Producenci

“Kulinarne JAWOlucje” – konkurs kulinarny firmy Jawo

Na początku września br. wystartował konkurs kulinarny – „Kulinarne JAWOlucje” – przygotowany przez częstochowską firmę Jawo – znanego producenta tradycyjnych dań mrożonych m.in. ręcznie robionych pierogów. Konkurs skierowany jest do wszystkich miłośników gotowania oraz fanów  odkrywania na nowo tradycyjnych znanych potraw i serwowania ich w zupełnie innej odsłonie. Konkurs potrwa półtorej miesiąca – od 1 września do 15 października, a jego zwycięzców poznamy przed końcem października. W konkursie można wygrać atrakcyjne nagrody – tablet, blender, zastaw noży ceramicznych oraz zestawy […]

Soki i musy na liście produktów, które od 1 września będą dostępne w szkolnych sklepikach i stołówkach

Krajowa Unia Producentów Soków KUPS

Na liście artykułów dopuszczonych przez Ministra Zdrowia do sprzedaży w szkolnych sklepikach i podawania w szkolnych stołówkach, znalazły się soki i musy owocowe oraz soki owocowo-warzywne i warzywne bez dodatku cukru. Decyzja ta jest kolejnym potwierdzeniem faktu, że musy i soki we wszystkich rodzajach opakowań, z dłuższym terminem przydatności do spożycia, są produktami pełnowartościowymi, bogatymi w substancje odżywcze i witaminy oraz, że zgodnie z rekomendacją Światowej Organizacji Zdrowia szklanka soku może stanowić jedną z zalecanych […]

Cukier Królewski i Delecta ponownie razem

Sukces cross-promocji Cukru Królewskiego i marki Delecta w 2014 roku skłonił producentów obu marek do podjęcia decyzji o ponownym połączeniu sił. Właśnie rusza tegoroczna edycja promocji – do każdych 3 opakowań Dżemixu marki Delecta, dodawany będzie 1 kg białego Cukru Królewskiego. Moda na gotowanie oraz zapełnianie spiżarni przetworami domowej roboty nie przemija. Aby pomóc konsumentom podtrzymać tę polską tradycję przecierania, smażenia i wekowania owoców z naszych ogrodów i sadów, producenci Cukru Królewskiego i Dżemixu przygotowali specjalną ofertę. […]

Nestlé i Winiary już od 20 lat razem

20 lat temu firma Nestlé podjęła decyzję o strategicznym zainwestowaniu w znaną kaliską fabrykę Winiary , włączając ją tym samym do rodziny Nestlé. Od tego czasu zakład ten przeszedł całkowitą metamorfozę. Inwestor go zmodernizował i zapewnił marce Winiary silną pozycję na rynku kulinariów. Teraz kaliszanie świętują 20-lecie mariażu polskiej tradycji kulinarnej i światowego know-how. Na zaproszenie dyrektora fabryki do kaliskiego oddziału firmy Nestlé przybyli dostojni goście, by wspólnie z kierownictwem firmy wspominać 20 lat mariażu […]

Delecta i Bakalland realizują Festiwal Wypieków

Delecta i Bakalland zapraszają konsumentów do współtworzenia „Wielkiej Księgi z Wypiekami”. Do końca lipca  potrwa akcja promocyjna pod hasłem „Festiwal Wypieków”, podczas której zostanie wybranych 100 najlepszych przepisów na słodkie ciasta i ciasteczka. Nagrodzone receptury oraz związane z nimi historie i anegdoty złożą się na książkę kulinarną, która trafi na rynek już tej jesieni. Festiwal Wypieków” to pierwsza, tak szeroko zakrojona, wspólna akcja promocyjna Delecty i Bakallandu – marek, które od 1 lipca br. oficjalnie zafunkcjonują […]

Cechini Muszyna z akcją prokonsumencką w Żabce i Freshmarkecie

Producent wysokozmineralizowanej wody Cechini Muszyna przygotował konkurs dla klientów dokonujących zakupów w sklepach sieci Żabka i Freshmarket. Konkurs trwa od 3 czerwca do 19 czerwca br. Marka Cechini Muszyna cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów ceniących zdrowy i aktywny tryb życia. To właśnie z myślą o swoich Klientach producent wody przygotował konkurs z nagrodami w postaci kilkudziesięciu voucherów do Ośrodka Sanatoryjno-Wypoczynkowego Wiktor w Żegiestowie Zdroju. Organizując konkurs mieliśmy na uwadze przede wszystkim upodobania naszych Klientów. Klientów świadomych, […]

Producent lodów i mrożonek “Anita” odświeża swój wizerunek

Polski producent lodów i mrożonek w Polsce – firma “Anita”, zdecydował się na lifting swojego wizerunku. Zmianie poddany został logotyp oraz opakowania. Firma “Anita”, będąca jednym z największych w Polsce producentów lodów i mrożonek, zdecydowała się na odświeżenie swojego wizerunku, a tym samym znanego od ponad 20 lat logotypu. Zmianie uległ zarówno charakterystyczny dla „Anity” znak graficzny, jak również kolorystyka. Liftingowi poddano także opakowania zarówno lodów, jak i mrożonek. Pierwsze produkty w nowej odsłonie graficznej mają pojawić się w […]

Konspol po raz drugi na targach marki własnej PLMA w Amsterdamie

Konspol

Firma Konspol zaprezentuje swoje stanowisko na targach marki własnej Private Label Manufacturers Association, które odbędą się w Amsterdamie w dniach 19-20 maja 2015. Podczas wydarzenia Konspol planuje zaprezentować szerokie portfolio produktów convenience oraz wędlin. Targi PLMA to doskonała okazja do zaprezentowania naszych możliwości i produktów szerokiemu gronu odbiorców z całej Europy. Konspol ma bogate doświadczenie w tworzeniu produktów pod marką własną oraz praktykę jeśli chodzi o produkty innowacyjne, nowoczesne, które spełniają oczekiwania coraz bardziej wymagających […]

Posti prognozuje przyszłość polskiego rynku herbaty

Większe znaczenie herbat ziołowych i funkcjonalnych, opartych na naturalnych składnikach – taką perspektywę dla polskiego rynku herbaty kreśli Prezes POSTI – Grzegorz Stupnicki. Od kilku lat w naszym kraju panuje moda na wszystko co „zdrowe”. Uważniej czytamy etykiety, zwracamy uwagę na składniki produktów. Jesteśmy bardziej aktywni i szukamy naturalnych wzmocnień dla naszego organizmu. Jak się okazuje, to aspekty, które będą mieć duży wpływ na polski rynek herbaty, w perspektywie najbliższych kilku lat. Widzimy, że zmieniają się […]

Chrzanowska Manufaktura Wędlin z kampanią “Tak to się robi!”

Chrzanowska Manufaktura Wędlin rozpoczyna emisję telewizyjnej kampanii “Tak to się robi!”. Spoty dedykowane nowej linii produktów – “Kruche z Chrzanowa” – emitowane będą na antenach telewizji ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych. W Chrzanowskiej Manufakturze Wędlin (ChMW) szynki i kiełbasy powstają ze starannie wyselekcjonowanego mięsa w oparciu o oryginalne receptury. Wędliny z Chrzanowa smakują jak te, których smak pamiętamy sprzed lat. Reklama TV: “Tak to się robi!” to hasło przewodnie trwającej właśnie kampanii kompetencyjnej Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Na jej […]