Czekolada z Wawelu Big Milk – nowe słodkie połączenie w portfolio marki Wawel

Wawel - Big MilkDo portfolio Wawel dołącza pyszna nowość, jakiej jeszcze na rynku nie było. Czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk to produkty, które powstały z idealnego połączenia delikatnie gorzkiej czekolady Wawel 43% cocoa z mlecznym nadzieniem Big Milk.

W ramach promocji nowych produktów marka przygotowała szeroko zasięgową kampanię telewizyjną oraz digital. W punktach sprzedaży pojawią się także przykuwające uwagę materiały POS.

Nowość w portfolio Wawel gwarantuje niepowtarzalne doznania smakowe. Dwie topowe marki kolejny raz przystąpiły do współpracy, a wszystko po to, aby znów zaskoczyć miłośników słodkości – tym razem w kategorii czekolad. Do odkrycia są Czekolada z Wawelu Big Milk (100 g) i MINIczekolada Big Milk, w kieszonkowej wersji 45 g. Nowości w portfolio Wawel, tak jak i inne produkty marki są pełne tylko Dobrych Składników. Bez barwników, sztucznych aromatów i dodatku substancji konserwujących oraz emulgatora E476.

Najnowszy spot reklamowy podkreśla wyjątkowe połączenie delikatnie gorzkiej czekolady Wawel, z puszystym, mleczno – śmietankowym nadzieniem inspirowanym lodami Big Milk. Nowości wyróżnia dodatkowo atrakcyjny i nowoczesny design opakowań, eksponujący najważniejsze atrybuty smakowe produktu. W nowej komunikacji pojawiają się ponownie Jacek i Maciek, bohaterowie znani już z kampanii Wolność Wyboru oraz Kampanii Czekolad Wawel.

Promocję nowości wspiera intensywna kampania – spoty TV w najbardziej zasięgowych stacjach (TVN, Polsat, TVP, a także stacjach tematycznych), szeroko zasięgowe wsparcie digital, czyli komunikacja oparta o display, video, Influencer oraz Social Media marketing, a dodatkowo działania PR i materiały POS. Kampania wystartuje już 17 lutego.

Wawel

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Algida, Big Milk, Czekolada, MINIczekolada, Producent czekolady, Producent słodyczy, Reklama, Reklama TV, Słodycze, Spot reklamowy
Familijne mus je schrupać zimą
Familijne w akcji “Start do nart” z Radiem Zet

Marka Familijne stawia na aktywną komunikację w kontekście ferii zimowych. Od 17 stycznia, przez 6  tygodni, jako sponsor akcji „Start...

Zamknij