Rolmlecz przybliża tradycje mleczarskie

Rolmlecz od mleczarza„Gdybyśmy my, mleczarze robili reklamę, tradycję byśmy Wam pokazali” – właśnie tymi słowami rozpoczyna się debiut telewizyjny marki Rolmlecz. Spot reklamowy powstał w ramach trwającej od maja ogólnopolskiej kampanii pt. „Od mleczarzy. Tradycyjnie z krówką”. Tej jesieni, do standardowych działań promocyjnych, dołączy także reklama telewizyjna. Konsumenci zobaczą w niej mleczarzy, którzy z sentymentem i uśmiechem na twarzy pokazują nam ulubione momenty, swojej codziennej pracy.

We wrześniu pierwszy raz w historii marka Rolmlecz pojawi się w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej. W 15- i 30-sekundowych spotach mleczarze, pokażą miłośnikom marki kilka kadrów ze swojej pracy. To, jak ze starannością dbają o każdy szczegół, tradycję i pyszny smak produktów tworzonych z pasji. Nadrzędne wartości dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol to tradycja, poszanowanie lokalności oraz regionalnych zwyczajów mleczarskich przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Marka Rolmlecz umiejętnie wiąże wieloletnie doświadczenie mleczarzy z oczekiwaniami współczesnych konsumentów.

– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

W ramach działań stworzono również dedykowaną stronę internetową www.odmleczarzy.pl, na której znajdują się wszystkie najważniejsze informacje o marce i produktach. Na użytkowników czekają przepisy kulinarne, historie mleczarzy, a także quiz wiedzy o marce.

Rolmlecz, marka Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol to niezmienny skład i przywiązanie do tradycyjnego, niepowtarzalnego smaku. Najbardziej rozpoznawalnym produktem, uwielbianym przez konsumentów od lat 80. jest serek homogenizowany waniliowy, nazywany przez konsumentów „serkiem z krówką”. Uśmiechnięte zwierzątko w kuchennym fartuszku wzbudza ogromną sympatię, dlatego legendarny symbol jest nadal nierozerwalnie związany z marką.

Smak serka homogenizowanego Rolmlecz pokochało już kilka pokoleń Polaków. W tym roku do rodziny liczącej prawie 40 różnych propozycji produktowych dołączyły smakowite nowości, takie jak jogurt pitny waniliowy, mleko świeże o zawartości tłuszczu 2% i 3,2%, śmietanka UHT 18%, a także żółte sery w plastrach 150 g – ementaler czarnoleski, salami i klasyczna gouda.

Reklama TV:

***
Spółdzielnia mleczarska Mlekpol w Grajewie jest jednym z największych producentów mleka i wyrobów mleczarskich w Polsce i w Europie. Siła Mlekpolu tkwi w ludziach, którzy go tworzą. Wspólna pasja, praca i zaangażowanie sprawiają, że już od ponad 40 lat Spółdzielnia sukcesywnie się rozwija. W 2020 r. Mlekpol skupił blisko 2 mld litrów mleka, co stanowi ponad 16% całego skupu mleka w Polsce. To ponad 5 milionów litrów mleka dziennie, od około 9000 producentów, członków Spółdzielni. Produkty Mlekpolu powstają w 13 nowoczesnych i wysoko wyspecjalizowanych zakładach przetwórczych. Spółdzielnia przez lata nieprzerwanie dba o kolejne pokolenia konsumentów, tworząc różnorodny, nowatorski asortyment. Od czterech dekad na polskich stołach pojawiają się produkty marek, takich jak: Łaciate, Milko, Mazurski Smak, Rolmlecz i Maślanka Mrągowska.

Mlekpol

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Dorota Grabowska, Łaciate, Maślanka Mrągowska, Mazurski Smak, Milko, Mleczarstwo, Mleczarstwo w Polsce, Mleko, Mlekpol, Nabiał, Polskie mleko, Producenci mleka, Producent mleka
Dwa nowe masła Łaciate – osełka 300 oraz 500 gramów

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie, właściciel marki Łaciate, rozszerza asortyment masła Łaciate i wprowadza na rynek dwa nowe produkty: osełka...

Zamknij