Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym

Goplana BreakWystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem “Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej.

Goplana Break to linia batoników impulsowych z lekkim kremem w 3 smakach, wprowadzona na rynek z początkiem bieżącego roku. Wiosną marka będzie promowana pod hasłem “Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych (we współpracy z zasięgowymi influencerami oraz na YouTube).

Ponadto, dla linii Goplana Break zaplanowano product placement w programie kulturalnym „Rezerwacja” na Onet.pl, sampling w sklepach modowych i kampanię billboardową w największych miastach Polski. Sprzedaż w punktach handlowych wesprą dedykowane ekspozycje POS.  Działania potrwają do końca maja br.

Goplana

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Batony, Czekolada, Goplana, Goplana Break, Kampania reklamowa, Producent czekolady, Producent słodyczy, Reklama
KitKat Green Tea Matcha
Nowy KitKat Green Tea Matcha – poczuj smak prosto z Japonii!

Odpowiadając na oczekiwania miłośników czekolady z całego świata Nestlé wprowadza na rynek europejski nowy KitKat Green Tea Matcha. Ten wyjątkowy...

Zamknij