Aktualności

System jakości Certyfikowany Produkt (CP) – dlaczego warto dołączyć?

Certyfikowany Produkt

Konsumenci są coraz bardziej świadomi, że to co spożywają ma realny wpływ na funkcjonowanie ich organizmu. 85% badanych deklaruje, że zwraca uwagę na informacje zawarte na etykiecie właśnie pod kątem wpływu danego produktu na zdrowie.[1] Odpowiedzią branży owocowo-warzywnej na te potrzeby jest system jakości Certyfikowany Produkt (CP). Znak jakości CP na produkcie gwarantuje kupującym, że sięgają po produkt o wysokiej wartości odżywczej, a producentom ułatwia wyróżnienie ich artykułów na sklepowej półce. Ich rozpoznawalność zwiększy także […]

POLOmarket: blisko 1,2 mln uczestników programu lojalnościowego POLOkarta

POLOkarta

Po 3 latach od uruchomienia programu lojalnościowego POLOkarta, największa polska sieć supermarketów może się pochwalić już blisko 1,2 mln wydanych kart. Program lojalnościowy POLOkarta daje uczestnikom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty promocyjnej. Każdego tygodnia posiadacze POLOkarty mogą zakupić produkty z różnych kategorii w niższej cenie. Dzięki temu klienci POLOmarketu, którzy korzystają z karty mogą oszczędzać i dokonywać tańszych kompleksowych zakupów. Użytkownicy POLOkarty otrzymują także za pośrednictwem SMS informacje o specjalnych ofertach, co ułatwia im zaplanowanie […]

Olej kokosowy – nowość w portfolio marki MAKRO Chef

Olej kokosowy MAKRO Chef

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt pod parasolem marki MAKRO Chef – olej kokosowy. W ofercie znalazł się zarówno olej nierafinowany Bio, jak i olej rafinowany. Nierafinowany olej kokosowy to pierwszy produkt Bio w portfolio marki MAKRO Chef. Produkt dostępny jest w opakowaniu 455 g. Cechuje się on krystaliczną konsystencją oraz charakterystycznym kokosowym smakiem i aromatem. Olej ten znajduje szerokie zastosowanie w kuchni – doskonale sprawdzi się podczas smażenia i jest też […]

Warzywne jest pożywne – linia warzywnych pasztetów “Dziarskie Jarskie” dla wegetarian od marki Pekpol

Pasztet warzywny z brokułami z linii Dziarskie Jarskie od ZM Pekpol

Marka Pekpol poszerzyła swoją ofertę wprowadzając nową linię pieczonych pasztetów warzywnych „Dziarskie Jarskie”. Powstały one w 100 proc. ze świeżych warzyw i nie zawierają żadnych substancji konserwujących, wzmacniaczy smaku i sztucznych barwników. Linia „Dziarskie Jarskie” to propozycja dla wegetarian i wszystkich, którzy chcą urozmaicić swój codzienny jadłospis o produkty roślinne. W nowej warzywnej linii znalazły się cztery smaki pasztetów: z brokułami, z żurawiną, z selerem oraz z marchwią i soczewicą. Jako firma obserwujemy zmieniające się […]

Nowy KitKat Green Tea Matcha – poczuj smak prosto z Japonii!

KitKat Green Tea Matcha

Odpowiadając na oczekiwania miłośników czekolady z całego świata Nestlé wprowadza na rynek europejski nowy KitKat Green Tea Matcha. Ten wyjątkowy smak przybywa do nas prosto z Japonii i stanowi unikalne połączenie zielonej herbaty z białą czekoladą. Od teraz możemy się nim cieszyć w dowolnym momencie, bez konieczności odbywania dalekiej podróży. Już od połowy marca miłośnicy czekolady w Polsce będą mogli się cieszyć smakiem nowego KitKat Green Tea Matcha. To wyjątkowe połączenie matcha, czyli sproszkowanej zielonej […]

Natura, zdrowie i smak: Soki tłoczone na zimno Victoria Cymes

Victoria Cymes soki

Świadomość wpływu diety na nasze zdrowie i samopoczucie nieustannie rośnie. Wybieramy te produkty, które dają gwarancję nie tylko doskonałego smaku, ale też są bezpieczne i dostarczają cennych, niezbędnych składników. Propozycją, która spełnia te oczekiwania są nowe soki Victoria Cymes – tłoczone na zimno, utrwalane w unikalnej na polskim rynku technologii HPP (High Pressure Processing). To właśnie dzięki zastosowaniu tej technologii utrwalania, soki tłoczone na zimno zachowują większość wartości odżywczych użytych warzyw i owoców. To znakomite […]

Kongres Poland & CEE Retail Summit 2019

Retail Summit 2019

W dniach 3-4 kwietnia 2019 roku w Hotelu Hilton przy ul. Grzybowskiej w Warszawie, odbędzie się XI edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę ECU oraz BBM. Podczas kongresu spotkamy się w gronie ekspertów sektora retail i FMCG, by rozmawiać o najważniejszych zmianach, trendach i wyzwaniach branży w Polsce oraz w regionie. Kongres Retail Summit 2019 skupi się na przyszłości sektora – pozwoli poznać trendy, które wpłyną na kształt polskiego handlu, przybliży […]

Mycie podłóg jeszcze szybsze i łatwiejsze – mopy Ultramax i Ultramat Turbo marki Vileda teraz w wersji XL

Mop płaski Ultramax XL marki Vileda

Mycie podłóg nigdy nie było tak proste, szybkie i precyzyjne. Marka Vileda wprowadziła właśnie na rynek wersję XL swoich najpopularniejszych mopów płaskich: Ultramax i Ultramat. Wyróżnia je powiększona nakładka czyszcząca, która jest o 20% większa niż standardowa. Dzięki temu jeszcze szybciej wyczyścimy podłogi. Projektanci marki Vileda nieustannie wychodzą naprzeciw potrzebom klientów, dostarczając rozwiązania, które wprowadzają istotne zmiany w codziennej rutynie porządków. Tworzą produkty tak, aby były jak najbardziej funkcjonalne i pozwalały konsumentom zaoszczędzić czas na […]

Joyfood z kapitałem na rozwój i dalszą ekspansję

Joyfood - Kurczak w sosie śródziemnomorskim z kaszą bulgur i warzywami

Firma Joyfood Sp. z o.o. pozyskała od prywatnych inwestorów kapitał pozwalający na dalszy rozwój produkcji oraz poszerzenie kanałów sprzedaży produktów. Joyfood to spółka specjalizująca się w produkcji, dystrybucji oraz kreacji zdrowej żywności i gotowych dań. Artykuły spożywcze dostępne są pod czterema głównymi markami: PROporcja – dietetyczne dania gotowe, Wa:żywo na pieczywo – naturalne pasty warzywne, Zdrowe Pola tzw. superfoods oraz Smartfood, czyli dania i przekąski funkcjonalne z kategorii weight management. Najbardziej innowacyjną cześć portfolio produktowego […]

Specjalna oferta Perfetti Van Melle na walentynki

Chupa Chups Mini Mega 6x120g

Z okazji zbliżającego się święta zakochanych producent kultowych lizaków Chupa Chups oraz dystrybutor ekskluzywnych czekoladek The Belgian przygotował specjalną ofertę. Święto Zakochanych to jedno z największych handlowych świąt w Polsce, które popularnością niewiele ustępuje Bożemu Narodzeniu i Wielkanocy. Ten boom zakupowy jest świetnie wykorzystywany przez producentów FMCG, którzy przygotowują na Walentynki specjalny asortyment. Jednymi z najpopularniejszych słodkich upominków na 14 lutego są lizaki. W tym dniu konsumenci szukają na sklepowych półkach takich wariantów, które pomogą […]