Producenci

Wołowina bez tajemnic czyli Szkolenia BeefMaster

Szkolenia BeefMaster

Marka Beef Master rozpoczęła cykl szkoleń kulinarnych, w ramach których pod okiem doświadczonych szefów kuchni uczestnicy będą zgłębiać zasady prawidłowego przyrządzania wołowiny oraz poszerzać swoją wiedzę w tym zakresie. Celem warsztatów kulinarnych prowadzonych przez szefów kuchni: Grzegorza Cieleckiego oraz Macieja Walnika, jest zwiększenie świadomości uczestników szkoleń w temacie przygotowania oraz konsumpcji wołowiny. Powszechnie uważa się wołowinę za skomplikowane w przygotowaniu mięso, jednak wbrew pozorom jest zupełnie odwrotnie. Wystarczy zaznajomić się z kilkoma podstawowymi zasadami, by cieszyć […]

Hellena stabilna w kategorii napojów niegazowanych w opakowaniach PET

Napój niegazowany wiśniowy Hellena

Marka Hellena, należąca do Jutrzenki Colian, osiągnęła bardzo dobre wyniki w kategorii napojów niegazowanych. Wraz ze wzrostem udziałów do poziomu 9,3% w kanale tradycyjnym w ujęciu wartościowym w tym segmencie, marka umacnia się na 3 pozycji (MAT AS 2012). Jako producent napojów niegazowanych dla całej rodziny, niededykowanych bezpośrednio dzieciom, zajmuje drugie miejsce*. Ostatnie miesiące przyniosły Hellenie obiecujące wyniki w kategorii napojów niegazowanych. W ujęciu wartościowym w segmencie napojów w PET ugruntowuje się na 3-cim miejscu […]

Branża słodyczy i deserów – co najbardziej lubią Polacy?

Słodycze - żelki

Według GFK Polonia słodycze i przekąski to 13,7% zawartości koszyka przeciętnego konsumenta, co stanowi całkiem pokaźną sumę w budżecie domowym. Na jakie słodkości i desery najczęściej się decydujemy? Królują przede wszystkim ciastka, czekolada, praliny, lody oraz  wafelki, lizaki i cukierki.  Coraz częściej zwracamy też uwagę na kaloryczność produktów i ich skład oraz jakość składników, z których powstają. Czekolada Jesień i zima to okres szczególnie dobry dla producentów wyrobów czekoladowych, które cieszą się większym zainteresowaniem konsumentów […]

FoodCare kontynuuje ekspansję na rynku energetyków – BLOW w rękach Wiesława Włodarskiego!

Blow Energy Drink

FoodCare kupił markę BLOW – pierwszy w Polsce napój energetyczny skierowany do kobiet. Dzięki inwestycji w promocję na poziomie 12 mln zł, w ciągu zaledwie roku FoodCare planuje ponad trzykrotnie zwiększyć udziały BLOW w rynkowym torcie. Obok BLACK Energy Drink i N-GINE jest to trzeci napój energetyczny w portfolio koncernu spożywczego z Zabierzowa. Tym samym, FoodCare jest obecnie największym producentem wyrobów tej kategorii w Polsce. Marka BLOW zadebiutowała na rynku w marcu 2011 r. Dzięki […]

Żubrówka dla Playboya

Żubrówka na gali Fotoerotica

Żubrówka partnerem organizowanej przez magazyn Playboy gali Fotoerotica oraz dwudziestolecia istnienia magazynu. Żubrówka, najbardziej rozpoznawalna na świecie marka polskiego alkoholu, towarzyszyła najpopularniejszemu pismu dla mężczyzn podczas gali Fotoerotica 2012. Wydarzenie zgromadziło wielu celebrytów, przyjaciół magazynu Playboy oraz miłośników fotografii i piękna kobiecych ciał. Fotoerotica to cykliczny konkurs fotograficzny organizowany przez magazyn Playboy. Tegoroczna gala rozdania nagród połączona była z 20-tymi urodzinami polskiej edycji Playboya. Imprezę poprowadziła Ola Szwed w towarzystwie dziennikarza Rafała Jemielity. Żubrówka Palona […]

Black numerem 1 wśród napojów energetycznych w Polsce!

Napój energetyczny Black

Black Energy Drink jest niekwestionowanym liderem rynku energetyków – wynika z danych AC Nielsen za wrzesień br. Z udziałami na poziomie 26,4 proc. pod względem liczby sprzedanych sztuk oraz 18 proc. pod względem wartości sprzedaży – marka zdystansowała konkurencję, w tym globalnego lidera w tym segmencie. Dane z września 2012 r.* pokazują wyraźnie, że Black Energy Drink znokautował rywali – marka jest liderem stawki pod każdym względem. W ujęciu wartościowym Black Energy Drink posiada 18 proc. udział w rynku, […]

Mokate na paryskich targach SIAL. Rozmowa z Jarosławem Kordaliskim, dyrektorem eksportu Grupy Mokate

Mokate na paryskich targach SIAL

Niedawna 24. edycja Międzynarodowych Targów Spożywczych SIAL 2012, która miała miejsce w Centrum Wystawienniczym Paris Nord — Villepinte, odbiła się szerokim echem w świecie biznesu. Mokate miało tam swoje własne stoisko, które zostało zauważone nie tylko przez media miejscowe. Czyżby więc opinia, że  wielkie targowanie zamiera w dobie internetu, nie była do końca  prawdziwa? Jarosław Kordalski: Jestem przekonany, że to była dla nas bardzo ważna impreza targowa – zresztą kolejna, bo staramy się być obecni […]

Bożonarodzeniowa kampania HELIO

Helio - polewa toffi

W okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia marka HELIO rozpoczyna intensywną kampanię promocyjną w mediach. Głównym celem  kampanii jest wsparcie sprzedaży sztandarowych produktów HELIO takich jak bakalie, masy makowe i masy krówkowe. Działania reklamowe będą dotyczyć również nowych, innowacyjnych produktów bakaliowego potentata  – ekspresowych polew do ciast i deserów w formie okrągłych pastylek. Polewa w takiej postaci jest nie tylko łatwa i szybka w użyciu, ale również umożliwia  dodatkowe formy dekoracji. Czekoladowymi pastylkami możemy posypać gotowy […]

Erlenbacher wchodzi na polski rynek

Erlenbacher

Od jakiegoś czasu w Polsce dostępne są produkty firmy Erlenbacher Backwaren – producenta mrożonych wyrobów ciastkarskich, kierowanych do branży HoReCa. Teraz przedsiębiorstwo chce oficjalnie wejść na polski rynek. Celem jest zdobycie pozycji lidera. Erlenbacher istnieje na europejskim rynku od 35 lat. Specjalizuje się w produkcji ciast i deserów, przygotowywanych wyłącznie przy użyciu naturalnych składników. Obecnie firma działa w 36 krajach i zatrudnia 500 osób. Rocznie produkuje ponad 16 milionów ciast, co stawia przedsiębiorstwo w europejskiej czołówce. Aż […]

Pszeniczniak z Browa​ru Amber najlepszy w​ kategorii produktów​ regionalnych​

Piwo Pszeniczniak

Pszeniczniak, najnowsze piwo z Browaru Amber, otrzymał tytuł „Dobry Produkt – Wybór Ekspertów 2012” w kategorii: Produkt Regionalny. Głównym celem tego wyróżnienia jest popularyzacja i promocja najlepszych produktów spożywczych, które charakteryzują się: jakością, innowacyjnością, sposobem opakowania, tych, które znajdują największe uznanie u klientów. Nagroda co roku przyznawana jest przez Grupę PTWP SA, wydawcę magazynu Rynek Spożywczy oraz branżowych serwisów internetowych portalspozywczy.pl i dlahandlu.pl, wspólnie z Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji. Nagrody przyznawane są w sześciu […]