Producenci

Delecta i Bakalland realizują Festiwal Wypieków

Delecta i Bakalland zapraszają konsumentów do współtworzenia „Wielkiej Księgi z Wypiekami”. Do końca lipca  potrwa akcja promocyjna pod hasłem „Festiwal Wypieków”, podczas której zostanie wybranych 100 najlepszych przepisów na słodkie ciasta i ciasteczka. Nagrodzone receptury oraz związane z nimi historie i anegdoty złożą się na książkę kulinarną, która trafi na rynek już tej jesieni. Festiwal Wypieków” to pierwsza, tak szeroko zakrojona, wspólna akcja promocyjna Delecty i Bakallandu – marek, które od 1 lipca br. oficjalnie zafunkcjonują […]

Cechini Muszyna z akcją prokonsumencką w Żabce i Freshmarkecie

Producent wysokozmineralizowanej wody Cechini Muszyna przygotował konkurs dla klientów dokonujących zakupów w sklepach sieci Żabka i Freshmarket. Konkurs trwa od 3 czerwca do 19 czerwca br. Marka Cechini Muszyna cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów ceniących zdrowy i aktywny tryb życia. To właśnie z myślą o swoich Klientach producent wody przygotował konkurs z nagrodami w postaci kilkudziesięciu voucherów do Ośrodka Sanatoryjno-Wypoczynkowego Wiktor w Żegiestowie Zdroju. Organizując konkurs mieliśmy na uwadze przede wszystkim upodobania naszych Klientów. Klientów świadomych, […]

Producent lodów i mrożonek “Anita” odświeża swój wizerunek

Polski producent lodów i mrożonek w Polsce – firma “Anita”, zdecydował się na lifting swojego wizerunku. Zmianie poddany został logotyp oraz opakowania. Firma “Anita”, będąca jednym z największych w Polsce producentów lodów i mrożonek, zdecydowała się na odświeżenie swojego wizerunku, a tym samym znanego od ponad 20 lat logotypu. Zmianie uległ zarówno charakterystyczny dla „Anity” znak graficzny, jak również kolorystyka. Liftingowi poddano także opakowania zarówno lodów, jak i mrożonek. Pierwsze produkty w nowej odsłonie graficznej mają pojawić się w […]

Konspol po raz drugi na targach marki własnej PLMA w Amsterdamie

Konspol

Firma Konspol zaprezentuje swoje stanowisko na targach marki własnej Private Label Manufacturers Association, które odbędą się w Amsterdamie w dniach 19-20 maja 2015. Podczas wydarzenia Konspol planuje zaprezentować szerokie portfolio produktów convenience oraz wędlin. Targi PLMA to doskonała okazja do zaprezentowania naszych możliwości i produktów szerokiemu gronu odbiorców z całej Europy. Konspol ma bogate doświadczenie w tworzeniu produktów pod marką własną oraz praktykę jeśli chodzi o produkty innowacyjne, nowoczesne, które spełniają oczekiwania coraz bardziej wymagających […]

Posti prognozuje przyszłość polskiego rynku herbaty

Większe znaczenie herbat ziołowych i funkcjonalnych, opartych na naturalnych składnikach – taką perspektywę dla polskiego rynku herbaty kreśli Prezes POSTI – Grzegorz Stupnicki. Od kilku lat w naszym kraju panuje moda na wszystko co „zdrowe”. Uważniej czytamy etykiety, zwracamy uwagę na składniki produktów. Jesteśmy bardziej aktywni i szukamy naturalnych wzmocnień dla naszego organizmu. Jak się okazuje, to aspekty, które będą mieć duży wpływ na polski rynek herbaty, w perspektywie najbliższych kilku lat. Widzimy, że zmieniają się […]

Chrzanowska Manufaktura Wędlin z kampanią “Tak to się robi!”

Chrzanowska Manufaktura Wędlin rozpoczyna emisję telewizyjnej kampanii “Tak to się robi!”. Spoty dedykowane nowej linii produktów – “Kruche z Chrzanowa” – emitowane będą na antenach telewizji ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych. W Chrzanowskiej Manufakturze Wędlin (ChMW) szynki i kiełbasy powstają ze starannie wyselekcjonowanego mięsa w oparciu o oryginalne receptury. Wędliny z Chrzanowa smakują jak te, których smak pamiętamy sprzed lat. Reklama TV: “Tak to się robi!” to hasło przewodnie trwającej właśnie kampanii kompetencyjnej Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Na jej […]

Bakoma reklamuje jogurt 7 zbóż MEN

Na początku lutego ruszyła nowa kampania Bakomy promująca owocowy jogurt  7 zbóż MEN. W reklamach i kampanii sponsoringowej w telewizji i Internecie pojawią się ponownie brand heroes marki – Kłosiaki, które na zasadach kontrastu, zabawnie wskazują, czym różni się świat mężczyzn i kobiet. Nowa kampania Bakomy skierowana jest głównie do mężczyzn. Promowany jest owocowy jogurt 7 zbóż MEN. W ramach prowadzonych działań realizowana jest kampania spotowa oraz sponsoringowa m.in. w TV i kanałach tematycznych. Nowy spot reklamowy […]

2014 dobrym rokiem dla pasztetów marki Profi

Firma Profi ogłasza, że pasztety tej marki są ulubionym pasztetem Polaków. Potwierdza to intensywny miniony 2014 rok, w którym firma zebrała dwie nagrody rynkowe w kategorii pasztetów (za Pasztety dworskie, oraz za Wielkopolskie pasztety z drobiem), poszerzyła linię Pasztetów dworskich o piąty smak Pasztet Dworski z gęsią, a także wprowadziła nową gamę, pierwszych na rynku polskim, Pasztetów drobiowych z błonnikiem. W maju 2014 r. firma Profi zostaje podwójnym laureatem konkursu „Bezglutenowy Hit 2014” organizowanym przez Polskie […]

Nestlé wydało w ciągu dwóch lat 2,7 mld zł na zakupy od polskich dostawców

Nestle

2,729 mld zł – tyle Nestlé w Polsce wydało w ciągu 2 lat (2012 – 2013) na zakupy od krajowych dostawców. To ponad 70% budżetu zakupowego firmy w tym czasie. Kwota ta trafiła do ponad 6000 polskich dostawców firmy. Nestlé w Polsce pozyskuje od lokalnych dostawców aż od 50 do 70% surowców i opakowań. Tworzy to wspólną wartość i wspiera polskie rolnictwo, a przez to całą polską gospodarkę. Kontynuacja utrzymania udziału surowców z Polski w produkcji Nestlé […]

Milka wspiera akcję Szlachetna Paczka

Milka wspiera ogólnopolską akcję Szlachetna Paczka – inicjatywę, która co roku angażuje tysiące ludzi w całej Polsce. Aby organizacja i jej wolontariusze mogli przez cały rok aktywnie działać, Milka przekazała pół miliona złotych. Poprzez nowy, świąteczny spot reklamowy, dedykowane materiały POS oraz stronę internetową www.fioletowastrona.pl marka chce także zachęcić Polaków do wsparcia akcji i przypomnieć, że pomoc ma szczególnie silną moc, kiedy pomaga się razem. Szlachetni i delikatni Delikatność, szlachetność i chęć pomocy innym to wartości […]