Marketing & Reklama

Świąteczna kampania promocyjna marki Cukier Królewski

Na przełomie listopada i grudnia Südzucker Polska S.A. rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię promocyjną produkty Cukru Królewskiego. Działania podjęte w minionych latach odniosły sukces, dlatego producent marki zdecydował o powtórzeniu sprawdzonych praktyk. Tym samym, poza reklamą i komunikacją PR, tegoroczna kampania skupi się na: promocji konsumenckiej, eventach z gofrobusem w roli głównej oraz degustacjach w wybranych sklepach. Polacy uwielbiają „Słodkie gesty” Wzajemna wymiana życzliwości i pyszne gofry z cukrem pudrem to znak rozpoznawczy akcji „Słodkie gesty”, która […]

Dynamiczny wzrost nakładów branży FMCG w mediach w III kwartale 2015 – analiza wydatków reklamowych

FMCG

W trzecim kwartale 2015 roku sektor FMCG przeznaczył na reklamę ponad 224 miliony złotych, notując tym samym 12% wzrost w stosunku do analogicznego okresu z poprzedniego roku. Również na tle innych branż producenci FMCG, w zestawieniu do roku 2014, zaliczyli wzrost najbardziej zwiększając wydatki na promocję (o ponad 23 mln zł). Największe nakłady pochłonęła reklama telewizyjna, a wśród magazynów prym wiodły media branżowe – wynika z analizy przeprowadzonej przez niezależny dom mediowy Codemedia. Producenci soków i […]

Rusza ogólnopolski konkurs konsumencki firmy Konspol

Firma Konspol – producent wyrobów w 100% z mięsa kurczaka – przygotowała dla swoich konsumentów konkurs z nagrodami. Akcja promocyjna potrwa dwa tygodnie i będzie wspierana ogólnopolską kampanią reklamową. Jesienią dni są dłuższe, więcej czasu spędzamy w domu, na spotkaniach rodzinnych czy imprezach towarzyskich, w związku z tym częściej przygotowujemy posiłki w domu. Swoim jesiennym konkursem Konspol zachęca konsumentów do kulinarnych eksperymentów w gronie przyjaciół i przesyłania zdjęć potraw z wykorzystaniem produktów marki. Wiemy, że […]

Lokalne odmiany owoców w kampanii Herbapol

Herbapol - Dżemy klasyczne

Firma Herbapol rusza z nową kampanią reklamową dżemów, którą otwiera emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Tomka Jakubiaka, ambasadora marki. Komunikacja skupia się na podkreśleniu lokalności oraz odmianowości najlepszych polskich owoców pochodzących od sprawdzonych i zaufanych dostawców Herbapol. Główną osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny prezentujący dżemy: Truskawka z Lubelszczyzny, Malina Polka, Wiśnia Nadwiślanka, Czarna porzeczka z okolic Nałęczowa oraz Powidła Węgierkowe. Produkty poleca Tomek Jakubiak, który jako dziennikarz kulinarny i kucharz, od lat przekonuje Polaków […]

Goplana i Solidarność w jednej kampanii telewizyjnej

Marki Goplana oraz Solidarność z portfolio Grupy Colian łączą swoje siły. W telewizji wystartowała kampania spotowa, w której promowane są sztandarowe produkty obu marek. Grupa Colian posiada bogate portfolio rozpoznawalnych produktów spożywczych. W ofercie firmy znajdują się słodycze doskonale znane konsumentom pod silnymi brandami: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Akuku!, Familijne, Jeżyki. Najnowsza kampania telewizyjna ma za zadanie poinformować konsumentów o połączeniu polskich tradycji cukierniczych: czekolady „Goplana” i nadzień „Solidarności”. Działania komunikacyjne bazują na trzech 15’’ […]

Rusza zapowiadana kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin

Na początku października wystartowała kolejna w tym roku telewizyjna kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Tym razem na jej potrzeby przygotowane zostały spoty dedykowane nowej linii produktów – parówkom z szynki z Chrzanowa. Spoty o długości 30, 15 i bilbordy sponsorskie 8 sek. emitowane będą przez cały październik na antenach telewizji ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych. W kolejnej kampanii marki po raz kolejny spotykamy sympatycznego Mistrza Masarstwa, który tym razem wprost z Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin przenosi się do […]

“Anatol – Klasyka poranka” – Jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol

Z końcem września wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol, która potrwa do końca listopada br. Działania realizowane pod hasłem “Anatol – Klasyka poranka” mają na celu wzmocnienie świadomości marki Anatol, odmłodzenie grupy docelowej oraz komunikacyjne wprowadzenie nowych wariantów kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami: Klasyczna (z błonnikiem), Koncentracja (z magnezem i witaminą B6) oraz Witalność (z witaminami C i E oraz cynkiem). Pierwsza odsłona kampanii telewizyjnej ma charakter sponsoringowy. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano od 1 października […]

“Kulinarne JAWOlucje” – konkurs kulinarny firmy Jawo

Na początku września br. wystartował konkurs kulinarny – „Kulinarne JAWOlucje” – przygotowany przez częstochowską firmę Jawo – znanego producenta tradycyjnych dań mrożonych m.in. ręcznie robionych pierogów. Konkurs skierowany jest do wszystkich miłośników gotowania oraz fanów  odkrywania na nowo tradycyjnych znanych potraw i serwowania ich w zupełnie innej odsłonie. Konkurs potrwa półtorej miesiąca – od 1 września do 15 października, a jego zwycięzców poznamy przed końcem października. W konkursie można wygrać atrakcyjne nagrody – tablet, blender, zastaw noży ceramicznych oraz zestawy […]

Cezary i Katarzyna Żak w reklamie margaryny Smakowita

ZT Kruszwica stawia na promocję swojej Margaryny Smakowita. Po raz pierwszy w reklamie marki Smakowita wystąpią celebryci – będzie to para Cezary i Katarzyna Żak. Kampania startuje dziś, jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku brandu  Smakowita (z portfolio ZT Kruszwica/Bunge Polska), a hasło przewodnie to „Idealna do chleba”. Warstwę muzyczną spotu telewizyjnego tworzy znany przebój „Jesteś szalona”, w nowej aranżacji i z nowymi słowami. Zadaniem agencji Red8 Advertising było przygotowanie nowej odsłony kampanii reklamowej, budującej świadomość […]

Niecodzienna akcja promocyjna wspierająca wprowadzenie nowych smaków pizzy Guseppe

Jesienią rozpocznie się Pojedynek Smaków – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca znaną i lubianą pizzę Guseppe. Dodatkowe działania mają na celu wsparcie wprowadzenia na rynek dwóch nowych smaków pizzy: Hawaii oraz Chicken Thai. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej www.pojedyneksmakow.com oraz na profilu Guseppe na Facebooku. Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zaangażowanie konsumentów do poznania dwóch nowych smaków pizzy Guseppe: Hawaii – klasyk wśród pizz oraz egzotyczny Chicken Thai, które zdobyły największa liczbę głosów, […]