Marketing & Reklama

Nespresso zwraca do 180 zł za zakup ekspresu

Nespresso

Producent kawy porcjowanej Nespresso, wprowadza wiosenną promocję dla konsumentów. W dniach od 15.03.2012 r. do 15.05.2012 r. za zakup wybranego ekspresu Nespresso, konsument otrzyma rabat w wysokości 140 zł lub 180 zł. Nespresso, światowy pionier i lider w sektorze najwyższej jakości kawy porcjowanej, wprowadza wiosenną promocję dla konsumentów. W dniach od 15.03.2012 r. do 15.05.2012 r. za zakup dowolnego ekspresu Nespresso, konsument otrzyma rabat w postaci zwrotu pieniędzy na konto. Wartość rabatu wynosi 140 zł lub 180 zł, […]

Konkurs Nudli Knorr “Ogarnij Paczkę”

Ogarnij paczkę - Konkurs nudli Knorr

Pod hasłem „Ogarnij paczkę” ruszył nowy konkurs nudli Knorr. Fani nudli Knorr na portalu Facebook będą mogli zaprojektować opakowania dla czterech zup w czterech różnych stylach muzycznych. Do wygrania markowe odtwarzacze MP3 160 GB oraz karty prezentowe o wartości 100 PLN na zakupy w sklepie Empik. Na profilu nudli Knorr na portalu Facebook została uruchomiona specjalna aplikacja umożliwiająca zaprojektowanie paczek nudli w czterech muzycznych stylach: popu, reggae, hip-hopu i metalu. Ilość dostępnych w edytorze narzędzi […]

Magiczne babeczki Gellwe i plecaki Disneya do wygrania

gellwe babeczki disney

Babeczki Gellwe na licencji Disneya zdobywają serca dzieci i rodziców. Na młodych wielbicieli słodkich babeczek czeka nie lada konkurs w sklepach sieci Tesco. Mechanizm konkursu jest bardzo prosty: wystarczy kupić dowolne opakowanie nowych babeczek Gellwe, narysować ulubioną postać z magicznego świata bajek Disneya, wypełnić kupon dostępny na stronie www.gellwe.pl i wysłać wraz z dowodem zakupu. Konkursowe jury spośród nadesłanych prac wybierze zwycięzców, którzy otrzymają kolorowe plecaczki z wizerunkami bajkowych postaci, wypełnione najsłodszymi smakołykami od Gellwe. Konkurs w […]

Delecta reklamuje Babeczki Nadziane (wideo)

Delecta Babeczki Nadziane

20 lutego br. Delecta startuje z produktową kampanią reklamową nowej linii Babeczek Nadzianych budyniem. Działania potrwają do końca marca i obejmą telewizję, VOD, Internet oraz prasę kobiecą. Kreacje do kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Oś komunikacji stanowi nowy produkt – linia Babeczek Nadzianych Delecta, wprowadzona jako unikalny na rynku koncept babeczek do samodzielnego wypieku z nadzieniem budyniowym instant. Konwencję spotów reklamowych osadzono w kontekście nowej platformy komunikacyjnej Delecty, wykorzystującej wizerunek jeżowej rodziny. Sympatyczne jeże podpatrują z […]

Transgraniczne ocieplanie zimy – Mokate na stoku narciarskim

grzaniec lloyd tea

Choć zima długo kazała na siebie czekać, to gdy już przyszła, pokazała pazury. Sypnęło śniegiem, przymroziło i stoki zapełniły się miłośnikami białego szaleństwa. Choć zima długo kazała na siebie czekać, to gdy już przyszła, pokazała pazury. Sypnęło śniegiem, przymroziło i stoki zapełniły się miłośnikami białego szaleństwa. Do walki z mrozem Mokate wystawiło swoją najsilniejszą broń – armię Grzańców. Do końca lutego, zarówno po polskiej jak i czeskiej stronie granicy, spotkać można zastępy firmowych oddziałów wyposażonych […]

Kawa zbożowa Anatol produktem na medal

delecta anatol kawa zbozowa

Anatol klasyczna ekspresowa kawa zbożowa Delecty została nagrodzona tytułem Produkt na medal 2011 w plebiscycie magazynu „Pani Domu”, w kategorii Napoje gorące. Jury, które wyłoniło zwycięzców spośród 248 zgłoszonych produktów, doceniło Anatola za „wyjątkowy aromat i smak”. Kawa zbożowa to smaczny, bezkofeinowy napój, będący doskonałym substytutem kawy naturalnej. Kawa Anatol jest polecana kobietom w ciąży, dzieciom, osobom na diecie, dbającym o linię, a także wszystkim, którzy ograniczają spożycie napojów z kofeiną. Łatwa w przygotowaniu (wystarczy […]

Wawel z nową kampanią „Michałki z Wawelu”

Firma Wawel S.A. rozpoczęła kampanię outdoor’ową najbardziej rozpoznawanego produktu firmy – Michałków. Jest to kolejna odsłona kampanii „Michałki z Wawelu”, która rozpoczęła się w TV w styczniu br. Kampania „Michałki z Wawelu” wiąże się z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych smaków cukierków: pomarańczowego i kawowego. Celem kampanii jest umocnienie Michałków z Wawelu na pozycji lidera kategorii oraz prezentacja nowych wariantów smakowych Michałków. Koncepcję i kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja DEMO Effective Launching, za planowanie i […]

Serenada rozświetla polskie miasta

serenada

Wesołe i kolorowe reklamy serów marki Serenada pojawiły się na ulicach polskich miast w formie citylightów. Kampania jest zapowiedzią tego, co przygotowała Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek dla klientów w tym roku. Marka Serenada, znana z humorystycznej komunikacji w swoich reklamach, w lutym zaproponuje zmarzniętym przechodniom trochę słonecznego ciepła w postaci żółtych citylightów. Tablice z żółtymi plakatami staną w widocznych miejscach w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Katowicach, Rzeszowie, Radomiu, Warszawie, Lublinie, Bydgoszczy, Częstochowie, Bytomiu, Tychach, Czeladzi, […]

Aro: Bierz w ciemno w Twoim sklepie

aro bierz w ciemno w twoim sklepie

Marka ARO została stworzona z myślą o klientach, którzy podczas zakupów kierują się przede wszystkim niską ceną. Charakter marki najlepiej wyraża hasło: „ARO – zawsze najtaniej”. Spot reklamowy produktów marki Aro podkreśla, że są one najtańsze na rynku, dlatego też można je „brać w ciemno”, bez wcześniejszego porównywania cen z produktami innych producentów. W skład bardzo szerokiego asortymentu tej marki na chwilę obecną wchodzi ok. 1000 artykułów (700 produktów spożywczych i 300 przemysłowych). Produkty ARO wytwarzane są przez czołowych […]

Nowa Princessa arachidowa w sklepach już od 1 marca

princessa arachidowa

Kobiety są wyjątkowe! Dlatego zasługują na wyjątkowe przyjemności nie tylko od święta. Każdy dzień może być Dniem Kobiet z nowym, pysznym wafelkiem PRINCESSA o smaku arachidowym, który już od 1 marca będzie dostępny w sklepach! PRINCESSA z edycji limitowanej to pyszne połączenie kruchego wafelka, delikatnego kremu o smaku orzeszków arachidowych i rozpływającej się w ustach pysznej polewy. To jedyny taki wafelek dostępny na rynku! “Chcemy, by kobiety czuły się naprawdę wyjątkowo każdego dnia. Dlatego oferujemy […]