Lekkość na okrągło – kampania Królewskiego Mleczka Waniliowego marki Wawel

Wawel Królewskie MleczkoWawel rusza z kampanią promującą wprowadzony w ostatnim czasie do swojego portfolio produkt – Królewskie Mleczko Waniliowe. W ramach promocji przygotowano szeroko zasięgową kampanię w TV i w kinach w całej Polsce. Od stycznia trwa także silne wsparcie produktu w digitalu.

Najnowsza kampania Wawel promująca Królewskie Mleczko Waniliowe ruszyła z początkiem marca.

Spot wyróżnia nowoczesna, intrygująca forma bazująca na animacji wykonanej techniką motion design. Spot podkreśla to, co najważniejsze, czyli główne atrybuty produktowe – lekkość, delikatność i oryginalny okrągły kształt pianek. Pastelowa kolorystyka animacji nawiązuje do opakowania, a nowoczesna i dynamiczna ścieżka dźwiękowa dodaje charakteru całości.

W ramach promocji przygotowano intensywną kampanię – spoty TV obejmujące najbardziej zasięgowe stacje (TVN, Polsat, TVP, a także stacje tematyczne). Reklama widoczna będzie także w salach kinowych w całej Polsce. Najnowszy spot będzie można obejrzeć już od marca. Dodatkowo od stycznia trwa także szeroko zasięgowa kampania digital, czyli komunikacja obejmująca działania w Social Media, Display i Video, a także aktywności PR.

Reklama TV:

Wawel

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Czekolada, Kampania reklamowa, Królewskie Mleczko, Producent czekolady, Producent słodyczy, Reklama, Spot reklamowy
Wawel - Big Milk
Czekolada z Wawelu Big Milk – nowe słodkie połączenie w portfolio marki Wawel

Do portfolio Wawel dołącza pyszna nowość, jakiej jeszcze na rynku nie było. Czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk to...

Zamknij