FRUGO na outdoorze. Bez ograniczeń. (+ wideo)

Frugo

fot. FoodCare

21 maja ruszyła kolejna kampania outdoorowa FRUGO. Na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski zobaczymy zupełnie nowe oblicze FRUGO. Tym razem bez żadnych ograniczeń!

FRUGO od początku wymyka się wszelkim standardom, dlatego nowa kampania nie tylko zaskoczy, ale także mocno namiesza i na długo zawładnie wyobraźnią fanów. Wszędzie tam, gdzie zjawia się FRUGO znika nuda i monotonia, a ich miejsce zajmują niczym nieskrępowana radość, wolność i pozytywne szaleństwo. Tak będzie i tym razem z jedną różnicą: teraz FRUGO pokaże się totalnie bez cenzury.

– powiedziała Paulina Włodarska.

Na siatkach w Krakowie, Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi i Wrocławiu pojawią się trzy nieznane dotąd wcielenia FRUGO: egzotyczna pitahaya zaapeluje o szacun dla czarnego, ze zwiewnym lulo lepiej poczujemy zieleń, a gorąca passiflora zachęci, by szeroko otworzyć drzwi do krainy marzeń. Bez ograniczeń.

Takie same layouty zaprezentowane zostaną na 850 citylightach w największych polskich miastach oraz Internecie.

Warto podkreślić, że prezentowane w najnowszej kampanii FRUGO layouty powstały… 8 lat temu. Stworzone w 2004 roku nie zostały wykorzystane, ponieważ ówczesne Frugo zniknęło z rynku. Firma FoodCare, której strategia powrotu FRUGO od samego początku opiera się na jak najwierniejszym odtworzeniu nie tylko samego napoju i jego opakowania, ale także budujących filozofię FRUGO haseł i layoutów postanowiła sięgnąć po niewykorzystaną kreację sprzed lat. Podobnie, jak w trwającej obecnie telewizyjnej kampanii FRUGO, w której wszystkich fanów bawią dwa kultowe spoty sprzed lat, tj. z pierwszej kampanii telewizyjnej napoju.

Spot reklamowy Frugo sprzed kilku lat:

Za kreacje odpowiada agencja ART FM, media kupił dom mediowy Mindshare. Kampania outdoorowa FRUGO potrwa do końca czerwca br.

FoodCare

2 koment.

  • Matti
    30 maja 2012 | URL komentarza | Odpowiedz

    Wygląda na to, że rynek szturmują z kopytem i chyba już udało im się zrealizować więcej niż planowali w tym czasie…

  • Oneai
    25 maja 2012 | URL komentarza | Odpowiedz

    ciekawe czy uda im się szturmem wejść na rynek po takiej przerwie

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Food Care, FoodCare, Frugo, Kampania reklamowa, Marketing, Napoje, Paulina Włodarska
Napój Lassi
Przepis na indyjski napój Lassi

Lassi to napój rodem z Indii, idealny na gorące wiosenne i letnie popołudnia. Wspaniale gasi pragnienie i orzeźwia zmęczone temperaturami...

Zamknij