Producenci

Dzik Polski Cydr z certyfikatem “Doceń Polskie”

Dziki Cydr

Polskim produktom najwyższej jakości już po raz trzynasty w historii przyznano certyfikaty „Doceń Polskie”. Za swój naturalny i niepowtarzalny smak, certyfikat otrzymał również Dzik Polski Cydr. Program „Doceń Polskie” realizowany jest już od 2011 roku i ma na celu wspieranie rodzimych produktów najwyższej jakości. Certyfikaty mogą otrzymywać jedynie wyroby posiadające polski akcent, a więc produkowane na terenie naszej kraju. Warto podkreślić, że nie wszystkie produkty biorące udział w audycie zostają nagrodzone. Specjalne godło promocyjne otrzymują […]

Nowa identyfikacja wizualna firmy Polske Młyny

Polskie Młyny

Pragniemy poinformować o zachodzących w firmie Polskie Młyny S.A. zmianach. Decyzją Zarządu firmy Polskie Młyny S.A. z początkiem sierpnia 2014 r. zostaje wprowadzone nowe logo oraz identyfikacja wizualna. Działania te mają na celu podkreślenie wartości najbliższych marce Polskie Młyny. Nowe logo zostało przygotowane z myślą o pozycjonowaniu marki zgodnym z kluczowymi wartościami, które od lat towarzyszą firmie Polskie Młyny S.A.. Odświeżony logotyp ma na celu wyraźniej komunikować tradycję oraz wiedzę płynącą z wieloletniego doświadczenia firmy. Szacunek […]

Bielmar prezentuje nowe logo

Spółka Bielmar wprowadza nowe logo i claim marki – Zawsze smakuje!. Odświeżony znak graficzny zyskał większą czytelność i dynamiczne liternictwo, przy zachowaniu  dotychczasowej kolorystyki i charakterystycznego motywu słonecznika, dominującego w pierwowzorze. Nowe logo to inwestycja w znak nowoczesny i prostszy, a dzięki temu bardziej funkcjonalny w codziennej eksploatacji. Utrzymanie wizualnej spójności między starym i nowym znakiem ma na celu podkreślenie wieloletniej tradycji Spółki. Zmieniamy logo, lecz nie zmieniamy wartości, takich jak: tradycja, natura i jakość, które na przestrzeni niemal […]

Konspol ze znakiem przekreślonego kłosa

Konspol

Firma Konspol przystąpiła do programu oznaczania produktów licencjonowanym symbolem przekreślonego kłosa, który jest rozpoznawalnym na całym świecie oznaczeniem dla żywności bezglutenowej. Producent wyrobów z kurczaka obecny na rynku od ponad 30 lat produkuje wyroby dla osób na diecie bezglutenowej i dotąd oznaczał je własnym znakiem, jednak wkrótce (do wyczerpania się starych opakowań) wszystkie produkty bezglutenowe marki Konspol znajdziemy na rynku oznaczone symbolem licencjonowanym. Produkty pod marką własną Biedronki pozostaną oznaczone dotychczasowym symbolem stosowanym przez Konspol. […]

Wielkanocna kampania reklamowa margaryny Palma

PALMA - reklama

Kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych Bielmar – margaryna Palma, otrzyma przed Wielkanocą silne wsparcie reklamowe. Szeroko zakrojona kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie telewizję, outdoor, prasę oraz sieć kin Helios w całej Polsce. Pod hasłem Upiekłam domowe ciasto Spółka Bielmar konsekwentnie prowadzi wizerunkową komunikację margaryny Palma z Murzynkiem od 2011 roku. W kreacjach reklamowych kampanii w okresie przedświątecznym dominują tradycyjne ciasta wielkanocne: mazurek, baba i sernik. Margaryna z silną rekomendacją do ciast i deserów, doskonale […]

Targi EuroGastro 2014 z nową marką w portfolio Strauss

MK Cafe Strauss

Między 26 a 28 marca 2014 firma Strauss Cafe zaprasza do odwiedzenia stoiska na Międzynarodowych Targach Gastronomicznych „Eurogastro” w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie ul. Marsa 56c. Przedstawione zostaną produkty, opracowane specjalnie pod kątem potrzeb lokali gastronomicznych: kawy ziarniste MK Cafe Espresso Professional skomponowane przez autorytet w świecie kawy – Mistrza Świata Baristów Fritza Storma. Oferujemy najnowsze rozwiązania technologiczne w zakresie profesjonalnych ekspresów ciśnieniowych produkowanych przez włoską firmę LaCimbali! W tym roku mamy także szczególną ofertę dla wielbicieli herbaty. Strauss Cafe po raz […]

Produkty ZPM Biernacki w kolejnych sieciach handlowych

ZPM Biernacki

Marka Beef Master w dalszym ciągu zwiększa dostępność swoich produktów. W ostatnim czasie do sieci oferujących produkty marki dołączył E.Leclerc oraz Intermarché. Rosnąca popularność wołowiny wśród Polaków sprawiła, że produkty Beef Master cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, nie dziwi zatem ich szeroka obecność w ofercie popularnych sieciach detalicznych i dyskontach, które każdego dnia przyciągają rzesze klientów. Po wielu latach mięso wołowe znowu stało się popularne nie tylko wśród Polaków, którzy szukają alternatywy dla popularnej wieprzowiny […]

Dynamiczny rozwój marek grupy FoodCare

Marki FoodCare odnotowały znakomite wyniki w 2013 r. Motorami sprzedaży jednej z wiodących firm z branży FMCG były: napój energetyczny BLACK, kultowe FRUGO, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella. Firma należąca do Wiesława Włodarskiego zapowiada, że 2014 rok upłynie pod znakiem dalszego intensywnego rozwoju portfolio produktów oraz umacniania pozycji poszczególnych marek zagranicą. Sprzedaż FRUGO od momentu reaktywacji marki przekroczyła 300 mln butelek. W ub. r. brand wygenerował przychody w wysokości 101 […]

Mokate inwestuje i zwiększa powierzchnię

Fabryka Mokate

Fabryki Mokate w Ustroniu i Żorach w ciągu kilkunastu miesięcy zwiększą swoje powierzchnie. Prace budowlane już się rozpoczęły. Zapotrzebowanie na produkty Mokate na całym świecie z roku na rok wzrasta. Chcąc nadążyć za popytem, firma zdecydowała się na poczynienie ważnych inwestycji kubaturowych. W Ustroniu rozpoczęła się już reorganizacja powierzchni produkcyjno-magazynowej. Dzięki niej zakład zyska więcej miejsca, na którym staną nowoczesne maszyny produkcyjne. Inwestycja jest związana przede wszystkim z sukcesem sprzedażowym herbat Loyd w piramidkach, na […]

Rozgrzej się smakami Soplicy w górach

Ruszyła zimowa akcja promocyjna marki Soplica w najpopularniejszych kurortach zimowych na Podhalu. Promocyjne ceny na rozgrzewające shoty nalewek Soplicy to propozycja marki na urozmaicenie wieczorów dla wszystkich tych, którzy do końca lutego będą spędzać czas w polskich górach. W akcji Soplicy biorą udział najpopularniejsze karczmy, restauracje i bary w górskich miejscowościach wypoczynkowych: Zakopane, Białka Tatrzańska i, Bukowina Tatrzańska. Każdy współpracujący lokal otrzymuje wsparcie marketingowe Soplicy w postaci materiałów reklamowych tj: standy na stoliki, tace, koszulki […]