Aktualności

Supermarket SPAR w gorzowskim NoVa Park

NoVa Park SPAR

W środę 29 kwietnia w Centrum Handlowym NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim nastąpiło otwarcie supermarketu SPAR, który po rebrandingu i remodelingu zastąpił markę Piotr i Paweł. To pierwszy sklep pod szyldem SPAR o powierzchni powyżej 1000 m2 w Gorzowie Wielkopolskim. U podstaw wartości, którymi kieruje się SPAR jest zapewnienie nie tylko szerokiego wyboru zawsze świeżych produktów, również lokalnych producentów, ale także najwyższej jakości obsługi, w konkurencyjnej cenie. W supermarkecie SPAR klienci NoVa Park będą mogli […]

Owocowe lemoniady QEENCY z 20% zagęszczonych soków

Qeency lemoniada - KGH Polska

Wiosenne i letnie dni sprzyjają przygotowywaniu lekkich posiłków. Zmienia się również menu w napojach. Konsumenci chętniej sięgają po orzeźwiające, owocowe napoje, takie jak lemoniada. Coraz częściej też zwracają uwagę na zawartość naturalnych składników. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, firma KGH przygotowała ofertę lemoniad, które zawierają 20% zagęszczonych soków owocowych. Lemoniady: QEENCY Mojito, QEENCY Cytryna i Arbuz to kultowe smaki nadchodzącego lata. Przypominające smaki dzieciństwa, gazowane i niegazowane lemoniady, idealnie nadają się do przygotowania owocowych koktajli. Połączenie […]

Biedronka i Glovo partnerami. Kurierzy dowożą zakupy z największej sieci detalicznej w Polsce

Glovo

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, Biedronka i Glovo rozpoczęły oficjalną współpracę. Użytkownicy aplikacji mobilnej, dostarczającej produkty na życzenie, mogą teraz zamówić artykuły z popularnej sieci. Usługa wystartowała w 10 miastach i objęła ponad 100 placówek sklepów sieci. Liczba miast oraz sklepów w najbliższych tygodniach będzie się zwiększać. W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, ale także, by zminimalizować czas spędzany w kolejkach, które tworzą się w związku z wprowadzonymi ograniczeniami, Biedronka rozpoczęła współdziałanie z Glovo – popularną […]

Zarządcy biurowców, centrów handlowych oraz sieci handlowe coraz częściej sięgają po dezynfekcję!

Dezynfekcja

Grupa Aristo – lider w świadczeniu profesjonalnych usług dezynfekcji odnotowuje ogromne zapotrzebowanie na swoje usługi. Po dezynfekcję sięgają przede wszystkim zarządcy centrów handlowych, biurowców oraz duże sieci handlowe. To odpowiedź na alarmujące informacje naukowców, wg. których koronawirusem bardzo łatwo zarazić się w biurze czy podczas codziennych zakupów. W związku z pandemią koronawirusa ogłoszoną przez WHO miliony pracowników na całym świecie wykonują swoją pracę zdalnie. Niestety nie dotyczy to wszystkich. Wielu pracowników nadal wykonuje pracę w […]

Akcja24 przed Wielkanocą – Biedronka wydłuża godziny pracy

Biedronka Akcja24

Biedronka reaguje na nowe zmiany ogłoszone przez polski rząd w związku z aktualną sytuacją. Od 2 kwietnia br. sklepy sieci Biedronka wydłużają godziny otwarcia – będą czynne w godz. 6:00 – 24:00. Wszystko po to, by klienci mieli szansę zakupu żywności, nawet przy nowych niższych limitach osób w placówkach handlowych. Dodatkowo w tygodniu przedświątecznym, czyli w dniach 7-10 kwietnia, sklepy Biedronka będą czynne całą dobę. Dzięki temu Polacy będą mogli komfortowo zrobić tradycyjne zakupy na […]

Prawna ochrona marki. Dlaczego warto rejestrować znaki towarowe?

Nie od dziś wiadomo, że poczucie bezpieczeństwa jest nieodzowną bazą dla efektywnych działań biznesowych. Podejmując je, pracujemy z kolei na nasz wizerunek, który, odpowiednio wykreowany, może przynosić znaczne korzyści. Dlatego tak ważna jest prawna ochrona marki, którą uzyskać można dzięki rejestracji nazwy i logo swojej firmy jako znak towarowy. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, chcesz świadomie i bezpiecznie budować swoją markę oraz poznać płynące z tego korzyści, ten artykuł jest dla Ciebie. Jak wygląda prawna ochrona marki […]

Colian przekaże 160 tysięcy produktów szpitalom zakaźnym

Colian Pomaga

Spółka Colian wesprze produktowo wszystkie szpitale przekształcone w zakaźne do walki z COVID-19 w naszym kraju. Producent przekaże dla lekarzy i pacjentów 160 tysięcy sztuk słodyczy i napojów niegazowanych. Spółka Colian zadeklarowała wysyłkę słodyczy i napojów do wszystkich szpitali przekształconych w zakaźne do walki z COVID-19 w naszym kraju. Do końca tygodnia, do lekarzy i pacjentów trafi łącznie prawie 160 tysięcy sztuk wafelków Grześki, batoników Goplana Break, ciastek Petit Beurre Jutrzenki, czekoladek od Goplany oraz napojów niegazowanych […]

12. edycja Retail Summit 2020 przełożona na drugą połowę roku

Retail Summit 2020

W związku z decyzją rządowego zespołu zarządzania kryzysowego dotyczącą odwołania imprez masowych w Polsce z powodu rozprzestrzeniania się koronawirusa, 12. edycja Poland & CEE Retail Summit została przesunięta na drugą połowę roku 2020. Nową datę wydarzenia organizatorzy podadzą wkrótce. Koronawirus bez wątpienia będzie miał wpływ na działalność firm z branży retail i FMCG. Lecz dzięki wspólnym wysiłkom możemy dążyć do ograniczenia jego negatywnego wpływu na biznes oraz społeczeństwo, dostosowując do obecnej sytuacji podejmowane działania komercyjne […]

E.Leclerc świętuje jubileusz ze wzrostem sprzedaży

Jean-Philippe Magré

E.Leclerc podsumował wyniki finansowe za 2019 rok. Po raz pierwszy w dwudziestopięcioletniej historii funkcjonowania w Polsce grupa przekroczyła granicę 3 mld zł obrotów. Sprzedaż jej sklepów na poziomie 3,1 mld zł oznacza wzrost o 6,5% rok do roku. Wyniki za 2019 rok potwierdziły , że model biznesowy E.Leclerc w dalszym ciągu jest efektywny w kontekście wzrastającej konkurencji, dodatkowo zaostrzonej poprzez stopniowo rozszerzane ograniczenie handlu w niedzielę. Od 25 lat funkcjonowania na polskim rynku konsekwentnie budujemy […]

Lekkość na okrągło – kampania Królewskiego Mleczka Waniliowego marki Wawel

Wawel Królewskie Mleczko

Wawel rusza z kampanią promującą wprowadzony w ostatnim czasie do swojego portfolio produkt – Królewskie Mleczko Waniliowe. W ramach promocji przygotowano szeroko zasięgową kampanię w TV i w kinach w całej Polsce. Od stycznia trwa także silne wsparcie produktu w digitalu. Najnowsza kampania Wawel promująca Królewskie Mleczko Waniliowe ruszyła z początkiem marca. Spot wyróżnia nowoczesna, intrygująca forma bazująca na animacji wykonanej techniką motion design. Spot podkreśla to, co najważniejsze, czyli główne atrybuty produktowe – lekkość, […]