Producenci

FoodCare kontynuuje ekspansję na rynku energetyków – BLOW w rękach Wiesława Włodarskiego!

Blow Energy Drink

FoodCare kupił markę BLOW – pierwszy w Polsce napój energetyczny skierowany do kobiet. Dzięki inwestycji w promocję na poziomie 12 mln zł, w ciągu zaledwie roku FoodCare planuje ponad trzykrotnie zwiększyć udziały BLOW w rynkowym torcie. Obok BLACK Energy Drink i N-GINE jest to trzeci napój energetyczny w portfolio koncernu spożywczego z Zabierzowa. Tym samym, FoodCare jest obecnie największym producentem wyrobów tej kategorii w Polsce. Marka BLOW zadebiutowała na rynku w marcu 2011 r. Dzięki […]

Żubrówka dla Playboya

Żubrówka na gali Fotoerotica

Żubrówka partnerem organizowanej przez magazyn Playboy gali Fotoerotica oraz dwudziestolecia istnienia magazynu. Żubrówka, najbardziej rozpoznawalna na świecie marka polskiego alkoholu, towarzyszyła najpopularniejszemu pismu dla mężczyzn podczas gali Fotoerotica 2012. Wydarzenie zgromadziło wielu celebrytów, przyjaciół magazynu Playboy oraz miłośników fotografii i piękna kobiecych ciał. Fotoerotica to cykliczny konkurs fotograficzny organizowany przez magazyn Playboy. Tegoroczna gala rozdania nagród połączona była z 20-tymi urodzinami polskiej edycji Playboya. Imprezę poprowadziła Ola Szwed w towarzystwie dziennikarza Rafała Jemielity. Żubrówka Palona […]

Black numerem 1 wśród napojów energetycznych w Polsce!

Napój energetyczny Black

Black Energy Drink jest niekwestionowanym liderem rynku energetyków – wynika z danych AC Nielsen za wrzesień br. Z udziałami na poziomie 26,4 proc. pod względem liczby sprzedanych sztuk oraz 18 proc. pod względem wartości sprzedaży – marka zdystansowała konkurencję, w tym globalnego lidera w tym segmencie. Dane z września 2012 r.* pokazują wyraźnie, że Black Energy Drink znokautował rywali – marka jest liderem stawki pod każdym względem. W ujęciu wartościowym Black Energy Drink posiada 18 proc. udział w rynku, […]

Mokate na paryskich targach SIAL. Rozmowa z Jarosławem Kordaliskim, dyrektorem eksportu Grupy Mokate

Mokate na paryskich targach SIAL

Niedawna 24. edycja Międzynarodowych Targów Spożywczych SIAL 2012, która miała miejsce w Centrum Wystawienniczym Paris Nord — Villepinte, odbiła się szerokim echem w świecie biznesu. Mokate miało tam swoje własne stoisko, które zostało zauważone nie tylko przez media miejscowe. Czyżby więc opinia, że  wielkie targowanie zamiera w dobie internetu, nie była do końca  prawdziwa? Jarosław Kordalski: Jestem przekonany, że to była dla nas bardzo ważna impreza targowa – zresztą kolejna, bo staramy się być obecni […]

Bożonarodzeniowa kampania HELIO

Helio - polewa toffi

W okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia marka HELIO rozpoczyna intensywną kampanię promocyjną w mediach. Głównym celem  kampanii jest wsparcie sprzedaży sztandarowych produktów HELIO takich jak bakalie, masy makowe i masy krówkowe. Działania reklamowe będą dotyczyć również nowych, innowacyjnych produktów bakaliowego potentata  – ekspresowych polew do ciast i deserów w formie okrągłych pastylek. Polewa w takiej postaci jest nie tylko łatwa i szybka w użyciu, ale również umożliwia  dodatkowe formy dekoracji. Czekoladowymi pastylkami możemy posypać gotowy […]

Erlenbacher wchodzi na polski rynek

Erlenbacher

Od jakiegoś czasu w Polsce dostępne są produkty firmy Erlenbacher Backwaren – producenta mrożonych wyrobów ciastkarskich, kierowanych do branży HoReCa. Teraz przedsiębiorstwo chce oficjalnie wejść na polski rynek. Celem jest zdobycie pozycji lidera. Erlenbacher istnieje na europejskim rynku od 35 lat. Specjalizuje się w produkcji ciast i deserów, przygotowywanych wyłącznie przy użyciu naturalnych składników. Obecnie firma działa w 36 krajach i zatrudnia 500 osób. Rocznie produkuje ponad 16 milionów ciast, co stawia przedsiębiorstwo w europejskiej czołówce. Aż […]

Pszeniczniak z Browa​ru Amber najlepszy w​ kategorii produktów​ regionalnych​

Piwo Pszeniczniak

Pszeniczniak, najnowsze piwo z Browaru Amber, otrzymał tytuł „Dobry Produkt – Wybór Ekspertów 2012” w kategorii: Produkt Regionalny. Głównym celem tego wyróżnienia jest popularyzacja i promocja najlepszych produktów spożywczych, które charakteryzują się: jakością, innowacyjnością, sposobem opakowania, tych, które znajdują największe uznanie u klientów. Nagroda co roku przyznawana jest przez Grupę PTWP SA, wydawcę magazynu Rynek Spożywczy oraz branżowych serwisów internetowych portalspozywczy.pl i dlahandlu.pl, wspólnie z Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji. Nagrody przyznawane są w sześciu […]

ZPM Biernacki z Rekordem Guinessa

ZPM Biernacki z Rekordem Guinessa

Zakłady Przemysłu Mięsnego Biernackim zdobywają polski rynek nie tylko poprzez wprowadzanie nowych, niespotykanych do tej pory produktów, ale również poprzez organizowanie przemyślanych akcji promocyjnych. Najbardziej spektakularną było bicie Rekordu Guinnessa w przygotowaniu największej porcji flaków wołowych. Bicia rekordu podczas imprezy promującej mięso „Świętomięs” w Chorzowie, podjął się kapitan reprezentacji polskich kucharzy Grzegorz Cielecki i jednocześnie szef działu HoReCa w firmie ZPM Biernacki. Pomagała mu w tym ekipa licząca 35 osób. To było duże przedsięwzięcie logistyczne. […]

Nowe piwo z Browaru ​Amber na największej​ corocznej biesiadzi​e na Pomorzu​

Aż 15 tys. osób bawiło się w sobotę na Koźlakach Bielkowskich – największej corocznej biesiadzie na Pomorzu. Amatorzy piwa i przysmaków regionalnych przybyli do Bielkówka z Polski i zza granicy. Na IX Koźlaki Bielkowskie, organizowane tradycyjnie w drugą sobotę września przez pomorski Browar Amber przyjechało aż 15 tys. osób. – To rekordowa frekwencja – podkreśla Marek Skrętny, dyrektor marketingu Browaru Amber. Impreza cieszy się coraz większą popularnością. Przyciąga nie tylko mieszkańców Pomorza, ale też turystów […]

Produkty Gobarto wyróżnione przez konsumentów

ODKRYCIE Laur Konsumenta 2012

Marka Gobarto otrzymała wyróżnienie w kategorii: Odkrycie Roku 2012 w plebiscycie Laur Konsumenta. Jest to największy program konsumencki w kraju, który co roku pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty, usługi i marki w prawie 300 kategoriach. Laur Konsumenta to ogólnopolski sondaż, w którym udział biorą tysiące Polaków wskazując na najwyżej cenione przez siebie wyroby, marki i usługi. Najlepszym przypadają kolejno złote, srebrne i brązowe godła. Marka Gobarto została wyróżniona przez konsumentów tytułem Odkrycie Roku 2012. Odznaczenie zostało przyznane w […]