Paulina Włodarska-Grodzińska

FoodCare wprowadza na rynek wody smakowe Frugo Juicy Wat(e)r

Nadchodzi czas na prawdziwego ŁOTRA wśród wód smakowych. Długo wyczekiwana i najbardziej owocowa woda pochodząca w 100% z gór, bez konserwantów i sztucznych barwników – FRUGO Juicy Wat(e)r wkracza z rozmachem na sklepowe półki, kreując nowe trendy na sezon wiosna-lato 2015. Niewielka zawartość cukru i aż 2% soku to oferta dla wszystkich ceniących wyjątkowo owocowy smak i jakość. FRUGO Juicy Wat(e)r to oryginalne połączenie naturalnej górskiej wody z niebanalnym smakiem kultowego FRUGO. Realizujemy naszą deklarację sprzed […]

Black Energy Drink – kolejne uderzenie Black!

Black Wild - puszka

W gorące letnie dni marka BLACK – lider napojów energetycznych – nie zwalnia tempa! Tym razem na fanów energetycznego wsparcia czeka prawdziwie drapieżna niespodzianka. Na sklepowe półki trafił BLACK ENERGY WILD ORANGE – wyrazisty i orzeźwiający napój energetyczny o smaku dzikiej pomarańczy. Ta pozycja przeniesie na rajskie i egzotyczne plaże nawet najbardziej zapracowanych miejskich wojowników. LET’S GET WILD! Zmysłowe kobiety w bikini na rajskich plażach, gorący piasek, egzotyczne napoje – tak większość mężczyzn wyobraża sobie […]

FRUGO dwupak w blasku… odblasków

FRUGO dwupak z odblaskiem

Na jesienną szarówkę kręcą nosem zarówno przedszkolaki, energiczne nastolatki jaki ich rodzice. Kumate żółte i pojętne zielone FRUGO stanęły ramię w ramię, by przyćmić swym blaskiem ten pochmurny czas. Towarzyszą im ultra-kolorowe breloki-odblaski, gwarantujące widoczność w każdych warunkach pogodowych. Ten wypasiony zestaw będzie dostępny od 4 listopada w sieci marketów Żabka i Freshmarket tylko przez dwa tygodnie. U FRUGO mimo szarej jesieni – kolorowo. Tym razem dzięki odblaskom, które można przypiąć do plecaka i każdego suwaka! […]

Frugo seledynowe już w sprzedaży

Frugo Seledynowe

Finał wakacji to doskonały czas na zmiany i wprowadzenie świeżego klimatu w swoim otoczeniu. Jednak w głowie każdego amatora słonecznych szaleństw pozostaje tęsknota za upalnymi chwilami. FRUGO – eliksir, posiadający 101% kumacji – przychodzi z pomocą w tej zagwozdce. Wraz z ostatnimi dniami letniej celebry powraca seledynowe FRUGO w całkowicie nowej odsłonie! Ostatni tydzień wakacji przyniósł totalnie świeżą wiadomość, która wywołała szeeeroki uśmiech na twarzy każdego miłośnika sił drzemiących w naturze. Seledynowe FRUGO przyszło. Pierwszy raz kolor ten […]

Marka Black rozwija skrzydła we współpracy z LOT-em!

Black Jet

Grupa FoodCare, producent BLACK, podczas konferencji prasowej z udziałem ambasadora marki Mike’a Tysona, zapowiedziała intensywną ekspansję na rynki zagraniczne. W czasie kilkudniowego pobytu w Polsce, Mike Tyson weźmie udział w kolejnej, unikatowej kampanii reklamowej promującej markę BLACK Energy. Dzięki współpracy FoodCare z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, już w czerwcu flotę PLL LOT „zasili” BLACK JET – obrandowany odrzutowiec latający na europejskich rejsach. Kolejna wizyta Mike’a Tysona w Polsce jest symboliczną inauguracją ekspansji marki oraz zapowiedzią […]

Wiosna na piątkę – Mix FRUGO żelek w natarciu

Frugo Mix żelek

Kalendarzowa wiosna już się rozpoczęła, jednak wszyscy wciąż oczekują jej faktycznego przybycia.  FRUGO postanowiło przyspieszyć nadejście ciepłych dni w typowym dla siebie stylu. Już pod koniec marca w sklepach w całej Polsce pojawi się multikolorowy mix FRUGO żelek w wyjątkowej, dwukrotnie powiększonej paczce! Ile razy bałeś lub bałaś się, że twoje FRUGO wyjdzie? Od teraz nie ma takiej obawy. Pięć obłędnych kolorów zostało zamkniętych w wielkiej, dwustugramowej paczce. Zielone lulo, czarna pitahaya, czerwony granat, żółta […]

Napój energetyczny N’GINE w nowej odsłonie

Ngine

Emocje związane z kolejnym sezonem Formuły 1 sięgają zenitu, do jego rozpoczęcia pozostało zaledwie kilka dni. Dla wszystkich pasjonatów sportów motorowych firma FoodCare przygotowała niespodziankę, wprowadzając na rynek zupełnie nową odsłonę napoju energetycznego N’GINE. Charakterystyczny niebieski kolor, odmienione, bardziej wyraziste logo oraz unikalna „wyścigowa” szachownica – to elementy tworzące pełen sportowego charakteru N’GINE! Marka N’GINE wraz z początkiem nowego sezonu Formuły 1 wkracza na sklepowe półki pełna sportowej energii i rajdowego charakteru. Nowa odsłona N’GINE […]

Przejęty przez FoodCare napój energetyczny BLOW już w sprzedaży!

Blow

BLOW – pierwszy w Polsce napój energetyczny skierowany do kobiet – jest już dostępny w sprzedaży. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy od zakupu marki, firma FoodCare wprowadziła na rynek dobrze znany energetyk w nowej odsłonie. Do końca roku spółka, będąca obecnie największym producentem napojów energetycznych w Polsce, planuje trzykrotnie zwiększyć udziały marki w rynkowym torcie. Kultowy poziomkowy smak, spójna strategia marketingowa, nowa identyfikacja wizualna i silne wsparcie punktów sprzedaży – tak koncern spożywczy z podkrakowskiego […]

Nowe smaki FRUGO żelek: moc kolorów na karnawał!

FRUGO Żelki Żółte

W laboratoriach FRUGO pomysł goni pomysł! Po ogromnym sukcesie czarnych, zielonych, czerwonych i pomarańczowych, na półki sklepowe trafiły nowe soczyście owocowe FRUGO żelki w kolorach żółtym i różowym. Kolejna odsłona FRUGO żelek to gorący temperament południowych owoców, który porwie każdego do szalonej karnawałowej zabawy. FRUGO żelki w czterech energetycznych kolorach: czarnym, zielonym, czerwonym i pomarańczowym zadebiutowały pod koniec lata ubiegłego roku i od razu podbiły serca FRUGO fanów. W samym środku karnawału paleta barw FRUGO […]

Czas na rachunek sumienia – rusza Grzechometr marki BLACK!

BLACK GRZECHOMETR

Grzechometr BLACK to najnowsza, grzeszna akcja konsumencka dla fanów marki BLACK na Facebooku. Specjalna aplikacja dla GRZESZNIKÓW na fanpage’u BLACK Energy Drink to jedyne miejsce, gdzie internauci bezkarnie mogą zrobić… rachunek sumienia. Atrakcyjność nagrody uzależniona jest od stopnia „grzeszności” ujawnianych sekretów. Specjalna aplikacja rusza już 14 grudnia i do końca stycznia będzie wyłaniać największych GRZESZNIKÓW. Jakie grzechy popełniliście w tym roku? Jakie nieprzyzwoite uczynki macie na sumieniu? Zadaniem internautów jest udzielanie odpowiedzi na prowokacyjne pytania zadawane […]