Marketing & Reklama

Multilogika w POLOmarkecie – kupuj więcej, płać mniej

Pod takim hasłem 1 października rozpoczęła się największa w historii sieci sklepów POLOmarket kampania reklamowa. Szeroko zakrojone działania w mediach potrwają do końca roku. Motyw przewodni kampanii stanowi pojęcie Multilogiki – jako nowej filozofii kupowania w POLOmarkecie. Koncepcję wyjaśnia i twórczo rozwija bohater marki – Profesor. W tę postać wcielił się znakomity aktor Piotr Fronczewski. Na czym polega Multilogika i jak korzystać z multilogiczności na co dzień – naukowiec opowiada w lekkich spotach obyczajowo-komediowych. Wykreowana przez pana Piotra […]

Polmlek reklamuje mleko Łagodne

Z początkiem października startuje intensywna kampania telewizyjna mleka ŁAGODNE firmy Polmlek. Kampania ma charakter informacyjny a jej celem jest przedstawienie kluczowych benefitów produktu, którymi są: obniżona o 80% wartość laktozy, lekkostrawność, naturalnie słodki smak oraz wartości odżywcze zwykłego mleka. Spot 30” i 15” będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz stacjach tematycznych TVN, Polsat, TVP i TV4. Hasłem kampanii jest „Mleko ŁAGODNE dla każdego, bez wyjątku!”. Mleko ŁAGODNE należy do portfolio Grupy […]

Owocowa Poczta Jogurtowa – nowy konkurs Bakomy

Ruszył internetowy konkurs firmy Bakoma – „Owocowa Poczta Jogurtowa”. Na fanpage’u „Nieidealna”, promującym markę Premium Gold, można wygrać markowe zegarki i aż 90 zestawów prezentów. Wystarczy zaproponować najciekawsze rozwiązanie „nieidealnej sytuacji”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja content marketingu Goldbach Interactive (Poland). Aby wziąć udział w konkursie „Owocowa Poczta Jogurtowa”, należy polubić fanpage „Nieidealna” na Facebooku oraz wymyślić kreatywne wyjście z opisanej w aplikacji konkursowej niecodziennej sytuacji, w której znaleźć się może każda kobieta. Codziennie […]

Kampania mobilna i nowe narzędzie wsparcia marki DrWitt

Ruszyła nowa mobilna kampania reklamowa DrWitt, jednej z najbardziej innowacyjnych marek w portfolio Agros-Nova. To pierwsza tego typu kampania marki DrWitt w Polsce. Na trasach w całej Polsce pojawiły się ciężarówki z mobilną reklamą marki DrWitt. Celem działań jest budowanie dodatkowego zasięgu i świadomości marki przy użyciu nośników o długim czasie funkcjonowania. Hasło marki („Inwestycja w zdrowie”) oraz wizerunek produktów będą prezentowane zarówno na przestronnej  powierzchni bocznej naczepy, jak i na powierzchni tylnej naczepy ciężarówki. […]

Ogólnopolska kampania marki Olewnik

Olewnik kampania

W połowie września ruszyła kampania wizerunkowa marki Olewnik, oparta na nowej strategii komunikacji wypracowanej z agencją Saatchi&Saatchi. Jej pierwszą odsłonę można zobaczyć w spocie produktowym emitowanym na antenach między innymi: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kuchnia+, domo+ oraz TTV. Nowa kampania jest kontynuacją trwającej od maja kampanii reklamowej flagowego produktu firmy Olewnik, Perfekcyjnej Suchej Krakowskiej. W ramach działań ATL do końca września, odsłona nowej kampanii wraz z reklamą produktu pojawi się w telewizji, w formie spotów […]

Delecta reklamuje Łatwe ciacho

Łatwe Ciacho Delecta

Pod hasłem Łatwe ciacho zawsze pod ręką! 15 września br. startuje telewizyjna odsłona kampanii reklamowej pierwszego na polskim rynku ciasta z mikrofalówki, firmowanego marką Delecta. Dodatkowe działania obejmą Internet i punkty sprzedaży. Komunikacja ma charakter zarówno produktowy jak i wizerunkowy. Jej celem jest informacyjne wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu Delecty w segmencie słodkich przekąsek oraz edukacja w zakresie jego specyfiki. W kampanii po raz pierwszy pojawia się nowy claim marki: Delecta. Delektuj się. Łatwe ciacho to słodka przekąska […]

Już w październiku nowa kampania telewizyjna marki Jawo

Jawo

W październiku br. rusza nowa kampania promocyjna firmy Jawo – jak co roku, tak i jesienią 2014 Jawo będzie reklamowało swoje produkty w telewizji. Kampania obejmuje sponsoring wybranych programów telewizyjnych. Billboardy sponsorskie emitowane będą na antenach ogólnopolskich stacji: TVP1, TVP2, TVN i TVN7. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i popularyzacja produktów wśród konsumentów. W billboardzie sponsorskim promowane są Pierogi z serem i truskawkami. Jawo to polska firma rodzinna, która produkuje mrożone dania gotowe- ręcznie […]

Dzik Polski Cydr z certyfikatem “Doceń Polskie”

Dziki Cydr

Polskim produktom najwyższej jakości już po raz trzynasty w historii przyznano certyfikaty „Doceń Polskie”. Za swój naturalny i niepowtarzalny smak, certyfikat otrzymał również Dzik Polski Cydr. Program „Doceń Polskie” realizowany jest już od 2011 roku i ma na celu wspieranie rodzimych produktów najwyższej jakości. Certyfikaty mogą otrzymywać jedynie wyroby posiadające polski akcent, a więc produkowane na terenie naszej kraju. Warto podkreślić, że nie wszystkie produkty biorące udział w audycie zostają nagrodzone. Specjalne godło promocyjne otrzymują […]

Nowy konkurs marki HIT

Imprezowe Ciacho

18 sierpnia wystartował nowy konkurs organizowany przez firmę Bahlsen, producenta marki HIT – przy współpracy z agencją reklamową The Digitals. Do wygrania jest… domówka. O nagrody można walczyć do 28 września 2014. Zasady konkursu: Chciałbyś by Łoś zorganizował Ci DOMÓWKĘ? Zgłoś się do konkursu! Co musisz zrobić? wybierz atrakcje, które Łoś ma zorganizować na Twoje party zaproś znajomych nazwij swoją imprezę w odjechany sposób kreatywnie OPISZ, dlaczego powinna się odbyć Pamiętaj! MUSISZ PRZEKONAĆ ŁOSIA – to […]

Powrót do szkoły z marką Grześki

Grześki Plakat - Powrót do szkoły

Marka Grześki rozpoczęła ogólnopolską  akcję promocyjną ”Back to school”, przygotowaną z myślą o dzieciach wracających do szkoły. Na najmłodszych wielbicieli słodkich wafelków czeka ponad 170 tys. zeszytów szkolnych, w oryginalnym, grześkim stylu. Akcja realizowana będzie w sieci  placówek handlu tradycyjnego do 31 sierpnia 2014. Wakacje już na półmetku. Z myślą o zbliżającym się roku szkolnym marka Grześki przygotowała wyjątkową promocję „Back to school”, która sprawi, że grześkie wafelki pojawią się w szkolnych plecakach nie tylko […]