Od początku września w sklepach dostępne są dwa nowe smaki Lay’s – o smaku Sałatki greckiej i Żeberek w miodzie. Ich promocji towarzyszy konkurs „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata”, zainspirowany przepowiednią Majów o apokalipsie. Podczas jego trwania można spełniać marzenia głównego bohatera… Ziemniaka i wygrać pieniądze na realizację własnych życzeń. Akcję wspiera silna kampania reklamowa.
Spełniaj marzenia
„Spełniaj marzenia Ziemniaka przed końcem świata” – to hasło nowego projektu Lay’s, nawiązującego – z przymrużeniem oka – do przepowiedni Majów. Głównym bohaterem akcji jest… Ziemniak, który – jak każdy z nas – ma wiele marzeń. Dwa z nich: kąpiel w miodzie i poznanie smaku greckich wysp zostały spełnione przez Lay’s. Tak powstały nowe chipsy o smaku: Sałatki greckiej oraz Żeberek w miodzie. Spełniając kolejne marzenia Ziemniaka, każdy będzie miał szansę, aby wygrać pieniądze na realizację własnych.
Mechanizm akcji
Aby uczestniczyć w zabawie, należy kupić paczkę Lay’s, w której znajdują się kupony z kodami, zarejestrować się na stronie www.lays.pl, następnie wpisać kod i w ciekawy, pomysłowy sposób spełnić marzenie Ziemniaka. Można korzystać z podpowiedzi umieszczonych na kuponach albo puścić wodze fantazji i samodzielnie wymyśleć, o czym Ziemniak może marzyć. Można również stworzyć, za pomocą edytora dostępnego na stronie, ciekawy graficzny projekt, korzystając zarówno z gotowych elementów, jak i własnych, dodanych zdjęć. Gra jest warta świeczki – pula nagród od Lay’s to 360 tysięcy złotych w gotówce!
Kasa do wygrania
Konkurs będzie trwał do 11 listopada. Każdego dnia jury nagradza 10 osób kwotą w wysokości 200 zł; raz w tygodniu jedna osoba spośród uczestników, którzy otrzymali nagrody dzienne otrzymuje 20 000 zł na realizację marzeń. Dodatkowo, również raz w tygodniu, jest przyznawana nagroda publiczności. Tu prawo wyboru mają fani Lay’s na Facebooku, którzy mogą głosować na zamieszczone tam zgłoszenia z marzeniami Ziemniaka. Zwycięzca otrzymuje 2 000 zł na spełnienie swoich marzeń.
Wsparcie akcji
Projekt „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata” wystartował na początku września. W połowie września ruszyła także kampania reklamowa, która obejmuje telewizję (Polsat, TV4, TVN, TVN7 oraz stacje tematyczne z pakietu Polsatu, AtMedia i Discovery) i Internet (najpopularniejsze polskie serwisy, m.in. Youtube, Nasza Klasa, Pudelek, Demotywatory, Kwejk) oraz materiały promocyjne w miejscu sprzedaży.
Za kreację i realizację spotów (30 i 10- sekundowych) odpowiada BBDO, za zakup mediów – OMD Media Direction, a działania public relations – Multi Communications.
Lay’s o smaku sałatki greckiej / Lay’s o smaku żeberek w miodzie – informacje o produkcie:
Dostępna gramatura: 28 g i 150 g
Sugerowana cena detaliczna : 28g – 1,10 zł; 150 g – 3,99 zł
PepsiCo