Marketing & Reklama

Hochland Twarogowy smak

Nowy Twarogowy Smak Hochland

W październiku wystartowało silne wsparcie komunikacyjne dwóch nowych segmentów serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Ogólnopolska kampania potrwa do końca listopada i obejmuje TV, radio i outdoor. Kampania telewizyjna realizowana jest w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Kampania radiowa zaplanowana została w dwóch głównych stacjach – RMF oraz Radio Zet – ze znaczącym wsparciem w stacjach lokalnych (ok 120 stacji). Z kolei outdoor obejmuje 1300 […]

Jesienna kampania reklamowa w TV marki Jawo

Jawo - Reklama TV

Firma Jawo – producent produktów mrożonych – ręcznie robionych pierogów, dań ziemniaczanych oraz potraw na patelnię przygotował wizerunkową kampanię reklamową, którą będziemy mogli obejrzeć  jesienią br. Jest  to kampania obejmująca sponsoring programów w największych i najistotniejszych kanałach telewizyjnych. Billboardy sponsorskie ukażą się na antenach: TVP1, TVP2, TVN, TVN7 i TVN Style i będą emitowane w październiku br. W swojej ofercie firma JAWO  ma ponad 30  produktów, od pierogów wytrawnych i na słodko, przez kluski śląskie, […]

Kampania billboardowa marki Domestos

Domestos wirująca kostka

Grupa Ströer realizuje niestandardową kampanię reklamową marki Domestos na ulicach największych polskich miast. Od kilku dni na ulicach wybranych miast uwagę kierowców i przechodniów przyciągają oryginalne osiemnastometrowe tablice z wirującą kostką toaletową marki Domestos. Są one częścią kampanii wprowadzającej na rynek innowacyjny produkt marki. Ruchome tablice ulokowane są w sześciu głównych aglomeracjach, natomiast towarzyszące im tradycyjne nośniki typu premium, obejmują osiem miast. Za pomocą niestandardowych nośników chcieliśmy nie tylko przyciągnąć uwagę naszych konsumentów, ale też […]

Marka Crispy Natural z nowym hasłem “Chrup na zdrowie” (film)

Crispy Natural spot reklamowy

Kampania reklamowa naturalnych przekąsek z warzyw i owoców, wystartowała 16 września br. W spocie reklamowym marka Crispy Natural promuje swoje trzy najbardziej popularne produkty – suszone chipsy z jabłka, truskawki oraz pomidora z bazylią i oregano. Kampania ma charakter ogólnopolski. Jest oparta na silnych działania ATL, które obejmują: TV – największe stacje telewizyjne i kanały tematyczne, TV internetową, promocje w sieciach handlowych wspierane materiałami POS, działania PR oraz aktywność w mediach społecznościowych – kanał na […]

Kolekcja aromatów – promocja konsumencka marki Appetita

Appetita Przyprawa do kurczaka

Ruszyła promocja konsumencka marki Appetita. Według jej założeń konsumenci mają możliwość skompletować Kolekcję aromatów. Przy zakupie trzech dowolnych przypraw z oferty marki, otrzymają torebkę produktu gratis. Promocja otrzymała wsparcie w postaci materiałów POS w punktach sprzedaży. Mechanizm promocji Kolekcja aromatów jest atrakcyjną formą dla konsumenta, który otrzymuje korzyść w formie gratisu już w momencie zakupu. Przy nabyciu trzech wybranych przypraw z portfolio marki Appetita, klient sklepu może odebrać czwartą w kasie lub punkcie wydawania gratisów. […]

Nowa kampania Tart na 1001 sposobów Delecta

Delecta kampania Tart

Do końca września potrwa silna kampania reklamowa nowego produktu Delecty – linii Tart na 1001 sposobów. Działania zaplanowano w Internecie i na outdoorze. Główny przekaz komunikacji koncentruje się na inspirującym charakterze produktu, który umożliwia przygotowanie wypieku na wiele sposobów. Tarta to klasyczne danie z kanonu kuchni francuskiej. Składa się z kruchego ciasta i wytrawnego lub słodkiego farszu. Nowy produkt Delecty zawiera dwa uniwersalne składniki: ciasto kruche oraz fix do nadzienia. Ostateczny smak zależy od indywidualnie dobranych […]

Nowa kampania marki Verbena

Verbena Zielona Herbata

Firma I.D.C. Polonia, promując swój nowy produkt – cukierki Verbena o smaku zielonej herbaty, zaprosiła internautów do wspólnego odkrywania w blogosferze świeżych pomysłów. Zadaniem uczestników konkursu – „Verbena – najświeższy smak na rynku” (http://www.konkursverbena.pl/) było przesłanie linków do pisanych kobiecą ręką blogów, które odznaczają się wyjątkowo oryginalnymi pomysłami wraz z uzasadnieniem zgłoszenia. 1 sierpnia do blogosfery dołączyła sama Verbena. Na blogu marki (http://blog.konkursverbena.pl/) można znaleźć wywiady, w których autorki wyróżnionych w konkursie blogów opowiedziały o […]

Wspólna promocja Indykpolu i marki Winiary

Indykpol - Winiary

Indykpol wraz z marką Winiary przystępują do kolejnych wspólnych akcji promocyjnych. Pierwsza opiera się na zestawieniu dwóch produktów – Filetu z kurczaka Poldrob z WINIARY POMYSŁ NA… Tajską zupę z kurczakiem. Kupując Filet z kurczaka Poldrob konsumenci otrzymają WINIARY POMYSŁ NA… Tajską zupę z kurczakiem gratis, co pozwoli w prosty sposób przygotować egzotyczną, pyszną zupę według przepisu umieszczonego na opakowaniu. W marce Poldrob oferowane jest najwyższej jakości świeże mięso z kurczaka z wybranych polskich hodowli. […]

Atrakcyjny konkurs z Ginem Lubuskim

Gin Lubuski Cranberry

Nieważne czy wybierasz się na pieszą samotną wycieczkę, czy na szaloną wyprawę z przyjaciółmi, GIN LUBUSKI będzie wspaniałym kompanem. GIN LUBUSKI uwielbia podróże i poznawanie nowych miejsc. Widział już wiele, Ty pokaż mu jeszcze więcej! Zabierz go w podróż i napisz o tym! Europejskie stolice czy małe polskie miasteczko? Górskie szlaki a może słoneczna nadmorska plaża? Rowerowa wycieczka po okolicy czy dalekie egzotyczne podróże? Puść wodze fantazji i weź udział w konkursie. Kup dowolny Gin […]

Producent wody mineralnej Staropolanka już po raz drugi sponsorem Agnieszki Radwańskiej

Staropolanka

Staropolanka, najwyższej jakości woda mineralna ziemi kłodzkiej, już po raz drugi została sponsorem Agnieszki Radwańskiej podczas półfinałowego wielkoszlemowego meczu, który miał miejsce 4 lipca br. podczas Wimbledonu w Londynie. Staropolanka, produkowana przez jeden z ośrodków Polskiej Grupy Uzdrowisk, już po raz drugi została sponsorem wybitnej tenisistki, Agnieszki Radwańskiej. To dla nas powód do dumy, a jednocześnie potwierdzenie, że nasz brand rozwija się równie dynamicznie, jak kariera sportowa Agnieszki. Ponadto, obecność Staropolanki podczas międzynarodowego turnieju tenisowego to […]