Producenci

2014 dobrym rokiem dla pasztetów marki Profi

Firma Profi ogłasza, że pasztety tej marki są ulubionym pasztetem Polaków. Potwierdza to intensywny miniony 2014 rok, w którym firma zebrała dwie nagrody rynkowe w kategorii pasztetów (za Pasztety dworskie, oraz za Wielkopolskie pasztety z drobiem), poszerzyła linię Pasztetów dworskich o piąty smak Pasztet Dworski z gęsią, a także wprowadziła nową gamę, pierwszych na rynku polskim, Pasztetów drobiowych z błonnikiem. W maju 2014 r. firma Profi zostaje podwójnym laureatem konkursu „Bezglutenowy Hit 2014” organizowanym przez Polskie […]

Nestlé wydało w ciągu dwóch lat 2,7 mld zł na zakupy od polskich dostawców

Nestle

2,729 mld zł – tyle Nestlé w Polsce wydało w ciągu 2 lat (2012 – 2013) na zakupy od krajowych dostawców. To ponad 70% budżetu zakupowego firmy w tym czasie. Kwota ta trafiła do ponad 6000 polskich dostawców firmy. Nestlé w Polsce pozyskuje od lokalnych dostawców aż od 50 do 70% surowców i opakowań. Tworzy to wspólną wartość i wspiera polskie rolnictwo, a przez to całą polską gospodarkę. Kontynuacja utrzymania udziału surowców z Polski w produkcji Nestlé […]

Milka wspiera akcję Szlachetna Paczka

Milka wspiera ogólnopolską akcję Szlachetna Paczka – inicjatywę, która co roku angażuje tysiące ludzi w całej Polsce. Aby organizacja i jej wolontariusze mogli przez cały rok aktywnie działać, Milka przekazała pół miliona złotych. Poprzez nowy, świąteczny spot reklamowy, dedykowane materiały POS oraz stronę internetową www.fioletowastrona.pl marka chce także zachęcić Polaków do wsparcia akcji i przypomnieć, że pomoc ma szczególnie silną moc, kiedy pomaga się razem. Szlachetni i delikatni Delikatność, szlachetność i chęć pomocy innym to wartości […]

Herbapol Lublin wchodzi na rynek dżemów, konfitur i powideł

Herbapol Lublin – jeden z wiodących producentów herbat smakowych oraz syropów owocowych – wchodzi na rynek produktów dżemowych. W perspektywie zaledwie dwóch lat spółka planuje zyskać pozycję wicelidera kategorii wartej 372 mln zł, a także napędzić wzrost całego segmentu. Debiut rynkowy dżemów, konfitur i powideł marki Herbapol wspierany będzie szeroko zakrojonymi działaniami marketingowymi. Na sklepowe półki w całej Polsce wchodzi kompleksowa oferta dżemów, konfitur i powideł marki Herbapol. Produkty zostały opracowane według tradycyjnych receptur z najlepszych odmian […]

Tymbark rozda pół miliona jabłek w ramach akcji “Jabłka Tymbark z polskich sadów”

Już w najbliższą sobotę, 18 października br., odbędzie się ogólnopolska akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów”.  Jej celem jest  promocja wysokiej jakości jabłek pochodzących od polskich dostawców. W prawie 50 miastach w całej Polsce oraz 2 miastach na Litwie około 2 000 pracowników  zakładów i struktury handlowej firmy Tymbark, wraz ze swoimi rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki rozdadzą aż pół miliona tych zdrowych i uwielbianych przez Polaków owoców. Akcja marki Tymbark jest jednym z […]

Mokate – mocny gracz na polskim rynku kawy

Mokate

Mokate, czołowy polski producent kaw, herbat i półproduktów dla przemysłu spożywczego, cały czas jest niekwestionowanym liderem rynku cappuccino w naszym kraju. Ale nie tylko w tym segmencie kawowego rynku firma osiąga doskonałe rezultaty. Wartościowy udział Mokate w rynku cappuccino wynosi dziś ok. 56 procent (Mokate za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż wartościowa w okresie sierpień 13′-lipiec 14′ w kategorii cappuccino). To mniej więcej 10-krotnie więcej niż markowy wicelider w tej kategorii, nie licząc […]

Ruszają prace nad projektem nowej fabryki słodyczy „Pszczółka” w Lublinie

Firma IPS Technologia ze Swarzędza zaprojektuje nową fabrykę słodyczy „Pszczółka” w Specjalnej Strefie Ekonomicznej EURO-PARK Mielec Podstrefa Lublin. Inwestycja pochłonie ponad 80 milionów złotych i zakończy się  w 2016 roku. W nowym zakładzie pracę znajdzie docelowo 450 osób. Fabryka Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. z Lublina rozpoczęła w 2014 roku inwestycję budowy nowego zakładu produkcyjnego na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej EURO-PARK Mielec Podstrefa Lublin. Wiosną 2014 roku spółka uzyskała zezwolenie na prowadzenie działalności w SSE […]

Firma Jawo podejmuje współpracę z Ajinomoto Frozen Foods

Częstochowska firma Jawo Sp. z o.o. 3 października 2014 r. zawiązała w Polsce spółkę joint venture z japońskim gigantem spożywczym Ajinomoto Frozen Foods. Nowy podmiot otrzymał nazwę Ajinomoto Jawo Sp. z o.o. Ze względu na rozmiar przedsięwzięcia na założenie spółki musiał wyrazić zgodę Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). 10 września br. UOKiK zgodził się na stworzenie spółki przez obie firmy. Częstochowska firma w ramach nowego podmiotu  zaopatrywać będzie w japońskie pierogi goyza cały rynek […]

Grupa Colian otwiera nowy zakład w Bydgoszczy

19 września Grupa Colian oficjalnie otworzyła nowy zakład. Nowoczesny kompleks produkcyjny, zlokalizowany w Bydgoszczy, wyposażono w innowacyjne linie produkcyjne. Inwestorem nowego obiektu jest Colian Centrum Logistyczne sp. z o.o., podmiot zależy w blisko 100 proc. od spółki Colian Holding SA. Podczas uroczystości otwarcia zaprezentowano obiekt oraz zorganizowano jego zwiedzanie. Zakład, zlokalizowany w Bydgoszczy przy ul. Srebrnej 22, to największy zakład produkcyjny w Grupie. W kompleksie o łącznej powierzchni ok. 22.000 m2 będą wytwarzane sztandarowe produkty […]

Browar Biskupiec dołączył do Grupy Browary Regionalne Jakubiak

Browary Regionalne Jakubiak

Grupa Browary Regionalne Jakubiak sfinalizowały zakup Browaru Biskupiec. Jest to już piąty browar tej grupy kapitałowej obok Browarów: Ciechan, Lwówek, Bojanowo i Tenczynek 29 sierpnia 2014 r. została sfinalizowana umowa na zakup Browaru Biskupiec przez Grupę Browary Regionalne Jakubiak. Dzisiejszy zakup Browaru Biskupiec to nie tylko ważna inwestycja naszej Grupy, tym przejęciem ratujemy także jedyny browar z historycznymi tradycjami piwowarskimi na Warmii. To kolejny krok w realizacji naszej strategii. – powiedział prezes Grupy BRJ, Marek Jakubiak. […]