Aktualności

Kakao teraz oraz dla przyszłych pokoleń

Kakao teraz oraz dla przyszłych pokoleń

1 października przypada Światowy Dzień Kakao – głównego składnika uwielbianej na całym świecie czekolady. Dla Mars Wrigley to kluczowy surowiec, bez którego nie byłoby cenionych przez konsumentów od dziesięcioleci produktów takich marek jak m.in.: Snickers®, M&Ms®, czy Twix®. Dlatego właśnie firma w sposób szczególny dba o zrównoważone pozyskiwanie kakao, inwestując w realizację swojej strategii „Kakao dla pokoleń” ponad 1 miliard USD. W 2017 roku Mars ogłosił swoją globalną strategię zrównoważonego rozwoju, którą nazwał „Planem Zrównoważonego […]

Carrefour kontynuuje ekspansję Supeco

Supeco

Carrefour aktywnie rozbudowuje format Supeco, będący połączeniem dyskontu i hurtowni. Po niedawnych sierpniowych otwarciach, kolejne dwa sklepy dołączyły do sieci. 17 września br. Carrefour uruchomił placówkę w Zgorzelcu, a 18 września br. – w Bogatyni. Tym samym grono sklepów Supeco będzie liczyło już 8 placówek. Supeco to format rozwijany przez Carrefour, wpisujący się w przyjętą przez sieć strategię omnikanałowości. Sklepy będące połączeniem hurtowni i dyskontu są dostępne zarówno dla klientów biznesowych, prowadzących działalność gospodarczą w […]

Dziesiąte urodziny sieci ODIDO

ODIDO

Sieć franczyzowa ODIDO obchodzi swoje dziesięciolecie. W ciągu ostatnich 10 lat ODIDO zajęło szóstą pozycję pośród sieci franczyzowych w Polsce pod względem liczby sklepów. Obecnie liczy 2660 placówek, zlokalizowanych w całym kraju, od małych miejscowości, aż po duże miasta, w sumie w 1441 lokalizacjach. Operatorem marki jest sieć hurtowa MAKRO. Sieć franczyzowa ODIDO opiera się na modelu miękkiej franczyzy. Jest to koncept skierowany do właścicieli sklepów, którzy cenią sobie niezależność biznesową, ale jednocześnie poszukują partnera, który będzie ich wspierał […]

Technologie cyfrowe w branży spożywczej pozwolą szybciej reagować na potrzeby rynku

Fabryka napojów

Firmy zwiększą swoją wydajność i efektywność działań, gdy wdrożą technologie cyfrowe na jak najniższym poziomie łańcucha produkcyjnego. Kluczowy jest szybki i niezawodny dostęp do danych w czasie rzeczywistym. Odpowiedzią na wyzwania związane z przetwarzaniem ogromnej ilości informacji są mikrocentra danych, dzięki którym możliwe jest zyskanie przewagi konkurencyjnej także w przemyśle spożywczym. Technologie cyfrowe są niezbędne, aby nadążyć za ogromną liczbą danych, które są generowane na każdym etapie łańcucha dostaw w branży spożywczej. To nie tylko […]

Wafle Familijne dzisiaj kończą 25 lat

Wafle Familijne 25 lat

Wafle Familijne królują w domach polskich rodzin już od 25 lat! Dokładnie 21 sierpnia 1995 r. zarejestrowano znak towarowy marki i tak rozpoczęła się przygoda najbardziej rodzinnych wafelków w naszym kraju, które są rynkowym numerem 1 w swojej kategorii! Słodką historię marki Familijne zapoczątkowała rejestracja znaku towarowego „Wafle Familijne” dokonana 21 sierpnia 1995 r. W tym samym roku z zakładów bydgoskiej Jutrzenki trafiły na rynek pierwsze Wafle Familijne, które zrewolucjonizowały kategorię wafli rodzinnych. Pierwsze Familijne […]

Otwarcie pierwszego sklepu PRIMARK w Polsce już 20 sierpnia

Sklep Primark

Primark, międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje „niesamowitą modę w niesamowitych cenach” otworzy swój pierwszy sklep w Polsce w warszawskim centrum handlowym Galeria Młociny w czwartek 20 sierpnia o godz. 10.00. Warszawski sklep, który stworzył 250 miejsc pracy, zajmuje 3 660 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach. Sklep będzie oferował kolekcje zgodne z najnowszymi trendami w modzie damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i wyposażenie domu. Klienci będą mogli kupić w nim […]

Nowy Carrefour Market w Brzegu już otwarty

Carrefour Market Brzeg

Klienci mogą już korzystać z bogatej oferty supermarketu prowadzonego na zasadzie franczyzy. W sklepie na powierzchni 500 m2 znalazło się 10 tysięcy artykułów, w tym szeroki wybór produktów lokalnych, delikatesowych i wspierających zdrową dietę. Sklep oferuje ponad 200 rodzajów warzyw i owoców oraz soków i bakalii, w tym wiele nowości marki własnej Carrefour oraz bogaty wybór świeżych wędlin i serów, a także mięsa. Stoisko sprzedaży tradycyjnej prowadzone jest we współpracy z lokalnymi producentami. Klienci znajdą […]

Grupa Chorten zyskuje zasięg ogólnopolski

Chorten

Województwa wielkopolskie i zachodnio-pomorskie to dwa nowe obszary rozwoju Grupy Chorten, która właśnie wzmocniła swój makroregion Zachód. Dzięki temu zyskała jednocześnie ogólnopolski zasięg, jeśli chodzi o możliwości współpracy ze sklepami partnerskimi, producentami i dystrybutorami. Do zespołu Grupy Chorten dołączył Dawid Zamora, przez 10-lat związany z koncernem Coca-Cola, ostatnio jako dyrektor centrum sprzedaży na województwa podlaskie, warmińsko-mazurskie, podkarpackie i mazowieckie. W nowej firmie objął stanowisko dyrektora makroregionu Zachód, będzie koordynował rozwój współpracy ze sklepami w województwach […]

TEDi otwiera pierwszy sklep w Kielcach w Power Parku

TEDi Kielce Chariot

Do grona najemców Power Parku Kielce, obiektu z portfolio spółki zarządzanej przez Griffin Real Estate – Chariot Top Group BV, dołączyła właśnie sieć handlowa TEDi. Właściciel ponad 2100 sklepów w całej Europie i wiodąca firma w branży artykułów niespożywczych, wzmocniła ofertę kieleckiego parku handlowego o artykuły codziennego użytku m.in. dekoracyjne oraz zabawki. TEDi zajął lokal o powierzchni ponad 1000 mkw. Jedna ze spółek Grupy Chariot Top Group BV zarządzana przez Griffin Real Estate, inwestora typu […]

Znamy laureatów nagrody “Retailer of the Year 2019”

Retailer of the Year 2019 - laureaci

W piątek 19 czerwca br. podczas webinarium „Branża handlu i dystrybucji wobec COVID-19. Największe wyzwania szansą na rozwój w opinii zwycięzców konkursu Retailer of the Year”, zostały przyznane nagrody “Retailer of the Year 2019”. Nagroda Główna „Retailer of the Year 2019” została przyznana firmie CARREFOUR, w kategorii „Sieci Multiformatowe”, zwycięzcą została również firma CARREFOUR, w kategorii „Supermarkety”, zwycięzcą została Sieć Sklepów TOPAZ, w kategorii „Dyskonty”, zwycięzcą została firma LIDL, w kategorii „Sklepy Małego Formatu”, zwycięzcą […]