Aktualności

O nowościach produktowych SM Mlekpol opowiada Ewa Gromadzka, kierownik marketingu

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa wprowadziła nowe produkty do polskich sklepów. Rozmowa z Ewą Gromadzką, kierownikiem Marketingu SM Mlekpol w Grajewie. Pod koniec maja na półkach sklepowych pojawi się kolejny wyrób Mlekpolu pod marką Łaciate. Co to będzie? Będą to Łaciate śmietany naturalne. Powstały z najwyższej klasy śmietanki  z dodatkiem żywych kultury bakterii mlekowych. To cały skład, tylko dwa komponenty. Są delikatne, organicznie ukwaszone. Mają tradycyjny smak polskiej, wiejskiej śmietany, który konsumenci pamiętają z dzieciństwa. Śmietany […]

Przyszłość rynku kofeiny – co producenci mogą zaoferować oprócz kawy i napojów energetycznych?

Po kawę sięga cały świat. Z reguły po to, aby dodać sobie energii i wzmocnić koncentrację. Ilość wypijanych kaw stale rośnie, co oznacza, że zapotrzebowanie na pobudzenie jest nadal niezaspokojone. Nic więc dziwnego, że obok tego segmentu rynku, prężnie działa branża napojów energetyzujących, które są najpopularniejszym substytutem kawy. Już w 2016 roku przekroczył on wartość 1 mld zł, a z każdym kolejnym rokiem liczba ta rośnie wraz ze wzrostem popytu na te napoje. Szacuje się, […]

Dynamiczny wzrost SPAR w I kwartale 2018 roku

SPAR

SPAR Polska odnotował wzrost obrotów w I kwartale 2018 r. aż o 21,37%, w porównaniu do analogicznego okresu roku 2017, przy wzroście like for like na poziomie 8,35%. Firma kontynuuje rozwój sieci, raportując dynamiczne wzrosty po zamknięciu ubiegłego roku rekordową kwotą ponad 1 170 mln zł obrotu. Wskaźnik LfL, porównujący sprzedaż tych samych placówek w chwili obecnej i przed rokiem, dający możliwość zmierzenia efektywności sklepów, oceny ich kondycji oraz tempa rozwoju sieci SPAR Polska liczącej […]

100% natury ze świeżych owoców – Soki Limenita

Pomarańczowy, ananasowy, grejpfrutowy… każdy ma swój ulubiony sok.  Soki owocowe są pełne witamin i błonnika pokarmowego, szklanka soku to świetny sposób na zdrowy początek dnia. Ważne by podczas zakupów wybierać produkty 100% naturalne, bez sztucznych dodatków i wyciskane ze świeżych owoców, takie soki ma w swojej ofercie marka Limenita. Soki owocowe cieszą się dużą popularnością przez cały rok, a każdy ma swój ulubiony. Możemy wybierać pośród wielu rodzajów od klasycznych pomarańczowych, grejpfrutowych, ananasowych poprzez tropikalne, […]

Nowość – Pyszny Czekodżem od Łowicza

Lubimy się rozpieszczać, dbać o siebie i sprawiać sobie przyjemności. Chwile poświęcone tylko sobie karmią nasze zmysły, dzięki czemu odczuwamy świat intensywniej. To właśnie za sprawą takich momentów czujemy się szczęśliwe i zrelaksowane. Dlatego wciąż pragniemy ich więcej i szukamy nowych, zaskakujących doznań. Teraz dostajemy je od Łowicza! Niesamowicie zadziałają na nasze zmysły, pozwolą je nakarmić dosłownie i w przenośni. Marka stworzyła bowiem innowację, jakiej jeszcze nie było – przepyszne czekodżemy w czterech zniewalających smakach. […]

Retail Summit 2018 – podsumowanie

Retail Summit 2018

W dniach 13-14 marca 2018 roku w warszawskim hotelu Hilton odbył się kongres Poland & CEE Retail Summit 2018 –  najważniejsze i najbardziej reprezentatywne spotkanie polskiego sektora handlu i FMCG.  Każdego roku gromadzi ponad 1000 uczestników największych firm działających na polskim rynku. Forum stało się miejscem silnie integrującym wszystkich graczy branży. Jubileuszową, 10. edycję Retail Summit w ramach inspiracji zza oceanu rozpoczął wykładem Paul Misener – Vice President for Global Innovation Policy and Communications, AMAZON […]

Bracia Sadownicy – nowa marka na polskim rynku

Bracia Sadownicy

Sad to nasz dom… – mówią założyciele marki Bracia Sadownicy. Tłoczą, musują, przecierają, ale przede wszystkim uprawiają jabłka. Wiedza o tych owocach w ich rodzinie przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. Wiedzą o nich wszystko. Ich doświadczenie, pasja oraz miłość do sadu pozwoliła stworzyć nową markę na polskim rynku. Wszystko zaczęło się w Śmiłowicach W niewielkiej miejscowości na Kujawach w 1905 roku Józef Jędrzejewski zaczął uprawiać warzywa, a następnie owoce. W jego ślady poszły kolejne […]

Rozpoczęła się X edycja Kongresu Poland & CEE Retail Summit 2018

Retail Summit 2018

Już po raz dziesiąty, w dniach 13-14 marca 2018 w Hotelu Hilton w Warszawie zbiera się elita polskiego handlu, reprezentująca wiodące sieci handlowe i producentów FMCG podczas Poland & CEE Retail Summit 2018. Przegląd Handlowy już po raz 5. ma zaszczyt objąć swoim patronatem to niezwykle ważne wydarzenie branżowe. Tradycyjnie zwieńczeniem pierwszego dnia Kongresu będzie uroczysta gala wręczenia nagród „Retailer of the Year. Wybrany przez Dostawców 2017”, wyróżniających najlepsze sieci w głównych formatach handlowych. To jedyne wyróżnienie na rynku […]

Actimel z nowymi smakami

Actimel Granat

W marcu na sklepowych półkach pojawią się dwie oryginalne propozycje od Actimela: o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód goji. Wprowadzenie nowych smaków będzie wsparte ogólnopolską kampanią w TV, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży, opartą na haśle „Wstrząśnij swoim porankiem”. Nowe smaki dostępne będą w atrakcyjnych, przyciągających uwagę opakowaniach o gramaturze 4 x 100 g. Actimel przygotował dwa zaskakujące smaki: granat, jagody i korzeń maca oraz mango, kurkuma i jagody […]

Koral stawia na Granda i Lodowe finezje

Producent lodów z Nowego Sącza, PPL Koral, zaprezentował nowości produktowe 2018 oraz plany marketingowe na bieżący rok. Rok 2018 będzie rokiem Granda. Cechy produktu, takie jak: specjalnie skomponowana dla tej linii czekolada, wyborne bakalie, pyszny sos i nowe opakowania, oraz konkurs konsumencki i spektakularna kampania reklamowa w kanałach ATL i BTL sprawią, że lody Grand będą prawdziwą gwiazdą sezonu wiosna-lato. – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. Już z końcem marca rozpocznie się kampania reklamowa […]