Marketing & Reklama

Chrzanowska Manufaktura Wędlin z kampanią “Tak to się robi!”

Chrzanowska Manufaktura Wędlin rozpoczyna emisję telewizyjnej kampanii “Tak to się robi!”. Spoty dedykowane nowej linii produktów – “Kruche z Chrzanowa” – emitowane będą na antenach telewizji ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych. W Chrzanowskiej Manufakturze Wędlin (ChMW) szynki i kiełbasy powstają ze starannie wyselekcjonowanego mięsa w oparciu o oryginalne receptury. Wędliny z Chrzanowa smakują jak te, których smak pamiętamy sprzed lat. Reklama TV: “Tak to się robi!” to hasło przewodnie trwającej właśnie kampanii kompetencyjnej Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Na jej […]

Marka LION w nowej kampanii reklamowej

W połowie stycznia, należąca do firmy Nestlé, marka LION wystartowała z nową kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem: „Poradnik Przywódcy Stada”. Swoim zasięgiem kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w serwisie YouTube i na fanpage’u marki LION na Facebooku oraz banery na największych portalach internetowych. Dodatkowo na potrzeby kampanii powstały oryginalne materiały POS, które w trakcie trwania kampanii pojawiają się w sklepach. Nowa kampania marki LION ma na celu wzmocnienie wizerunku oraz przybliżenie wartości marki, ważnych […]

Bakoma reklamuje jogurt 7 zbóż MEN

Na początku lutego ruszyła nowa kampania Bakomy promująca owocowy jogurt  7 zbóż MEN. W reklamach i kampanii sponsoringowej w telewizji i Internecie pojawią się ponownie brand heroes marki – Kłosiaki, które na zasadach kontrastu, zabawnie wskazują, czym różni się świat mężczyzn i kobiet. Nowa kampania Bakomy skierowana jest głównie do mężczyzn. Promowany jest owocowy jogurt 7 zbóż MEN. W ramach prowadzonych działań realizowana jest kampania spotowa oraz sponsoringowa m.in. w TV i kanałach tematycznych. Nowy spot reklamowy […]

Żywiec promuje akcję “Seans z Żywcem”

Polskie kino doceniane jest licznymi nagrodami i wyróżnieniami. Dowodem na to są dzisiejsze nominacje do Oscara filmu „Ida” w kategoriach najlepszy film nieanglojęzyczny oraz najlepsze zdjęcia. Każdy, kto nie widział jeszcze tej znakomitej produkcji może wejść na www.101filmow.pl, wpisać kod spod kapsla lub zawleczki piwa Żywiec, w promocyjnym opakowaniu i nadrobić zaległości przed ceremonią rozdania nagród. Aktywacja „Seans z Żywcem” umożliwia obejrzenie jednych z najlepszych i wielokrotnie nagradzanych na całym świecie filmów, które na stałe zapisały […]

Delecta rozgrzewa nową kampanią Owocowego kubka

Z początkiem roku wystartowała zimowa kampania rozgrzewających smakiem kisieli Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja na łamach telewizji, radia oraz na outdoorze potrwa do końca lutego br. Owocowy kubek Delecta to linia jednoporcjowych kisieli, które doskonale sprawdzą się jako szybka, gorąca przekąska w mroźne dni. W  ofercie producent poleca unikalne owocowe smaki: czarny bez, śliwkowy, rabarbarowy i inne. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości produktu oraz jego atrybutów w kontekście sezonu zimowego. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano przed prognozą pogody w telewizji Polsat […]

Druga odsłona kampanii kiełbasek Degustino

Kiełbaski klasyczne Degustino

Z początkiem stycznia br. ruszyła kolejna odsłona, ogólnopolskiej kampanii Degustino. Bilboardy sponsorskie emitowane są na antenie TVN . Celem trwającej się właśnie kampanii jest wsparcie wprowadzenia produktu na rynek. Degustino to pierwsza linia kiełbasek premium Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin dla prawdziwych smakoszy.  Swój wyjątkowy smak zawdzięczają doskonale przygotowanym recepturom i odpowiedniej kompozycji przypraw. Degustino są pasteryzowane jak dawniej przetwory domowe, co gwarantuje naturalność i właściwości odżywcze. Charakteryzują się także wyjątkową mięsnością – zawierają nawet 93% mięsa. Kiełbaski Degustino nie […]

Milka wspiera akcję Szlachetna Paczka

Milka wspiera ogólnopolską akcję Szlachetna Paczka – inicjatywę, która co roku angażuje tysiące ludzi w całej Polsce. Aby organizacja i jej wolontariusze mogli przez cały rok aktywnie działać, Milka przekazała pół miliona złotych. Poprzez nowy, świąteczny spot reklamowy, dedykowane materiały POS oraz stronę internetową www.fioletowastrona.pl marka chce także zachęcić Polaków do wsparcia akcji i przypomnieć, że pomoc ma szczególnie silną moc, kiedy pomaga się razem. Szlachetni i delikatni Delikatność, szlachetność i chęć pomocy innym to wartości […]

Wystartowała kampania reklamowa soków pomidorowych Fortuna

Sok pomidorowy Fortuna

6 października ruszyła kampania reklamowa soku pomidorowego Fortuna, wspierająca całą linię soków pomidorowych i warzywnych marki. Działania komunikacyjne potrwają pięć tygodni. Celem kampanii jest pokazanie wyjątkowej cechy soków pomidorowych (niska kaloryczność – zaledwie 17 kalorii w 100 ml soku pomidorowego Fortuna) i zachęcenie do ich spożywania. W spocie marka chwali się także zdobyciem aż trzech gwiazdek i prestiżowej nagrody w międzynarodowym konkursie na najlepszy smak – Superior Taste. Reklamy będą emitowane m.in. w TVP, Polsacie, TVN i […]

Multilogika w POLOmarkecie – kupuj więcej, płać mniej

Pod takim hasłem 1 października rozpoczęła się największa w historii sieci sklepów POLOmarket kampania reklamowa. Szeroko zakrojone działania w mediach potrwają do końca roku. Motyw przewodni kampanii stanowi pojęcie Multilogiki – jako nowej filozofii kupowania w POLOmarkecie. Koncepcję wyjaśnia i twórczo rozwija bohater marki – Profesor. W tę postać wcielił się znakomity aktor Piotr Fronczewski. Na czym polega Multilogika i jak korzystać z multilogiczności na co dzień – naukowiec opowiada w lekkich spotach obyczajowo-komediowych. Wykreowana przez pana Piotra […]

Polmlek reklamuje mleko Łagodne

Z początkiem października startuje intensywna kampania telewizyjna mleka ŁAGODNE firmy Polmlek. Kampania ma charakter informacyjny a jej celem jest przedstawienie kluczowych benefitów produktu, którymi są: obniżona o 80% wartość laktozy, lekkostrawność, naturalnie słodki smak oraz wartości odżywcze zwykłego mleka. Spot 30” i 15” będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz stacjach tematycznych TVN, Polsat, TVP i TV4. Hasłem kampanii jest „Mleko ŁAGODNE dla każdego, bez wyjątku!”. Mleko ŁAGODNE należy do portfolio Grupy […]