątków Polski. Kamper, jako symbol niezależności, przygody, podróży i odkrywania nieznanego, wspiera relaunch marki Lipton Ice Tea, prowadzony od kilku tygodni pod hasłem „Jasna Strona Orzeźwienia”. Koncepcję strategiczną – tej kojarzącej się z letnią wolnością i przygodą, szeroko […]

Kampania promocyjna oranżady marki Hellena

Marka Hellena wznawia ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem: Cudze chwalicie, swego nie znacie. Zakrojone na szeroką skalę działania będą promowały kultowy napój marki – Oranżadę, akcentując przywiązanie konsumentów do tego produktu. Kampania będzie trwała od 1 maja br. Tegoroczna odsłona kampanii Cudze chwalicie, swego nie znacie przypomina, jak ważne miejsce zajmuje Oranżada w świadomości polskich konsumentów, będąc częścią minionej epoki. Obecna we wspomnieniach Polaków, kojarzy się z latami młodości, dlatego komunikacja została oparta na nostalgii. […]