Marketing & Reklama

Rusza zapowiadana kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin

Na początku października wystartowała kolejna w tym roku telewizyjna kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Tym razem na jej potrzeby przygotowane zostały spoty dedykowane nowej linii produktów – parówkom z szynki z Chrzanowa. Spoty o długości 30, 15 i bilbordy sponsorskie 8 sek. emitowane będą przez cały październik na antenach telewizji ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych. W kolejnej kampanii marki po raz kolejny spotykamy sympatycznego Mistrza Masarstwa, który tym razem wprost z Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin przenosi się do […]

“Anatol – Klasyka poranka” – Jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol

Z końcem września wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol, która potrwa do końca listopada br. Działania realizowane pod hasłem “Anatol – Klasyka poranka” mają na celu wzmocnienie świadomości marki Anatol, odmłodzenie grupy docelowej oraz komunikacyjne wprowadzenie nowych wariantów kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami: Klasyczna (z błonnikiem), Koncentracja (z magnezem i witaminą B6) oraz Witalność (z witaminami C i E oraz cynkiem). Pierwsza odsłona kampanii telewizyjnej ma charakter sponsoringowy. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano od 1 października […]

“Kulinarne JAWOlucje” – konkurs kulinarny firmy Jawo

Na początku września br. wystartował konkurs kulinarny – „Kulinarne JAWOlucje” – przygotowany przez częstochowską firmę Jawo – znanego producenta tradycyjnych dań mrożonych m.in. ręcznie robionych pierogów. Konkurs skierowany jest do wszystkich miłośników gotowania oraz fanów  odkrywania na nowo tradycyjnych znanych potraw i serwowania ich w zupełnie innej odsłonie. Konkurs potrwa półtorej miesiąca – od 1 września do 15 października, a jego zwycięzców poznamy przed końcem października. W konkursie można wygrać atrakcyjne nagrody – tablet, blender, zastaw noży ceramicznych oraz zestawy […]

Cezary i Katarzyna Żak w reklamie margaryny Smakowita

ZT Kruszwica stawia na promocję swojej Margaryny Smakowita. Po raz pierwszy w reklamie marki Smakowita wystąpią celebryci – będzie to para Cezary i Katarzyna Żak. Kampania startuje dziś, jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku brandu  Smakowita (z portfolio ZT Kruszwica/Bunge Polska), a hasło przewodnie to „Idealna do chleba”. Warstwę muzyczną spotu telewizyjnego tworzy znany przebój „Jesteś szalona”, w nowej aranżacji i z nowymi słowami. Zadaniem agencji Red8 Advertising było przygotowanie nowej odsłony kampanii reklamowej, budującej świadomość […]

Niecodzienna akcja promocyjna wspierająca wprowadzenie nowych smaków pizzy Guseppe

Jesienią rozpocznie się Pojedynek Smaków – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca znaną i lubianą pizzę Guseppe. Dodatkowe działania mają na celu wsparcie wprowadzenia na rynek dwóch nowych smaków pizzy: Hawaii oraz Chicken Thai. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej www.pojedyneksmakow.com oraz na profilu Guseppe na Facebooku. Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zaangażowanie konsumentów do poznania dwóch nowych smaków pizzy Guseppe: Hawaii – klasyk wśród pizz oraz egzotyczny Chicken Thai, które zdobyły największa liczbę głosów, […]

ZM Pekpol startuje z III edycją promocji “Żetonomania”

Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka ruszyły z trzecią edycją „Żetonomanii”. Jest to promocja skierowana do klientów detalicznych, którzy zakupią parówki „Paryżanki”. Podobnie jak w poprzednich edycjach, żetony znajdują się w opakowaniach MAP o wadze ok. 1 kilograma. Po zebraniu 10 żetonów, można zamienić je na bony premiowe Sodexo o wartości 10 złotych. Aby odebrać nagrodę należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i wraz z zebranymi żetonami przekazać przedstawicielowi handlowemu ZM Pekpol lub wysłać drogą pocztową na adres wskazany w formularzu. […]

Delecta i Bakalland realizują Festiwal Wypieków

Delecta i Bakalland zapraszają konsumentów do współtworzenia „Wielkiej Księgi z Wypiekami”. Do końca lipca  potrwa akcja promocyjna pod hasłem „Festiwal Wypieków”, podczas której zostanie wybranych 100 najlepszych przepisów na słodkie ciasta i ciasteczka. Nagrodzone receptury oraz związane z nimi historie i anegdoty złożą się na książkę kulinarną, która trafi na rynek już tej jesieni. Festiwal Wypieków” to pierwsza, tak szeroko zakrojona, wspólna akcja promocyjna Delecty i Bakallandu – marek, które od 1 lipca br. oficjalnie zafunkcjonują […]

Marka HIT robi imprezę

Na początku czerwca ruszyła nowa kampania marki HIT. Na jej potrzeby producent stworzył całkiem nową wersję filmu reklamowego pod hasłem “HIT robi imprezę”. Spoty emitowane są na antenach telewizji ogólnopolskich oraz stacji tematycznych do końca sierpnia br. Kampania obejmuje także intensywne działania w mediach społecznościowych i Internecie. Bahlsen to czołowy producent ciastek na polskim rynku i lider innowacji. W swoim portfolio posiada trzy z najbardziej znanych marek: HIT – czołowa marka w segmencie markiz, Krakuski […]

Cechini Muszyna z akcją prokonsumencką w Żabce i Freshmarkecie

Producent wysokozmineralizowanej wody Cechini Muszyna przygotował konkurs dla klientów dokonujących zakupów w sklepach sieci Żabka i Freshmarket. Konkurs trwa od 3 czerwca do 19 czerwca br. Marka Cechini Muszyna cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów ceniących zdrowy i aktywny tryb życia. To właśnie z myślą o swoich Klientach producent wody przygotował konkurs z nagrodami w postaci kilkudziesięciu voucherów do Ośrodka Sanatoryjno-Wypoczynkowego Wiktor w Żegiestowie Zdroju. Organizując konkurs mieliśmy na uwadze przede wszystkim upodobania naszych Klientów. Klientów świadomych, […]

Marka Góralki startuje z loterią konsumencką

Firma I.D.C. Polonia, właściciel marki Góralki, rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną „Loteria na wypasie”. Wielbiciele wafelków wypełnionych smakiem po brzegi mogą już zgłaszać kody z promocyjnych opakowań na stronie loterii. Pula nagród wynosi ponad 110 tysięcy zł. Chcąc wziąć udział w „Loterii na wypasie” należy dokonać zakupu wafelka oznaczonego promocyjną naklejką, a następnie zgłosić zawarty wewnątrz opakowania kod za pomocą formularza pod adresem www.loterianawypasie.pl. Do odebrania nagród należy zachować kod promocyjny i weryfikator z opakowania. Aby […]