Marketing & Reklama

Goplana Jeżyki wraca na ekrany

Jeżyki Goplna kampania 09 2018

We wrześniu rozpoczęła się silna kampania reklamowa Goplana Jeżyki, w której marka zaprasza do wszechświata zmysłowych, czekoladowych wrażeń. Jeżyki to wyjątkowe ciastka najeżone bakaliami, zatopione w karmelu i oblane pyszną czekoladą Goplana. Znane i uwielbiane przez wielu amatorów słodyczy. Działania reklamowe marki Jeżyki prowadzone są w wielu stacjach telewizyjnych oraz Internecie. Goplana

Grześki & paczka Jazda do szkoły – odjazdowa promocja marki Grześki

Grześki jazda do szkoły

W połowie sierpnia wystartowała ogólnopolska akcja promocyjna marki Grześki. Producent kultowych wafelków oferuje słodycze w atrakcyjnych cenach w związku ze zbliżającym się nowym rokiem szkolnym. Akcja Grześki & paczka Jazda do szkoły potrwa do połowy września. Marka Grześki przygotowała specjalną ofertę promocyjną dla dzieci wracających do szkół. Wszystkim uczniom producent kultowych wafelków oferuje przekąski w atrakcyjnych cenach. Na dodatkowych ekspozycjach z wyróżniającą się grafiką szkolnego autobusu, dostępnych w punktach sprzedaży, znajdują się wafelki Grześki, batony Jeżyki […]

Jak komunikować marki retail w social mediach?

Retail

Duża konkurencja na rynku marketingu internetowego sprawia, że przedsiębiorcy muszą korzystać z kreatywnych projektów i obejmują działalnością coraz szersze pola zainteresowań swoich konsumentów. Współczesny sklep spożywczy nie oferuje już jedynie towarów codziennego użytku. Standardem są obsługa kart płatniczych, liczne promocje, programy lojalnościowe, podgrzewane produkty spożywcze, kurczak z grilla, a nawet wydzielone bistro, w którym dostaniemy hot-dogi, zapiekanki, croissanty, kawę lub herbatę. Powszechna jest opinia, że branża handlu detalicznego artykułami spożywczymi dopiero zaczyna zanurzać się w […]

Słodycze, media społecznościowe i młodzież

Ciacho

Koniec minionego roku minął firmie I.D.C. Holding pod znakiem wprowadzenia nowego produktu. Słodycze sygnowane marką Góralki wzbogaciły się o kruche ciasteczka w dwóch wersjach smakowych. Ich premierze towarzyszyła kampania reklamowa prowadzona za pośrednictwem profili społecznościowych. Do Facebooka, Instagrama i Wykopu dołączył Snapchat, który stał się jednym z głównych kanałów emisji materiałów reklamowych. Kampania „3 x CIACHO” realizowana dla Góralki Ciacho przez agencję Abanana obejmowała przede wszystkim działania na nowym kanale komunikacji, czyli na Snapchacie. Projekt […]

Wystartowała wielka kampania reklamowa Black Energy Drink – Win the Game

Black Energy Drink - Win the Game

W najnowszej kampanii marki Black Energy Drink, należącej do FoodCare Group, wystąpiły zawodniczki Legends Football League. Kampania wystartowała w połowie grudnia i potrwa do końca lutego 2018 r. Druga faza działań, która rozpoczęła się 8 stycznia, obejmie swoim szerokim zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, Internet, w tym social media. Tematem wiodącym kampanii jest Legends Football League (LFL) – kobieca liga futbolową, uosobienie amerykańskiego snu o realizacji marzeń i zwycięstwie, bijąca rekordy popularności i oglądalności w […]

Rusza nowa kampania marki Krakuski – „Tradycja z nutą nowoczesności”

Krakuski - nowa kampania

Jeden z czołowych producentów ciastek – marka Krakuski wprowadza nową platformę komunikacji „Tradycja z nutą nowoczesności”. Działania w ramach kampanii 360° będą mocno widoczne we wszystkich ważnych dla marki mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania jest kolejnym, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur, elementem nowej strategii marki. Już 6 listopada ukaże się premierowy spot TV, który zainauguruje wprowadzenie nowej platformy komunikacji marki – „Tradycja z nutą nowoczesności”. W zaplanowanej na okres najbliższych miesięcy kampanii […]

OSHEE Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski od sierpnia 2018 r.

OSHEE & PZPN

OSHEE, lider na rynku napojów funkcjonalnych w Polsce, i Polski Związek Piłki Nożnej rozszerzają dotychczasową współpracę! Na mocy podpisanej w poniedziałek na konferencji PZPN umowy marka OSHEE uzyska status Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej, który będzie obowiązywać od sierpnia 2018 roku. W ramach umowy OSHEE uzyskało prawo do używania Tytułu Sponsorskiego, jak również do posługiwania się logotypem kompozytowym oraz do używania grupowego wizerunku Piłkarskiej Reprezentacji Polski, Reprezentacji Polski U-21 oraz Reprezentacji Polski Kobiet […]

Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

Wawel GORZKA czekolada

Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Właśnie wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach. Wawel, marka z ponad stuletnią tradycją, przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów. Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z […]

Batony Bakalland BA! w kampanii reklamowej “Pełen natury”

Batony Bakalland BA!

Bakalland – polski producent bakalii i przekąsek zbożowych, rozpoczął kampanię reklamową udoskonalonej linii batonów BA!. Najnowsza linia przekąsek zbożowych Bakalland BA! pozbawiona jest syropu glukozowego i tłuszczów utwardzonych, dzięki czemu wpisuje się w aktualne trendy zdrowotne i żywieniowe. W kampanię została zaangażowana ambasadorka marki – Katarzyna Bujakiewicz. Batony Bakalland BA! to doskonała propozycja przekąski dla osób, które chcą urozmaicić swoją dietę smacznymi i zdrowymi produktami, stworzonymi z najlepszej jakości bakalii i zbóż. Hasło kampanii: „Pełen […]

Jakie korzyści może przynieść RTM (Real Time Marketing)?

RTM, czyli Real Time Marketing to zjawisko, które pojawiło się kilka lat temu i od razu zdobyło dużą popularność. Głównie dzięki mediom społecznościowym oraz Internetowi. Stało się tak, ponieważ współcześnie bardzo szybko jesteśmy w stanie przekazywać informacje oraz komunikować się. Jak wykorzystywać trendy w komunikacji swojej marki i dlaczego warto to robić szybko? Dowiesz się właśnie z tego artykułu. Czym jest RTM? RTM, czyli Real Time Marketing jest marketingiem czasu rzeczywistego. Wraz z postępem technologicznym […]