Aktualności

Grześki & paczka Jazda do szkoły – odjazdowa promocja marki Grześki

Grześki jazda do szkoły

W połowie sierpnia wystartowała ogólnopolska akcja promocyjna marki Grześki. Producent kultowych wafelków oferuje słodycze w atrakcyjnych cenach w związku ze zbliżającym się nowym rokiem szkolnym. Akcja Grześki & paczka Jazda do szkoły potrwa do połowy września. Marka Grześki przygotowała specjalną ofertę promocyjną dla dzieci wracających do szkół. Wszystkim uczniom producent kultowych wafelków oferuje przekąski w atrakcyjnych cenach. Na dodatkowych ekspozycjach z wyróżniającą się grafiką szkolnego autobusu, dostępnych w punktach sprzedaży, znajdują się wafelki Grześki, batony Jeżyki […]

Mrożone nowości od marki Konspol

Burger wołowy Konspol

Marka Konspol poszerzyła swoją ofertę o nowe produkty z kategorii dań mrożonych. Do obrotu weszły frytki z kurczaka o smaku ketchupu, burgery wołowe i snacki z kurczaka. To doskonałe uzupełnienie oferty marki o kolejne oryginalne dania. Mrożone nowości wzbogacają ofertę dań gotowych marki Konspol. Są doskonałą kulinarną propozycją dla wszystkich, którzy cenią wygodę w przygotowywaniu posiłków. W ofercie marki znajdują się: Frytki z kurczaka o smaku ketchupu – smakowita nowość od marki Konspol, która zadowoli […]

Jak komunikować marki retail w social mediach?

Retail

Duża konkurencja na rynku marketingu internetowego sprawia, że przedsiębiorcy muszą korzystać z kreatywnych projektów i obejmują działalnością coraz szersze pola zainteresowań swoich konsumentów. Współczesny sklep spożywczy nie oferuje już jedynie towarów codziennego użytku. Standardem są obsługa kart płatniczych, liczne promocje, programy lojalnościowe, podgrzewane produkty spożywcze, kurczak z grilla, a nawet wydzielone bistro, w którym dostaniemy hot-dogi, zapiekanki, croissanty, kawę lub herbatę. Powszechna jest opinia, że branża handlu detalicznego artykułami spożywczymi dopiero zaczyna zanurzać się w […]

Sensit debiutuje na rynku

Sensit debiutuje na rynku

Portfolio firmy Politan uzupełnia nowa marka. Do Gosi, Amigo oraz Heliosa dołącza Sensit, specjalista od chemii gospodarczej. Sensit to marka środków chemicznych, a wśród nich specjalistyczne płyny czyszczące do podłóg, emulsje do ochrony i nabłyszczania podłóg i spraye do rozwiązywania domowych problemów. W ciągu ostatnich dwóch lat nastąpił bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży naszych produktów do pielęgnacji obuwia marki Helios. Przede wszystkim kluczowe były rozbudowa oferty i dotarcie do nowych klientów. Doszliśmy do wniosku, że chemia […]

25 lat Mentos w Polsce: czy wiecie, że słynny cukierek narodził się w Krakowie?

Mentos

Perfetti Van Melle – jeden z największych producentów słodyczy na świecie, m.in. popularnych cukierków Mentos czy lizaków Chupa Chups, od ćwierć wieku jest obecny na polskim rynku. Kto wie, jak wyglądałyby specjały tej firmy, gdyby nie podróż braci Van Melle do Polski na początku XX wieku? Niewielki, na pierwszy rzut oka niepozorny cukierek, który zrobił ogromną karierę na całym świecie. Mentos, bo o nim mowa, jest doskonale znany każdemu miłośnikowi słodyczy. W Polsce pojawił się na […]

Wielka moc niewielkich nasion – olej rzepakowy marki Rapso

Olej rzepakowy Rapso

Niekiedy ogromny wkład w powstawanie potraw ma to, czego nie widać na pierwszy rzut oka. Niewielkie składniki stają się spoiwem, które tworzy idealnie dobraną kompozycję smaków. Tak właśnie działa 100% olej rzepakowy marki Rapso. Choć nie widać go w gotowych daniach, odgrywa ważną rolę podczas przygotowywania posiłków. Wydobywa naturalny smak potraw i dostarcza niezbędnych substancji odżywczych mających pozytywny wpływ na nasze zdrowie. Jednym ze składników jest jakość Wyjątkowy charakter oleju Rapso opiera się na starannej […]

Najlepszy przewoźnik dla branży FMCG – jak go wybrać?

Najlepszy przewoźnik dla branży FMCG

Raporty Unii Europejskiej dotyczące strat żywności wskazują, że wynoszą one ponad 173 kg rocznie w przeliczeniu na mieszkańca. Za część z nich odpowiedzialna jest branża transportowa, m.in. za straty związane z uszkodzeniem towarów oraz wynikające z braku utrzymania odpowiednich warunków klimatycznych. Z roku na rok rośnie liczba przepisów mająca poprawić unijne statystyki. Problem odpowiedniego transportu w branży spożywczej i towarów szybko psujących zyskuje na znaczeniu ponieważ, jak wynika z raportu „European Retail in 2018” opublikowanego […]

Konferencja Digital Signage Trends 2018

Digital Signage Trends

Jubileuszowa, piąta edycja konferencji Digital Signage Trends odbędzie się 13 września br. w Warszawie. W trakcie spotkania omówione zostaną kluczowe zagadnienia i trendy z zakresu komunikacji cyfrowej, w tym: budowa i wdrożenie systemów DS, interaktywne formy przekazu reklamowego, kreacja kontentu, aktualizacja i zarządzanie treścią przez Internet, rodzaje rozwiązań dedykowanych dla sektorów reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. W strefie EXPO będzie można natomiast wziąć udział w warsztatach oraz zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami produktowymi. Wydarzenie organizowane jest pod […]

Dwa nowe smaki od Mirindy – Mandarynka oraz Czerwona pomarańcza

Mirinda dwa smaki

Kampania pod hasłem „Za dobre, by wybrać” wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy – mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy. W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli wziąć udział w „Bitwie smaków”. Głosując zdecydowali, który z nowych smaków ma pozostać w sprzedaży. Tym razem konsumenci mogą przenieść się w stan cytrusowej rzeczywistości, delektując się soczystym smakiem Czerwonej Pomarańczy oraz pysznym smakiem Mandarynki. W zakręconym spocie TV Mirindy ponownie występuje niecodzienny dwugłowy sprzedawca. Tym razem przenosi […]

Polskie oleje Olandia – czyli jak powstaje silna, polska marka?

Olandia oleje

Czy wysokiej jakości produkt wystarczy, aby sam się sprzedał? Czy jakość obroni się sama? Choć chcielibyśmy, aby tak było, rzeczywistość często jest bardzo brutalna. Bo jak klienci mają dowiedzieć się i uwierzyć w wyjątkowość naszego produktu, skoro nigdy o nim wcześniej nie słyszeli? Firma Złoto Polskie jest producentem wysokiej jakości olejów tłoczonych na zimno. Rodzinne przedsiębiorstwo powstało w 2002 roku. Firma posiada obecnie trzy brandy: Olandia, Revitalen oraz oleje 10-stopniowe. Początkowo firma działała w kanale […]