Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Grześki Latem nie pływają w czekoladzieW okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży.

Grześki to silna polska marka z długoletnią tradycją i jedne z najchętniej kupowanych wafelków impulsowych w Polsce. Z szerokiej oferty produktowej, na lato marka rekomenduje szczególnie warianty bez czekolady, takie jak: Grześki dziel na 6, Grześki Mega kakaowe i  Grześki Gofree.

Kampanię telewizyjną pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie” w punktach sprzedaży wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS. Marka będzie komunikować kampanię w ramach swoich kanałów social media (Facebook oraz Instagram).

Colian

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Colian, Czekolada, Goplana, Grześki, Kampania reklamowa, Producent słodyczy, Reklama, Słodycze
Colian Pomaga
Colian przekaże 160 tysięcy produktów szpitalom zakaźnym

Spółka Colian wesprze produktowo wszystkie szpitale przekształcone w zakaźne do walki z COVID-19 w naszym kraju. Producent przekaże dla lekarzy i...

Zamknij