Marka Dan Cake wprowadza świeże spojrzenie na święta Bożego Narodzenia, stawiając na nowoczesną platformę komunikacyjną „Jedz jak chcesz”. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do celebracji drugiego dnia świąt w sposób zgodny z ich preferencjami i potrzebami, przełamując schematy tradycyjnego świętowania. Święta bez presji Badania pokazują, że aż 22% Polaków odczuwa zmęczenie związane z intensywnymi przygotowaniami świątecznymi*. Dan Cake chce, aby drugi dzień Bożego Narodzenia stał się czasem relaksu – chwilą dla siebie lub bliskich, spędzoną […]
Aktualności
Kalendarze reklamowe od lat cieszą się popularnością jako narzędzie, które łączy użyteczność z funkcją promocyjną. Codzienne obcowanie klientów z dobrze przygotowanym produktem sprawia, że logo, nazwa oraz hasła stale pozostają w ich polu widzenia, stając się „cichym ambasadorem marki”. Jakie korzyści daje kalendarz reklamowy? Kalendarz z nadrukiem logo ma tę przewagę nad ulotkami czy gadżetami reklamowymi, że jego okres użyteczności to aż 365 dni. Długotrwała obecność marki w życiu klienta tworzy efekt przypominający – nawet […]
Crunchips ponownie wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy! Tym razem, z okazji 33. Finału WOŚP, marka przygotowała specjalną Edycję Limitowaną w dwóch unikalnych smakach: Crunchips X-cut Sour Cream & Onion oraz Crunchips Spicy Chicken Wings. To wyjątkowe opakowania zaprojektowane przez Jurka Owsiaka, podkreślające energię i misję Orkiestry. Wyjątkowe chipsy na wyjątkowe wydarzenie Atmosfera Finału WOŚP, tworzona od ponad 30 lat, doskonale oddaje energię i radość, którą chcemy dzielić z naszymi konsumentami. Dlatego jesteśmy dumni, że już po raz czwarty możemy […]
MR.DIY, globalny lider w sektorze artykułów gospodarstwa domowego i majsterkowania, zadebiutował na polskim rynku. Pierwszy sklep sieci został otwarty w Centrum Handlowym Platan w Zabrzu. Co znajdziemy w MR.DIY? Sklep w CH Platan zajmuje powierzchnię 724 m². Klienci znajdą tu szeroką gamę produktów z 10 kategorii: artykuły gospodarstwa domowego, narzędzia do majsterkowania, akcesoria samochodowe, produkty dla zwierząt, artykuły dekoracyjne, zabawki, akcesoria papiernicze, sezonowe dekoracje i wiele innych. Sklep MR.DIY w CH Platan będzie standardowo otwarty od […]
Z dniem 1 stycznia 2025 r. Adam Imielski obejmie stanowisko prezesa Kraft Heinz Polska, zastępując na tym stanowisku Martę Pilczuk, która przechodzi na pozycję dyrektor zarządzającej rynkiem Wielkiej Brytanii i Irlandii. Ponad 20 lat doświadczenia w branży FMCG Adam Imielski to doświadczony lider z imponującym, ponad 20-letnim doświadczeniem w branży FMCG. Z Kraft Heinz Polska związany jest od niemal czterech lat, pełniąc rolę dyrektora sprzedaży i członka zarządu. Jego działania przyczyniły się do realizacji kluczowych […]
Tegoroczna zimowa kolekcja świątecznych słodyczy marki Wawel to połączenie wyjątkowych smaków z pięknymi, świątecznymi opakowaniami. Limitowana edycja zachwyca bogatą różnorodnością i jest doskonałym pomysłem na prezent. Świąteczne słodycze Wawel to także sposób na dodanie magii każdej chwili spędzonej z bliskimi – z nutą ciepła, radości i zimowego klimatu. Różnorodność smaków w czekoladach Wawel Zimowa oferta Wawel to prawdziwe królestwo czekolad. W kolekcji znajdziemy czekolady o smakach m.in.: Miód Malina, Migdał w Karmelu, Zimowa Herbatnikowa, Zimowa […]
Holenderska sieć dyskontowa Action ogłosiła wzrost sprzedaży netto o 20,9% w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2024 roku, osiągając 9,6 miliarda euro. Wzrost sprzedaży porównywalnej (like-for-like) wyniósł 9,8%, co wynikało z rosnącej liczby klientów. Na wyniki sprzedażowe wpływ miało również obniżenie cen ponad 4 000 produktów w latach 2023 i 2024. Ekspansja sieci Action: 189 nowych sklepów i ponad 5 000 miejsc pracy Action otworzyło 189 nowych sklepów w 12 europejskich krajach, zwiększając ich łączną liczbę […]
Netto Polska, sieć handlowa będąca częścią Grupy Salling, wprowadza znaczące zmiany kadrowe, które wspierają realizację jej ambitnej strategii rozwoju na polskim rynku. Od początku listopada na stanowisko Dyrektora Commercial dołączy Krzysztof Dobczyński, a rolę Dyrektora Finansowego obejmie Tomasz Kaźmierczak. Krzysztof Dobczyński jako Dyrektor Commercial Nowym Dyrektorem Commercial Netto Polska zostanie Krzysztof Dobczyński, doświadczony menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym i hurtowym. Przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję Dyrektora Handlowego w Carrefour Polska, odpowiadając […]
Nowoczesne wyposażenie i systemy wspierające handel oraz zarządzanie placówką, nowy model ustawienia sklepu – to niektóre rozwiązania wprowadzone w otwartym właśnie sklepie Chorten w Choroszczy (woj. podlaskie). Tak mają wyglądać modelowe sklepy Grupy Chorten budujące biznes dzięki nowoczesnym technologiom. Choroszcz, ul. Sportowa 33 to dokładny adres nowego sklepu Chorten. Placówka mająca ponad 250 m2 powierzchni jest zlokalizowana w nowej inwestycji, na nowoczesnym osiedlu mieszkaniowym. To punkt typu convenience z mocno rozbudowanymi działami świeżymi, ale też […]
„Promocja Roku” to kluczowa statuetka w programie „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów”. W tegorocznej edycji nagrody otrzymały sieci takie jak Lidl, Kaufland, Stokrotka, Żabka, Sinsay, Rossmann, Frisco, Media Expert, Action i Temu. O wynikach zadecydowały głosy prawie 140 tys. konsumentów, którzy wyrazili blisko 4 mln opinii o 119 sieciach. Dla milionów Polaków właśnie oferty promocyjne są kluczowym czynnikiem decydującym o ich planach zakupowych. Dobrze zaprojektowane programy promocyjne mogą wzmacniać lojalność shopperów oraz pomagają firmom w […]