Planowanie efektywnej reklamy produktu może wydawać się skomplikowane, ale z odpowiednimi narzędziami i strategiami, może to stać się kluczem do sukcesu Twojej firmy. Czy chcesz zwiększyć świadomość marki, wprowadzić nowy produkt na rynek, czy może zwiększyć sprzedaż istniejącego produktu? W naszym artykule pomożemy Ci zrozumieć, jak efektywnie zaplanować reklamę produktu, aby osiągnąć swoje cele biznesowe. Zaczynajmy! Jak efektywnie zaplanować reklamę produktu? Efektywne planowanie reklamy produktu jest kluczowe dla sukcesu każdej kampanii marketingowej. W pierwszej kolejności, […]
Marketing & Reklama
Czy wiesz, że Światowy Dzień Budyniu wypada w tym roku w Wielkanoc? Miłośnicy tego wyjątkowego deseru będą mogli podwójnie świętować już 31 marca! Na tę okazję marka WINIARY organizuje konkurs Wiosenne budyniowe inspiracje. Światowy Dzień Budyniu – Budyń w roli głównej 31 marca obchodzimy Światowy Dzień Budyniu – to okazja nie tylko do delektowania się tym wyjątkowym deserem, ale również do odkrywania jego wszechstronnych możliwości kulinarnych. Budyń, ze swoją aksamitną konsystencją i bogatym smakiem, doskonale […]
Na zewnątrz krucha, a wewnątrz delikatnie się ciągnąca. Subtelny mleczny smak rozpływa się w ustach, uwalniając nutę karmelu, który dodatkowo potęguje pyszne doznanie. Cieknie Ci ślinka na samą myśl? Twoi klienci mogą poczuć się podobnie, gdy posmakują wyjątkowych krówek. Nie wierzysz? Przekonaj się! Krówki firmowe z logo – słodki start marki Ludzie żyją dziś szybko i intensywne, a dodatkowo codziennie widzą tysiące różnych reklam – dotarcie do nich jako nowa firma to olbrzymie wyzwanie. Wielu […]
W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak… w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały, w tym tradycyjne nośniki reklamowe, podcasty i media społecznościowe. Elastyczne podejście i działanie zgodnie z ideą franczyzocentryczności od 25 lat towarzyszą sieci Żabka w rozwoju polskiej przedsiębiorczości. Pomimo zmieniającej się sytuacji rynkowej i pojawiających się wyzwań, swoje lokalne biznesy pod jej szyldem prowadzi z […]
Właśnie wystartowała kampania reklamowa marki Danio, budująca unikalny świat tych pysznych, kremowych i uwielbianych przez Polaków serków homogenizowanych. Jej celem jest m.in. ugruntowanie świadomości szerokiego portfolio produktów, dostępnych nie tylko w różnych smakach, ale również w wielu formatach. Działania będą realizowane wielokanałowo, od września do grudnia 2023 roku. Twórcy kampanii, za pomocą kreatywnych i osadzonych w trendach form, chcą przenieść konsumentów do świata marki Danio. Ma w tym pomóc m.in. taneczny teledysk, w którym wykorzystano […]
Lato niezmiennie kojarzy nam się z odpoczynkiem, słońcem, długimi wieczorami oraz z owocowymi smakami. Aby zachęcić konsumentów do poznawania i testowania wyjątkowych wariantów z portfolio gum bezcukrowych Orbit, ruszyła loteria „Owocowe Smaki Orbit”. Zabawa potrwa do 27 sierpnia. Nagrodą główną jest 8 voucherów o wartości po 10 000 zł do wykorzystania na wymarzoną wakacyjną podróż w biurze turystycznym Rainbow. W ramach loterii na zwycięzców czeka również 2 000 zestawów z zapasem bezcukrowych gum do żucia […]
Z przeprowadzonych przez GFK Polonia badań wynika, że niemal 13,5 miliona rodzimych gospodarstw domowych sięga po produkty wytworzone przez marki własne retailerów. Wszystko wskazuje na to, że inflacja przyczyni się do zwiększenia udziałów rynkowych tego segmentu produktów1. Rosnące zainteresowanie artykułami marek własnych zmotywowało Kaufland do przeprowadzenia kampanii przybliżającej portfolio tego rodzaju produktów. Sytuacja ekonomiczna w kraju motywuje polskich konsumentów do poszukiwania alternatyw produktowych na rynku FMCG. Jak podaje GFK Polonia, już co piąty produkt znajdujący […]
12 maja br. rozpoczyna się kampania reklamowa Jogurtów naturalnych z Piątnicy. Potrwa ona 5 tygodni, obejmując emisje spotów w największych stacjach telewizyjnych, w internecie, oraz działania w prasie branżowej. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów na najważniejsze cechy produktu: prosty skład, wyjątkowo delikatny smak oraz aksamitną konsystencję. Jogurt naturalny z Piątnicy powstaje wyłącznie z mleka oraz żywych kultur bakterii jogurtowych. Ma aksamitną konsystencję i pyszny, naturalny smak. Stanowi cenne źródło wapnia, fosforu oraz witaminy B2. […]
Wraz z nadejściem sezonu grillowego Mlekpol rusza z nową kampanią reklamową dipów śmietanowych typu crème fraiche. Hasło „Razem smaczniej” podkreśla wszechstronność zastosowania tych produktów w kuchni – także tej ogrodowej. Grill z rodziną, impreza ze znajomymi, film we dwoje – jest tyle okazji, by połączyć ulubione składniki i przekąski z gotowymi dipami śmietanowymi! Te wyjątkowe, pełne aromatu produkty od Mlekpolu dostępne są w trzech wariantach: z czosnkiem i ziołami, z karmelizowaną cebulką i cheddarem oraz […]
Kontynuacja kampanii „Więcej warzyw jedz” dla sosów Łowicz to podkreślenie możliwości, jakie dają produkty w oryginalny, przebojowy sposób. Kampania rozpoczęła się 15-sekundowym spotem telewizyjnym, który inspiruje, jak łatwo można urozmaicić codziennie posiłki o dania zawierające więcej warzyw. W najświeższej odsłonie kampanii Łowicz zdecydował się odpowiedzieć na komentarze konsumentów, w których prosili o pełną wersję kultowej już piosenki „Więcej warzyw jedz” (inspirowanej hitem „Everybody” zespołu Backstreet Boys). Tak oto powstał taneczny utwór, w którym boysband Łowicz […]