Marketing & Reklama

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Wedel – “Lubię to”

Wedel od stycznia rozpoczyna nową kampanię reklamową dedykowaną dużym tabliczkom nadziewanym o smaku popularnych deserów. Akcja ma na celu zaprezentowanie nowego, unikatowego produktu, który skierowany jest do młodszej grupy konsumentów. “Lubię to” – to główne hasło kampanii i wyprodukowanych w jej ramach spotów reklamowych pt. „Maria” i „Filip”. Widzowie zobaczą w nich dwójkę młodych ludzi: otwartych, nowoczesnych, chętnie sięgających po nowości. Opowiedzą w nich o rzeczach, które sprawiają im przyjemność, a jedną z nich będą […]

Spar rusza z kampanią reklamową

SPAR Stryszawa

Sieć sklepów SPAR rozpoczęła świąteczno-noworoczną kampanię reklamową promującą sklepy i ofertę sieci. Spoty reklamowe pojawią się w paśmie popołudniowym i wieczornym lokalnych ośrodków TVP kilku polskich miast. Spoty zostaną wyemitowane w regionalnych ośrodkach TVP Rzeszów, Kraków, Katowice, Gorzów Wielkopolski oraz Zielona Góra w godzinach popołudniowych o godzinie 18.30 oraz wieczornych o godzinie 22.00. Podczas kampanii trwającej blisko miesiąc zostanie wyemitowanych 56 spotów reklamowych. Kampania jest uzupełnieniem naszych aktualnych działań promocyjnych i reklamowych. Zdecydowaliśmy się na media […]

Finał promocji konsumenckiej Oranżady Hellena

Jak zdobyć modnego Fiata 500L? Kreatywnością! Przekonał się o tym zwycięzca konkursu na najlepszy scenariusz skeczu o Oranżadzie Hellena z udziałem kabaretu Ani Mru Mru – Robert z Puław, który wziął udział w promocji konsumenckiej Oranżady Hellena – Cudze chwalicie, swego nie znacie i zdobył główną nagrodę – Fiata 500L oraz zaproszenie na plan zdjęciowy w charakterze reżysera spotu. Najlepszy scenariusz wybrali bohaterowie tegorocznej kampanii promocyjnej Oranżady Hellena – członkowie kabaretu Ani Mru Mru. Marka […]

“Sosu-Sosu” – Nowa kampania sosów do warzyw na ciepło marki Knorr

Sosu-Sosu Knorr

Po Sosy do warzyw na ciepło Knorr konsumenci mają okazję sięgać już od kilku tygodni. Teraz do wypróbowania nowych produktów zachęca ich kampania promocyjna obejmująca działania digitalowe w obrębie ekosystemu Przepisy.pl. Od 4 listopada na portalu Przepisy.pl działa specjalna sekcja tematyczna poświęcona przygotowywaniu warzyw w wersji na ciepło: http://www.przepisy.pl/temat/sosy-do-warzyw-na-cieplo. Konsumenci mogą skorzystać z przygotowanych przez Szefów kuchni Knorr przepisów oraz zapoznać się z poradami żywieniowca dotyczącymi tychże warzyw. Jednocześnie na portalu Facebook została uruchomiona specjalna aplikacja […]

FRUGO dwupak w blasku… odblasków

FRUGO dwupak z odblaskiem

Na jesienną szarówkę kręcą nosem zarówno przedszkolaki, energiczne nastolatki jaki ich rodzice. Kumate żółte i pojętne zielone FRUGO stanęły ramię w ramię, by przyćmić swym blaskiem ten pochmurny czas. Towarzyszą im ultra-kolorowe breloki-odblaski, gwarantujące widoczność w każdych warunkach pogodowych. Ten wypasiony zestaw będzie dostępny od 4 listopada w sieci marketów Żabka i Freshmarket tylko przez dwa tygodnie. U FRUGO mimo szarej jesieni – kolorowo. Tym razem dzięki odblaskom, które można przypiąć do plecaka i każdego suwaka! […]

Hochland Twarogowy smak

Nowy Twarogowy Smak Hochland

W październiku wystartowało silne wsparcie komunikacyjne dwóch nowych segmentów serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Ogólnopolska kampania potrwa do końca listopada i obejmuje TV, radio i outdoor. Kampania telewizyjna realizowana jest w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Kampania radiowa zaplanowana została w dwóch głównych stacjach – RMF oraz Radio Zet – ze znaczącym wsparciem w stacjach lokalnych (ok 120 stacji). Z kolei outdoor obejmuje 1300 […]

Jesienna kampania reklamowa w TV marki Jawo

Jawo - Reklama TV

Firma Jawo – producent produktów mrożonych – ręcznie robionych pierogów, dań ziemniaczanych oraz potraw na patelnię przygotował wizerunkową kampanię reklamową, którą będziemy mogli obejrzeć  jesienią br. Jest  to kampania obejmująca sponsoring programów w największych i najistotniejszych kanałach telewizyjnych. Billboardy sponsorskie ukażą się na antenach: TVP1, TVP2, TVN, TVN7 i TVN Style i będą emitowane w październiku br. W swojej ofercie firma JAWO  ma ponad 30  produktów, od pierogów wytrawnych i na słodko, przez kluski śląskie, […]

Kampania billboardowa marki Domestos

Domestos wirująca kostka

Grupa Ströer realizuje niestandardową kampanię reklamową marki Domestos na ulicach największych polskich miast. Od kilku dni na ulicach wybranych miast uwagę kierowców i przechodniów przyciągają oryginalne osiemnastometrowe tablice z wirującą kostką toaletową marki Domestos. Są one częścią kampanii wprowadzającej na rynek innowacyjny produkt marki. Ruchome tablice ulokowane są w sześciu głównych aglomeracjach, natomiast towarzyszące im tradycyjne nośniki typu premium, obejmują osiem miast. Za pomocą niestandardowych nośników chcieliśmy nie tylko przyciągnąć uwagę naszych konsumentów, ale też […]

Marka Crispy Natural z nowym hasłem “Chrup na zdrowie” (film)

Crispy Natural spot reklamowy

Kampania reklamowa naturalnych przekąsek z warzyw i owoców, wystartowała 16 września br. W spocie reklamowym marka Crispy Natural promuje swoje trzy najbardziej popularne produkty – suszone chipsy z jabłka, truskawki oraz pomidora z bazylią i oregano. Kampania ma charakter ogólnopolski. Jest oparta na silnych działania ATL, które obejmują: TV – największe stacje telewizyjne i kanały tematyczne, TV internetową, promocje w sieciach handlowych wspierane materiałami POS, działania PR oraz aktywność w mediach społecznościowych – kanał na […]

Kolekcja aromatów – promocja konsumencka marki Appetita

Appetita Przyprawa do kurczaka

Ruszyła promocja konsumencka marki Appetita. Według jej założeń konsumenci mają możliwość skompletować Kolekcję aromatów. Przy zakupie trzech dowolnych przypraw z oferty marki, otrzymają torebkę produktu gratis. Promocja otrzymała wsparcie w postaci materiałów POS w punktach sprzedaży. Mechanizm promocji Kolekcja aromatów jest atrakcyjną formą dla konsumenta, który otrzymuje korzyść w formie gratisu już w momencie zakupu. Przy nabyciu trzech wybranych przypraw z portfolio marki Appetita, klient sklepu może odebrać czwartą w kasie lub punkcie wydawania gratisów. […]