Nowa kampania marki NESCAFÉ 3in1 w kinach!

Nescafe rozkręca Twój dzień

fot. Nestlé

W maju firma Nestlé wystartowała z kampanią promującą miksy kawowe NESCAFÉ. Pod hasłem NESCAFÉ Rozkręca Twój Dzień, marka będzie obecna w kinach sieci Cinema-City w całej Polsce!

Każdy, kto od 11 maja do 7 czerwca zakupi bilet na seans filmowy w kinie Cinema-City otrzyma paluszek NESCAFÉ 3in1 Classic. W ciągu miesiąca rozdanych zostanie aż 500 tysięcy sampli! Zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią Cinema-City ze względu na jej ogólnopolski charakter, największą liczbę sal kinowych oraz obecność w większych i mniejszych miastach. Z kampanią jesteśmy obecni w 33 kinach. Wybór sieci Cinema-City pozwala dotrzeć do naszej grupy docelowej – młodych, aktywnych ludzi, rozpoczynających swoja przygodę z kawą. Dla nich właśnie pyszna biała kawa z cukrem w idealnych proporcjach, łatwa i wygodna w przygotowaniu jest doskonałym rozwiązaniem.

– mówi Dorota Gawrońska, Product Manager w firmie Nestlé Polska.

W ramach kampanii na ekranach kinowych będzie wyświetlany nowy spot reklamowy NESCAFE 3in1Classic. Za adaptację spotu i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Publicis Sp. z o.o. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC Sp. z o.o. Kampanii on screen i samplingowi w kasach kinowych, będą towarzyszyły roll upy oraz reklama na ekranach plazmowych, a w wybranych kinach pojawią się specjalnie zaprojektowane zagłówki na fotelach.

***
NESCAFÉ 3in1 to wyjątkowy kawowy miks dla wszystkich, którzy rozpoczynają swoją przygodę z kawą. Idealne proporcje składników zawsze doskonale smakują. W ofercie marki NESCAFÉ każdy znajdzie swój ulubiony wariant. Kawa NESCAFÉ 3in1 Classic to wyjątkowa kompozycja łącząca łagodny smak białej kawy i cukru. NESCAFÉ 3in1 Strong to idealny kawowy miks skomponowany z myślą o miłośnikach bardziej wyrazistego smaku. Większa zawartość kawy w saszetce gwarantuje naprawdę intensywne doznania. Propozycją dla osób, które lubią mleczny smak niesłodzonej kawy jest NESCAFÉ 2in1. Każdy paluszek NESCAFÉ zawiera pełną porcję pysznej kawy, którą zawsze można mieć przy sobie.

Nestlé

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Cinema City, Dorota Gawrońska, Kawa, Kawa rozpuszczalna, Nescafe, Nescafe 3in1 Classic
Mokate
Mokate na Europejskim Kongresie Gospodarczym

W tym roku kilkadziesiąt firm z branży spożywczej wyda na modernizację swoich zakładów około 2 mld zł. Inwestycje mają zwiększyć...

Zamknij