Żabka ma już 9 tysięcy franczyzobiorców

Sklep Żabka w Kosinie na Podkarpaciu

Już 9000 franczyzobiorców prowadzi swoje lokalne biznesy pod szyldem Żabki. Do sieci dołączył właśnie 9000. przedsiębiorca, który zarządza sklepem w Kosinie (woj. podkarpackie), liczącej mniej niż 4000 mieszkańców. Żabka skutecznie przyciąga swoim modelem biznesowym osoby zmotywowane i zaangażowane, oferując im lokal, szerokie wsparcie szkoleniowe, logistyczne i marketingowe. To różnorodność i wyjątkowość franczyzobiorców są siłą sieci. Dzięki nim oferta Żabki dostępna jest niemal w każdym zakątku Polski, również w niewielkich miejscowościach. Cieszymy się, że możemy powitać […]

Chwytaj Dżem Łowicz, gdziekolwiek jesteś

Marka Łowicz rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię promującą nowy dżem Łowicz w tubce. Chwytaj w pracy, w szkole, na grillu, w górach, pod namiotem, a może nad morzem? Nowy dżem Łowicz w tubce sprawdzi się gdziekolwiek jesteś! Łowicz będący liderem kategorii ukazuje zupełnie nowe oblicze dżemów w rewolucyjnym dla produktu formacie opakowania, który ułatwia spożywanie dżemu w przyjemny sposób wszędzie i zawsze. Kampania reklamowa Dżemów Łowicz W kampanii nie zabraknie niebanalnych, apetycznych połączeń smakowych pokazujących bogatą […]

Czy jesteś za przywróceniem handlu w niedzielę? Wyniki ankiety

Niedziele handlowe

Przegląd Handlowy przeprowadził ankietę pt.: „Czy jesteś za przywróceniem handlu w niedzielę?” wśród swoich użytkowników. Wyniki są jednoznaczne i zdecydowanie wskazują na to, że Polacy chcą przywrócenia handlu w niedzielę. Szczegóły poniżej. W okresie grudzień 2023 – maj 2024 (pół roku) w naszym serwisie przeprowadziliśmy sondę, w której zapytaliśmy naszych czytelników czy chcą, aby rząd przywrócił wolny handel w niedziele. Wyniki mówią same za siebie: aż 73% osób jest za niedzielami handlowymi! Poniżej prezentujemy rozkład […]

Kaufland startuje z kampanią na EURO 2024

EURO 2024

Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland Card kuponami rabatowymi w wysokości 10 zł. Mistrzostwa Europy w Piłce nożnej rozpoczynają się 14 czerwca w Niemczech, a w meczu otwarcia gospodarze zmierzą się na stadionie w Monachium z […]

MediaMarkt wyremontował 10 sklepów. Teraz otwiera je ponownie

Ekipa MediaMarkt Szczecin

Sieć z elektronikπ użytkową MediaMarkt intensywnie odnawia swoje sklepy, w celu zapewnienia lepszych doświadczeń zakupowych klientów. W ostatni weekend miało miejsce reotwarcie aż 10 marketów. Jakie zmiany możemy dostrzec w marketach, które w ostatni weekend zwieńczyły swoją przebudowę reotwarciem? Przede wszystkim portfolio sklepów zostało dostosowane do zmieniających się standardów rynkowych i wymagań klientów. W tym celu odświeżono wizerunek sklepów i zoptymalizowano powierzchnię sali sprzedażowych, aby można było jeszcze łatwiej się po nich poruszać i – […]

Kaufland otwiera trzeci sklep w Gdyni

Kaufland Gdynia Karwiny Nowowiczlińska

W czwartek, 6 czerwca sieć Kaufland otworzyła nowy market przy ulicy Nowowiczlińskiej 30 w pobliżu nowego węzła obwodnicy Trójmiasta i drogi ekspresowej S6. To trzecia placówka sieci w Gdyni, czwarta w trójmieście i 246. sklep w Polsce. Powierzchnia sprzedaży nowej placówki to ok. 2800 m2, ponadto w sklepie znajduje się również pasaż handlowy, w którym klienci będą mogli skorzystać z oferty najemców – lokalnych firm handlowo-usługowych, wśród których znajduje się stoisko wędliniarskie, piekarnio-cukiernia, sklep z […]

Światowy Dzień Ketchupu – które warianty smakowe najchętniej wybierają Polacy?

Ketchup

5 czerwca świętujemy Światowy Dzień Ketchupu – jednego z najpopularniejszych dodatków do potraw na całym świecie. Według danych udostępnionych przez firmę Kraft Heinz ketchup najbardziej lubimy w wersji łagodnej (60%), a ostrą wersję wybiera 40% z nas. Do jego produkcji fabryka w Pudliszkach każdego miesiąca wykorzystuje nawet 6 milionów kilogramów pomidorów. Popularność ketchupu najlepiej oddają liczby – polska fabryka Kraft Heinz w miejscowości Pudliszki w ciągu jednego miesiąca wykorzystuje koncentrat wyprodukowany z blisko 6 milionów […]

Wakacyjne Grześki – limitowana edycja na lato

Wakacyjne Grześki

Z końcem maja br. ruszyła sprzedaż limitowanej edycji Grześków Gofree w wyjątkowych, wakacyjnych smakach. Marka przygotowała oryginalne i zaskakujące połączenia w dwóch wersjach: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca, które idealnie wpisują się w letni klimat, pełen dobrej zabawy. Portfolio marki Grześki rozszerza się o dwa limitowane wafelki: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca. Pierwszy wariant to połączenie ciemnego wafla i kremów o smaku kakaowym […]

Przyszłość handlu i ekologii: relacja z 6. Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji

Kongres Nowoczesnej Dystrybucji 2024

20 maja 2024 r. w hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbył się 6. Kongres Nowoczesnej Dystrybucji. W wydarzeniu wzięło udział ponad 400 uczestników, którzy wysłuchali wystąpień i debat z udziałem liderów sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji w Polsce oraz przedstawicieli administracji państwowej i ekspertów z Polski i zagranicy.  Uroczystego otwarcia dokonała Renata Juszkiewicz, Przewodnicząca Rady Programowej kongresu (Prezes Zarządu POHiD, Wiceprezydent EuroCommerce). Tegoroczną edycję rozpoczniemy od przedstawienia perspektyw dla rozwoju gospodarek globalnej, europejskiej i polskiej, i […]

Grupa Muszkieterów z 9% wzrostem sprzedaży w I kwartale 2024 roku

Grupa Muszkieterów

Grupa Muszkieterów osiągnęła w pierwszym kwartale 2024 r. łączny obrót w wysokości blisko 2,4 mld zł w ramach zrzeszonych sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując niemal 9% wzrost rok do roku. Obie marki mają za sobą okres dynamicznych przyrostów sprzedaży i zwiększania skali oddziaływania. Intermarché – solidne wzrosty sprzedaży i powrót do rozwoju Dla Intermarché pierwsze miesiące tego roku były udane pod kątem handlowym, a także istotne w kontekście powrotu sieci do rozwoju. Od stycznia do […]